M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Aflofarm (firma)"

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 14 października 2015

Aflofarm wspiera markę Lipomal [wideo]

Za postprodukcję odpowiada studio Xantus.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.

Kraj, 2 lutego 2015

Rynek OTC wzrósł w 2014 r. o 6 proc.

Liderem jest Aflofarm, który osiągnął sprzedaż na poziomie 537 mln zł (+23 proc.).

Kraj, 27 stycznia 2015

Kantar Media: Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej

Banki i większość telekomów poza ścisłą czołówką.

Kraj, 7 stycznia 2015

Do listopada ub.r. na leki OTC Polacy wydali 6,73 mld zł

Lider sprzedaży - Aflofarm - urósł wartościowo o ponad 20 proc.

Kraj, 7 stycznia 2015

Polsat z największą widownią komercyjną w 2014 r.

Udział Polsatu w grupie 16-49 wyniósł 13,3 proc. Ale wszystkie stacje z top 4 zanotowały lekki spadek.

Kraj, 9 października 2014

Aflofarm kontynuuje współpracę z Mindshare przez kolejny rok

Największy reklamodawca bez przetargu pozostaje z dotychczasowym domem mediowym.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Telewizja głównym kanałem Aflofarmu

Producent farmaceutyczny prowadzi wsparcie reklamowe kilku marek.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Aflofarm wydał ponad 1 mld zł na reklamę w ciągu roku

Za Aflofarmem znajdują się kolejno USP Zdrowie i Polpharma.

Kraj, 17 czerwca 2014

Pierwszy kwartał w reklamie lepszy niż prognozy

Początek roku optymistycznie nastraja analityków ZOG, którzy utrzymują swoje prognozy na ten rok odnośnie do wzrostu wydatków reklamowych.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Polsat zdominował święta w grupie komercyjnej

W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 24 marca 2014

7,5 mld zł sprzedaży OTC w 2013 r.

Dane IMS Health wskazują na ponad 10-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży tego segmentu leków w ub.r.

Kraj, 20 marca 2014

Sektor farmaceutyczny wydał w ub.r. na reklamę 3,7 mld zł

Wzrost nakładów w branży farmaceutycznej o 20 proc. w 2013 r. do poziomu 3,7 mld zł i silna konkurencja - to główne wnioski analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.

Kraj, 22 stycznia 2014

Mindshare zatrudnia nowych plannerów

Sześć osób dołączyło do zespołu agencji.

Kraj, 7 stycznia 2014

TVN pokonał Polsat w grupie komercyjnej w 2013 r.

Stacja TVN miała najwyższe udziały w grupie 16-49 lat w ub.r. Rok wcześniej liderem był Polsat.

Kraj, 18 grudnia 2013

Mindshare zajmie się obsługą Maspex Wadowice

Firma Maspex po około siedmiu latach zmienia dom mediowy.

Przetargi, 12 grudnia 2013

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Po kilku tygodniach największy polski reklamodawca zakończył przegląd domów mediowych.

Przetargi, 11 grudnia 2013

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Największy polski reklamodawca kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją mediową.

Kraj, 21 listopada 2013

Braveran sponsorem Widzewa Łódź

Aflofarm inwestuje w sponsoring.

Kraj, 1 października 2013

ZOG: lekka korekta prognoz wydatków w dół

O 6 proc., a nie o 5,9 proc., spadnie rynek reklamy w tym roku.

Kraj, 27 września 2013

Aflofarm szykuje się do przetargu na media

Największy reklamodawca telewizyjny zaczyna przygotowania do przetargu na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 3 września 2013

Aflofarm zdetronizował w wakacje Unilevera

Raport Nielsena pokazuje, że w tym roku największym telewizyjnym reklamodawcą w lipcu i sierpniu był Aflofarm. Udziały wielkiej czwórki telewizyjnej w sprzedaży czasu reklamowego spadły poniżej 50 proc.

Kraj, 23 lipca 2013

Aflofarm ściął wydatki reklamowe. Mimo to rynek urósł o 8,6 proc.

Lider wśród reklamodawców farmaceutycznych w I półroczu br. wydał prawie o 20 proc. mniej. Pozostali gracze mocno zwiększyli budżety reklamowe.

Kraj, 24 czerwca 2013

T-Mobile uprości strukturę zarządzania w marketingu. Zlikwiduje jeden szczebel stanowisk dyrektorskich

Zamiast trzypoziomowej struktury pozostaną dwa poziomy stanowisk menedżerskich. Cel: usprawnienie i redukcja kosztów.

