M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AGB Nielsen Media Research (firma)"

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 8 listopada 2011

OBOP w całości własnością TNS

TNS odkupił mniejszościowe udziały od TVP SA, tym samym stając się jedynym właścicielem firmy badawczej.

Kraj, 11 maja 2010

Już nie AGB, ale Nielsen

AGB Nielsen Media Research zmienia nazwę na Nielsen Audience Measurement.

Kraj, 10 maja 2010

At Media ze stacjami Orange Sport

Orange Sport oraz Orange Sport Info od czerwca w ofercie At Mediów.

Kraj, 15 kwietnia 2010

AGB przedstawił się KBR-owi i PBI

AGB przedstawiło pomysły na pomiar słuchalności radia w sieci.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Kir na wizji

Reklamodawcy uszanują żałobę, mimo że stacje umożliwiają wznowienie kampanii.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Startują targi MIPTV w Cannes

Na targach MIPTV w Cannes obecnych jest 38 firm z Polski, w tym 8 wystawców.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Święta pod znakiem "M jak miłość"

W Wielkanoc główne stacje TV traciły udziały w widowni.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Widzowie odwracają się od telewizji

Telewizje w I kwartale br. traciły widownię, ale zyskiwały na przychodach reklamowych.

Kraj, 31 marca 2010

Odcinek "Milionerów" z rekordową wygraną oglądało w TVN 2,8 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research emitowany 28 marca br. odcinek teleturnieju TVN "Milionerzy" oglądało średnio 2,8 mln widzów (wskaźnik AMR...

Kraj, 23 marca 2010

Adam Małysz przeskoczył Justynę Kowalczyk w telewizji

Według AGB Nielsen Media Research AMR (średnia oglądalność minutowa) wszystkich transmisji z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie...

Kraj, 15 marca 2010

MB SMG/KRC zaprezentował IRBRI swoją metodę badania e-radia

Millward Brown SMG/KRC zaprezentował swoją propozycję pomiaru słuchalności radia internetowego podczas spotkania Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI)....

Kraj, 12 marca 2010

Turner Broadcasting wzmacnia ofertę swoich anten

Turner Broadcasting System wzmacnia wiosenne ramówki swoich anten dostępnych w Polsce. Nadawca, powołując się na dane AGB Nielsen Media Research,...

Kraj, 9 marca 2010

"Blondynka" miała o ponad milion więcej widzów niż "Taniec z gwiazdami"

W miniony weekend największe stacje TV wystartowały z głównymi nowościami swoich wiosennych ramówek. Rekordzistą weekendu był pierwszy odcinek serialu TVP1...

Kraj, 2 marca 2010

TVP zarobiła na igrzyskach blisko 34 mln zł; złoto Kowalczyk przyciągnęło ponad 7 mln widzów

Jak wylicza firma AGB Nielsen Media Research, Telewizja Polska SA zarobiła na reklamach wokół transmisji zawodów podczas zimowych igrzysk olimpijskich...

Kraj, 2 marca 2010

Rebel TV ma koncesję i monitoring AGB

Spółka 4fun Media otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zgodę na koncesję dla nowej stacji muzycznej Rebel TV. Stacja...

Kraj, 1 marca 2010

3,8 mln widzów obejrzało premierowy odcinek "Hotelu 52"

3,8 mln widzów zgromadził w miniony czwartek premierowy odcinek nowego serialu obyczajowego na antenie Polsatu - "Hotel 52". Według AGB...

Kraj, 26 lutego 2010

Nickelodeon zmienia identyfikację

Kanał dziecięcy Nickelodeon nadawany przez MTV Networks Polska zmienia identyfikację wizualną. To kolejny etap globalnych zmian zapoczątkowanych jesienią 2009 r....

Kraj, 23 lutego 2010

Małysz zgromadził ponad 9 mln, a Kowalczyk 5,6 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research piątkowe (19 lutego) zawody olimpijskie w biegach narciarskich, w czasie których Justyna Kowalczyk wywalczyła brązowy...

Kraj, 19 lutego 2010

Walkę Justyny Kowalczyk o medal śledziło w TVP1 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research zawody narciarskie - sprint kobiet z udziałem Justyny Kowalczyk - śledziło w TVP1 3,95 mln...

Kraj, 17 lutego 2010

Justyna Kowalczyk przyciągnęła do TVP2 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research bieg narciarski kobiet na 10 km, jedną z konkurencji igrzysk Vancouver 2010, z udziałem Justyny...

Kraj, 16 lutego 2010

Gemius już po prezentacji pomiaru słuchalności e-radia; w marcu projekty MB SMG/KRC oraz AGB

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) prowadzą rozmowy z...

Kraj, 16 lutego 2010

Ponad 2-mln widownia pierwszych dni igrzysk w Vancouver

Według AGB Nielsen Media Research ceremonię otwarcia zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver w TVP1 średnio oglądało 2,02 mln widzów. SHR,...

Kraj, 12 lutego 2010

Podróżnik Marek Kamiński ambasadorem Peugeota w Polsce

Peugeot Polska podjął współpracę ze znanym polskim podróżnikiem i polarnikiem Markiem Kamińskim, który został ambasadorem marki. Podjęcie współpracy z Markiem...

Kraj, 10 lutego 2010

Nikłe zainteresowanie Super Bowl w Polsce

Według AGB Nielsen Media Research tegoroczny finał rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl w nocy z 7 na 8 lutego oglądało...

