M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Adv.pl (firma)"

Kraj, 3 sierpnia 2015

Agata Anioł odchodzi z Lemon Sky JWT

Internal quality director żegna się z agencją.

Kraj, 26 lutego 2014

WPP kupuje 100 proc. udziałów w Lemon Sky

Kwota transakcji wyniosła 21 mln zł.

Kraj, 25 lutego 2014

Lemon Sky wchodzi do WPP

Agencja wejdzie w skład JWT Warszawa.

Kraj, 20 listopada 2013

Bartek Starak przechodzi do Mobee Dick

Art director agencji Netizens przechodzi do studia specjalizującego się w marketingu mobilnym.

Kraj, 5 sierpnia 2013

Serce i Rozum mają ponad 2 mln fanów w Facebooku [wideo]

Z tej okazji przygotowano specjalną produkcję wideo, w której Serce i Rozum m.in. kpią z gwiazd występujących w spotach marki Play.

Kraj, 28 stycznia 2013

Lemon Sky rozważa wyjście z Grupy ADV

Agencja myśli o pozyskaniu partnera.

Kraj, 16 października 2012

Serce i Rozum znów kpią z Netii i jej reklam z Kotem

Orange po raz kolejny zatrudnia swoich reklamowych bohaterów do wizerunkowej rywalizacji z konkurentem i jego reklamowym aktorem.

Przetargi, 28 sierpnia 2012

Lemon Sky wygrywa X-Trade Brokers

Agencja jest twórcą nowego serwisu domu maklerskiego, który docelowo będzie publikowany w 14 krajach.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Henio z Tesco w kampanii "Powrót do szkoły"

Internauci dzięki nowej aplikacji mogą zagrać w reklamie u boku brand hero sieci handlowej.

Kraj, 21 czerwca 2012

Paweł Jędrak dyr. zarządzającym OS3 Multimedia

Szef strategii agencji interaktywnej Lemon Sky zastąpił w OS3 Leszka Nowaka.

Kraj, 18 maja 2012

Matul został integrated marketing directorem w Lemon Sky

Wcześniej był CEO agencji Mat, która weszła w struktury Lemon Sky.

Kraj, 7 maja 2012

Ponad milion fanów lubi Serce i Rozum

Praca agencji Lemon Sky przyniosła sukces - jest to pierwszy polski fan page komercyjny, który przekroczył 1 mln fanów.

Kraj, 25 kwietnia 2012

Lemon Sky wchłania MAT

Zespół agencji MAT przechodzi do Lemon Sky, a marka znika z rynku.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Jakubowski dołącza do Lemon Sky

Poprzednio Paweł Jakubowski był client service & strategy directorem w Red8Digital.

Przetargi, 12 marca 2012

TP zaprasza agencje do przetargu interaktywnego

Wiodącą agencją Telekomunikacji Polskiej w zakresie online jest Adv.pl.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Kraj, 9 lutego 2012

Rusza kampania produktu Soser

Winiary chcą zwiększyć rozpoznawalność marki bazy do sosów i dań.

Przetargi, 27 stycznia 2012

Social media Amiki w rękach Adv.pl

Agencja zajmie się m.in. komunikacją w Facebooku i Nk.pl oraz monitoringiem brandu w sieci.

Kraj, 23 stycznia 2012

Karolina Kobiela pokieruje mobilem w Adv.pl

Dotychczas zajmowała stanowisko video & motion project managera.

Kraj, 13 stycznia 2012

Adv.pl wzmacnia SEM

Do działu dołączyły trzy nowe osoby.

Kraj, 11 stycznia 2012

Serce i Rozum mają zostać po rebrandingu

Rebranding TP na Orange został przesądzony, ale termin jego przeprowadzenia pozostaje niepewny.

Kraj, 21 grudnia 2011

Winiary z serwisem z inspiracjami kulinarnymi

Nestle wspiera markę kampanią internetową.

Kraj, 7 grudnia 2011

Liberty Direct chce utrzymać podobne tempo inwestycji reklamowych w 2012 r.

Pomimo że firma notuje 50-proc. wzrosty przychodów i liczby klientów, to wydatki marketingowe chce utrzymać na poziomie z tego roku. Nie szykuje też specjalnej odpowiedzi na wejście nowego gracza.

Przetargi, 29 listopada 2011

Havana Club w rękach Adv.pl

Jest to już szósta marka Pernod Ricard Polska, dla której pracuje Adv.pl.

Kraj, 29 listopada 2011

Liberty Direct promuje się w internecie i komisach

Firma specjalizująca się w sprzedaży ubezpieczeń direct promuje się w internecie i komisach samochodowych.