Kraj, 18 czerwca 2013

ZOG: rynek reklamy będzie mniejszy od wcześniejszych prognoz

ZOG rewiduje swoje szacunki wydatków reklamowych.

Kraj, 3 czerwca 2013

Farmaceutyki, żywność i handel na czele top reklamowych branż

W I kwartale br. handel wyprzedził telekomunikację i wszedł do pierwszej trójki sektorów reklamowych, wynika z danych Equinox Polska na podstawie Kantar Media.

Kraj, 22 lutego 2013

Najwięksi reklamodawcy farmaceutyczni wydali prawie 2 mld zł

Marketerzy z tego segmentu wydali 4 proc. więcej na reklamy w porównaniu z rokiem 2011.

Kraj, 13 lutego 2013

Za słabe wyniki TP SA jej prezes obwinia m.in. "nieodpowiedzialnych" konkurentów

W reakcji na publikację słabych wyników za ub.r. kurs akcji TP tracił wczoraj nawet jedną trzecią.

Kraj, 12 lutego 2013

Polpharma sprzedaje Polocard

Lek z segmentu OTC zmieni właściciela.

Kraj, 24 stycznia 2013

W ub.r. Orange wydało na reklamy ponad 170 mln zł więcej

Rebranding marki TP na Orange był kosztowny i sprawił, że wśród największych reklamodawców to nasz były operator narodowy najmocniej zwiększył swoje nakłady w ub.r.

Kraj, 3 stycznia 2013

Orange największym reklamodawcą telewizyjnym 2012 r.

Nielsen podsumowuje miniony rok w telewizji.

Kraj, 13 grudnia 2012

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Dom mediowy obsłuży producenta leków w 2013 r.

Kraj, 3 grudnia 2012

ZOG przewiduje mniejszy spadek rynku niż Starlink

Dom mediowy szacuje, że tym roku rynek reklamy zmniejszy się o 5,5 proc.

Przetargi, 14 listopada 2012

Aflofarm przegląda oferety domów mediowych

Największy tegoroczny marketer tradycyjnie przegląda rynek domów mediowych.

Kraj, 25 września 2012

Aflofarm wycofuje się z RMF-u

Marketer prawdopodobnie całkiem rezygnuje z reklamy radiowej.

Kraj, 4 września 2012

Kampania Aflofarmu narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy

Reklama Visaxinum dyskryminuje nastolatki - orzekła komisja.

Kraj, 28 sierpnia 2012

Wzmocnienia w Mconnection

Dom mediowy ma nowego art directora i media plannera.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Aflofarm analizuje rentowność działań marketingowych

I ogranicza komunikację ATL.

Kraj, 27 lipca 2012

Aflofarm deklasuje konkurencję

Marketer w pierwszej połowie wydał na reklamę znacznie więcej niż inne firmy branży.

Kraj, 24 lipca 2012

Kozłowski i Krzemińska poza Aflofarmem

Specjaliści ds. PR rozstali się z producentem leków.

Kraj, 24 lipca 2012

Aflofarm silnie wspiera suplementy diety [wideo]

Producent reklamuje obecnie Stimeę oraz Hydrominum.

Kraj, 24 lipca 2012

Unilever wciąż najaktywniejszy w telewizji

Marketer nadal najwięcej wydaje na reklamę w stacjach telewizyjnych.

Kraj, 18 lipca 2012

Aflofarm wciąż najwięcej wydaje na reklamę

Niemal wszyscy ubiegłoroczni top reklamodawcy obniżyli wydatki na reklamę w tym roku - wynika z danych Kantar Media.

Kraj, 22 czerwca 2012

Aflofarm dogania liderów

Na rynku OTC robi się coraz ciekawiej. Aflofarm chce zmierzyć się z USP Zdrowie oraz GlaxoSmithKline.

Kraj, 15 czerwca 2012

Euro 2012 dało tylko 3 proc. wzrostu wydatków

W czołówce reklamodawców wcale nie przodują sponsorzy mistrzostw.

Kraj, 16 maja 2012

Grey Agencją Reklamową Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku

Redakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.

Kraj, 9 maja 2012

PZL rozstał się z Frugo

Twórcom kultowej kampanii sprzed lat nie udało się porozumieć z klientem i stworzyć nowej komunikacji.

Kraj, 28 marca 2012

Aflofarm niemal podwoił wydatki na reklamę

Firma w zeszłym roku zainwestowała w reklamę prawie 737 mln zł - wynika z danych Kantar Media. Blisko dwa razy więcej niż wicelider w tej kategorii - firma US Pharmacia.