M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Adwertajzing (firma)"

Kraj, 8 października 2014

Awanse i wzmocnienia w dziale strategii Digital One

Zmiany w zespole Michała Owczarka, strategy + creative directora agencji.

Kraj, 30 września 2014

Piotr Kossakowski dołączył do Carat Polska

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko digital & innovation managera.

Kraj, 4 lipca 2013

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

Przygotowany przez agencję spot "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?" powstał w odpowiedzi na intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci.

Kraj, 27 lutego 2013

Change powiększa dział kreacji

Do działu kreacji agencji dołączył nowy copywriter.

Kraj, 16 października 2012

Dwa nowe teamy kreatywne w Interactive Solutions

Do agencji dołączyły cztery nowe osoby: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski, Marta Frączek i Paweł Jaskólski.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Olga Wyszkowska w Publicisie

Do agencji przeszła z Kolman Advertising.

Kraj, 31 maja 2012

Lotos wizerunkową kampanią zachęca do kibicowania

Za działania reklamowe odpowiada agencja Adwertajzing.

Kraj, 20 stycznia 2012

Kampania na rzecz abonamentu

Kampanię zrealizowało konsorcjum agencji Grupy Walk oraz firma Adwertajzing.

Kraj, 8 grudnia 2011

Kampania Szczecina w 59 państwach

Kampania autorstwa Adwertajzing emitowana będzie w Eurosporcie.

Kraj, 30 września 2011

Antyśmieciowa kampania Ministerstwa Środowiska

Akcja edukacyjno-informacyjna ma nauczyć Polaków segregacji śmieci.

Kraj, 1 czerwca 2011

Adwertajzing poszerza międzynarodową współpracę z P&G

Do marek Braun, Duracell i Gillette dołączyła kolejna - Head & Shoulders, dla której agencja realizuje międzynarodowe projekty.

Przetargi, 17 maja 2011

Boiron szuka domu mediowego

Firma farmaceutyczna prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Adwertajzing uruchamia dział social media

Nowym działem kierują Dymitr Słupczyński i Rafał Jagodziński, którzy przeszli z IQ Marketing.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Szkoła Mistrzów Reklamy dostarcza kadr

Adepci uczelni dołączyli ostatnio do zespołów kilku agencji reklamowych.

Przetargi, 5 kwietnia 2011

Jabłka ruszają na Wschód

Dwie agencje wygrały przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną polskich jabłek.

Kraj, 24 marca 2011

Leo Burnett wzmacnia kadry

Agencja zatrudniła sześć osób ze względu na większą liczbę realizowanych projektów.

Kraj, 23 marca 2011

Teresa Biernacka rozstała sie z Leo Burnett

Odpowiadała za kreację w regionie CEE dla Procter & Gamble w kategorii laundry.

Kraj, 15 lutego 2011

Paweł Jaskólski za Zofię Szymańską w Leo Burnett

Zmiany personalne w teamie pracującym dla Fiata.

Kraj, 9 grudnia 2010

Duża ogólnopolska kampania banku DnB Nord

Bank planuje rozwój oferty detalicznej i chce dotrzeć z marką i ofertą do świadomości szerszej grupy klientów.

Kraj, 9 grudnia 2010

Teresa Biernacka regionalnym szefem kreacji w Leo Burnett

Nowy szef regionalny odpowiada za P&G, kat. loundry, w regionie CEE.

Kraj, 14 lipca 2010

Duracell sięga po lokalną kreację

Producent baterii rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez polską agencję Adwertajzing.

Przetargi, 8 lipca 2010

Adwertajzing kreatywnie dla Szczecina

Agencja wygrała przetarg na opracowanie koncepcji kreatywnej dla miasta.

Kraj, 24 czerwca 2010

MarketShare z kreatywnym i nagrodą

Radosław Dudzic dotarł do zespołu kreatywnego agencji. W Londynie wyróżniono jedną z prac zrealizowanych dla Audi.

Kraj, 26 stycznia 2010

Anna Banach i Miłosz Piróg w zespole agencji Red Age

Do agencji reklamowej Red Age dołączyli account manager Anna Banach i graphic designer Miłosz Piróg. Anna Banach będzie zajmować się...

Kraj, 19 stycznia 2010

Samuel Redlin drugim art directorem w Adwertajzing

Do działu kreacji agencji reklamowej Adwertajzing dołączył drugi art director Samuel Redlin. Redlin jest związany z rynkiem reklamowym od ponad...

Kraj, 12 stycznia 2010

Teresa Biernacka dyrektorem kreatywnym w Adwertajzing

Do agencji reklamowej Adwertajzing dołączyła Teresa Biernacka, która objęła stanowisko dyrektora kreatywnego. Teresa Biernacka z branżą reklamową związana jest od...

