M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Aero (marka)"

Kraj, 20 listopada 2014

Nestle ze świąteczną ofertą słodyczy

Firma wprowadza limitowaną serię słodkich przysmaków na święta, ale wspierać marketingowo będzie inne kategorie.

Zagranica, 27 stycznia 2014

Nestle startuje z wyjątkowymi działaniami dla starszych konsumentów

Na Wyspach Nestle wróciło do opakowań vintage, żeby pomóc starszym osobom odnajdywać ich ulubione produkty na półkach.

Kraj, 3 lutego 2012

Nestle z loterią pieniężną

Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.

Kraj, 3 października 2011

Nestle rozdaje kieszonkowe

Marketer rusza z loterią "Kieszonkowe za 1 baton".

Kraj, 26 sierpnia 2010

Odświeżone bąbelki

Aero ma zmienione logo i opakowanie.

Kraj, 2 września 2009

Osiński kierownikiem marketingu działu słodyczy w Nestle Polska

Wojciech Osiński jest nowym kierownikiem marketingu działu słodyczy Nestlé Polska. Zastąpił Radosława Marciniaka, który objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle poszerza markę Aero, planuje działania reklamowe

Nestle Polska wprowadziło w lutym br. do sprzedaży nowy wariant smakowy batonika Aero (35 gramów, w cenie ok. 1,40 zł)...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...