Kraj, 17 listopada 2011

Konrad Pankiewicz prezesem Grupy ADV

Dotychczasowy prezes zajmie się rozwojem nowobiznesowym agencji.

Kraj, 16 listopada 2011

Adv notuje spore wzrosty przychodów i zysku

Grupa po trzech kwartałach osiągnęła dobre wyniki finansowe, m.in. dzięki nowym klientom i akwizycjom.

Kraj, 9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

Przetargi, 4 listopada 2011

Digital One pracuje dla BZ WBK

Marketer poszerzył portfolio współpracujących agencji o trzecią agencję interaktywną. Do tej pory pracował również z Adv.pl i Saatchi & Saatchi Digital.

Kraj, 27 października 2011

Adv.pl inwestuje w dział mobilny

Zespół ma składać się z kilku osób. Agencja prowadzi rekrutację, w której chce wyłonić m.in. szefa działu.

Kraj, 26 października 2011

"Zupy to nasza specjalność" po raz pierwszy w telewizji

Winiary promują zupy jako wartościowy posiłek.

Kraj, 24 października 2011

Parodia instruktażu księdza Natanka w komunikacji Tesco [WIDEO]

Za realizację i pomysł kreatywny nie odpowiada agencja Adv.pl, która niedawno zdobyła budżet socialmediowy marketera, ale Pride & Glory Interactive.

Kraj, 14 października 2011

Adv.pl zmienia się w Lemon Sky [WIDEO]

Agencja stawia na silną strategię, kreację i technologię jako uzupełniające się filary.

Kraj, 10 października 2011

TP SA kpi z szympansów z reklam Netii [WIDEO]

Serce i Rozum parodiowali już Kaszpirowskiego, a tym razem śmieją się z szympansów z reklamy Netii.

Kraj, 27 września 2011

Adv.pl wygrywa budżet socialmediowy Tesco

Agencja w mediach społecznościowych będzie komunikować postacie znane z kampanii ATL-owej, czyli Henia i Krystynę jako Ekspertów Tesco.

Artykuły weekendowe, 2 września 2011

Adv.pl przygotował showreel, w którym wystąpiło Serce [WIDEO]

Agencja wspiera sprzedaż swoich usług, podsumowując dotychczas zrealizowane projekty.

Kraj, 1 września 2011

KFC z augmented reality

W wybranych restauracjach pojawi się Wally - specjalny ekran z grą wykorzystującą poszerzoną rzeczywistość. KFC stawia na nietypowe akcje w internecie.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Mariusz Pełechaty social media managerem w Adv.pl

Od roku w agencji był specjalistą ds. mediów społecznościowych.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Winiary tworzą bazę zup w internecie

Nestle zachęca nie tylko do ich jedzenia, ale i do "malowania".

Kraj, 1 sierpnia 2011

Winiary wzbogacają Przepisownik

Mobilna książka kucharska marki ma dwie nowe funkcjonalności przygotowane przez agencję Adv.pl.

Kraj, 27 lipca 2011

Paweł Jędrak dyrektorem działu strategii w Adv.pl

Pokieruje 12-osobowym zespołem. Wcześniej pracował jako brand manager w Philip Morris Polska.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Winiary kojarzą markę z walką z otyłością [CASE STUDY]

Nestle zrezygnowało z klasycznej kampanii reklamowej na rzecz event marketingu, public relations oraz działań online.

Kraj, 21 lipca 2011

Ślady powstania warszawskiego przez komórkę

Nowa forma pokazywania historii miasta w wersji Adv.pl.

Kraj, 20 czerwca 2011

Grand prix Golden Arrow dla BBDO za Frito Lay

Zwycięzcy odebrali nagrody VI edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

Kraj, 4 marca 2011

Winiary porządkują kategorię bulionów

Marketer chce przekonać konsumentów, że jego produkty gwarantują prawdziwy, domowy smak.

Kraj, 23 lutego 2011

Wielce popularna parodia

Spot będący parodią reklam Netii w ciągu dwóch tygodni w YouTube obejrzano ok. 1,7 mln razy.

Kraj, 21 lutego 2011

Kompetencje SEM w Codemedia

Na rzecz siostrzanej agencji kompetencje utraci Adv.pl.

Przetargi, 26 stycznia 2011

Ceneo wybrało Gong

Agencja zajmie się realizacją kampanii wizerunkowej.

Kraj, 25 stycznia 2011

Tchibo promuje nowe warianty Espresso

W kampanii chce zwrócić uwagę konsumentów na wyjątkowość swojej oferty.

Kraj, 17 stycznia 2011

Marlboro prowadzi akcję z nagrodami

Palacze tej marki mogą wygrać m.in. rejs lodołamaczem lub trening samochodem WRC na zamarzniętej tafli jeziora.