Kraj, 14 października 2009

Boiron wspiera produkty marki Homeoptic

Firma farmaceutyczna Boiron rozpoczyna kampanię reklamową, w której wspiera markę Homeoptic (krople do oczu). Działania prowadzone będą pod hasłem "Komputer...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Firma doradcza Marketplanet przekonuje, że na kryzysie można zarobić

Firma doradcza Marketplanet wspiera swoją ofertę kampanią reklamową pt. "Zarabiaj w kryzysie". Działania poprzedzone były akcją teaserową w prasie (m.in.:...

Kraj, 23 marca 2009

Adwertajzing zrealizował kampanię Duracella w regionie CEEMEA

Procter & Gamble wspiera sprzedaż baterii Duracell kampanią reklamową "New Horizons" prowadzoną w krajach regionu CEEMEA. Celem działań jest uwiarygodnienie...

Kraj, 27 lutego 2009

Awanse i nowe osoby w dziale kreacji Momentum Worldwide

Krzysztof Korolewski, dotychczasowy DTP group head director agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, awansował na stanowisko art directora. Jego miejsce zajął...

Kraj, 1 października 2008

Brain, MediaCom i Starcom dostały najwięcej nominacji do Effie 2008

Do tegorocznej edycji konkursu komunikacji marketingowej Effie 2008 nadesłano 151 prac. 97 kampanii zgłosiły agencje reklamowe, 54 - domy mediowe....

Kraj, 11 sierpnia 2008

Jacek Siwek new business directorem w Adwertajzing

Agencja reklamowa Adwertajzing wprowadziła zmiany w dziale obsługi klienta. Jacek Siwek, senior account executive, awansował na stanowisko new business directora....

Kraj, 14 lipca 2008

Katarzyna Łęcka odeszła z agencji Adwertajzing

Katarzyna Łęcka, account executive agencji reklamowej Adwertajzing, rozstała się z firmą. Na razie jej obowiązki przejął Lech Król, szef agencji....

Kraj, 14 kwietnia 2008

Procter & Gamble wiąże markę Duracell z motywami piłkarskimi

Procter & Gamble wesprze kampanią telewizyjną piłkarską promocję baterii Duracell. Działania reklamowe będą wykorzystywać przede wszystkim telewizję (m.in.: TVP, Polsat,...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Procter & Gamble wesprze kampanią w 21 krajach nowy depilator

Procter & Gamble CEEMEA wesprze kampanią reklamową premierę nowego modelu depilatora Braun Silk-epil. Kampania, która wystartuje z końcem kwietnia, emitowana...

Kraj, 31 marca 2008

Sławomir Jurek dyrektorem kreatywnym agencji Adwertajzing

Sławomir Jurek dołączył do agencji reklamowej Adwertajzing jako dyrektor kreatywny. Dotychczas piastował takie samo stanowisko w agencji Euro RSCG 4D,...

Kraj, 12 grudnia 2007

Adwertajzing autorem kampanii Duracell realizowanej na kilku rynkach

Agencja Adwertajzing zrealizowała dla Procter & Gamble CEEMEA kampanię "F1" dla marki Duracell (spot telewizyjny i materiały BTL). Kampania pod...

Kraj, 1 października 2007

Loterię promocyjną Mastercook wspiera kampania reklamowa

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...

Kraj, 21 grudnia 2006

Dorota Mierzejewska kierownikiem zespołu reklamy w PZU

Dorota Mierzejewska objęła stanowisko kierownika zespołu reklamy w PZU. Kieruje obecnie 4-osobowym zespołem, ale ma on być w najbliższym czasie...

Kraj, 7 grudnia 2006

Druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl

Pod hasłem "Mikołajom dziękujemy" trwa druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl. Film reklamowy zatytułowany "Ferajna" jest dostępny w internecie (m.in. YouTube,...

Kraj, 27 listopada 2006

Adwertajzing przygotował spoty reklamowe dla portalu Stereo.pl

Sklep internetowy Stereo.pl po raz pierwszy zdecydował się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Spoty emitowane w ramach projektu marketingu wirusowego są...

Kraj, 10 listopada 2006

Adwertajzing realizuje międzynarodową kampanię Gillette Blue II Excel

Agencja reklamowa Adwertajzing zrealizowała reklamę telewizyjną nowej maszynki do golenia Gillette Blue II Excel Maximum. Po raz pierwszy w historii...

Kraj, 23 maja 2006

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska. Zmianie marki towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Adwertajzing, ale szczegóły działań...