Kraj, 9 lutego 2010

Wiosną Polsat chce przyciągnąć nowymi formatami i serialami

Polsat stawia w wiosennej ramówce na nowe formaty i seriale. Nowością ma być m.in. pokazywany w weekendy program rozrywkowy "On...

Kraj, 8 lutego 2010

Bohaterowie "M jak miłość" reklamują Artresan

Małgorzata Pieńkowska i Robert Moskwa reklamują preparat na reumatyzm i bóle stawów Artresan należący do Asa Polska. Aktorzy ci występują...

Kraj, 8 lutego 2010

Beko w pierwszej tegorocznej kampanii promuje pralki z funkcją Pupil

Z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa producenta sprzętu AGD - firmy Beko. W...

Kraj, 5 lutego 2010

Frito Lay Poland reklamuje swoją flagową markę hasłem "Lay's. Najlepsze pod słońcem"

Frito Lay Poland prowadzi kampanię reklamową swojej flagowej marki chipsów - Lay's. Marketer komunikuje w niej wysoką jakość produktu, ulepszony...

Kraj, 5 lutego 2010

Więcej programów live action w Disney XD

Kanał Disney XD kierowany do młodego widza od marca br. poszerzy ofertę programową. Bogata ma być przede wszystkim oferta serialowa...

Kraj, 2 lutego 2010

Polscy szczypiorniści przyciągali od 3 do 4 mln widzów

W zakończonych w weekend mistrzostwach Europy w piłce ręcznej Austria 2010 pokazywane w Polsacie mecze Polaków gromadziły od 3,1 do...

Kraj, 28 stycznia 2010

Beko aktywne w TV; zwiększa aktywność w sieci i na billboardach

Najsilniej wykorzystywanym kanałem komunikacji w tegorocznych działaniach marketingowych spółki Beko, producenta sprzętu AGD, będzie telewizja. Maciej Mienik, dyrektor regionalny Beko...

Przetargi, 26 stycznia 2010

Maspex szuka agencji do obsługi internetowej jednej z marek

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła przetarg na stworzenie strony WWW jednego z produktów z segmentu soków, nektarów i napojów. Przedstawiciele marketera...

Kraj, 25 stycznia 2010

Lajkonik priorytetem Lorenz Snack-World; współpraca z Unileverem

Kluczową marką dla The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku marka Lajkonik. Marketer nie zrezygnuje ze wsparcia brandu Crunchips,...

Kraj, 21 stycznia 2010

Play wyda na reklamę co najmniej tyle samo co w ub.r.; chce mieć 4,5 mln klientów

P4, operator sieci komórkowej Play, na koniec ub.r. miał 3,44 mln klientów, czyli o ponad 1,4 mln więcej niż na...

Kraj, 20 stycznia 2010

Tymbark i Kubuś głównymi brandami wspieranymi przez Maspex w tym roku

Grupa Maspex Wadowice w tegorocznych działaniach w obszarze soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marek Tymbark i Kubuś....

Kraj, 19 stycznia 2010

Telewizja kluczowym kanałem w tegorocznej strategii Agros Novej

Agros Nova w tym roku skupi się na wsparciu marek Łowicz i Fortuna. - To dla nas strategiczne brandy, które...

Kraj, 6 stycznia 2010

Debiut serialu TVN "Majka" lepszy niż "BrzydUli"

Według AGB Nielsen Media Research pierwszy odcinek nowego serialu TVN "Majka" oglądało średnio 2,46 mln widzów (wskaźnik AMR). SHR (udział...

Kraj, 5 stycznia 2010

W 2009 r. wszystkie duże stacje traciły udziały; wzrost wpływów reklamowych TVP

Według AGB Nielsen Media Research w całym roku 2009 wszystkie cztery największe stacje telewizyjne traciły udziały w rynku widowni. SHR...

Kraj, 4 stycznia 2010

TVP2 pracuje nad show rozrywkowym "Wojna chórów"

TVP2 przygotowuje show rozrywkowy pod roboczym tytułem "Wojna chórów". Będzie to polska wersja programu "Battle of the choirs", czyli australijskiego...

Kraj, 29 grudnia 2009

TVP1 miała największe udziały w Boże Narodzenie

Według AGB Nielsen Media Research w czasie Bożego Narodzenia (25 i 26 grudnia br.) średni czas spędzony przez Polaków przed...

Kraj, 28 grudnia 2009

TV4 w ofercie platformy N

Do oferty platformy cyfrowej N dołączył kanał TV4 nadawany przez spółkę Polskie Media. Stacja ta weszła w skład pakietu "Informacja...

Przetargi, 15 grudnia 2009

TVP najprawdopodobniej wygrała przetarg na "Studio Lotto"

W kanale TVP Info najprawdopodobniej będą emitowane odcinki "Studia Lotto", programu z losowaniami Totalizatora Sportowego. Informację taką podały wczoraj Wirtualne...

Kraj, 8 grudnia 2009

Druga edycja "Mam talent!" w TVN poprawiła wyniki pierwszej

Według AGB Nielsen Media Research zakończoną w sobotę 5 grudnia drugą edycję show "Mam talent!" w TVN oglądało średnio 5,39...

Kraj, 4 grudnia 2009

"Naznaczony" przyciągnął średnią widownię na poziomie 2 mln osób

Telewizja TVN zakończyła emisję jedynej nowości w swojej jesiennej ramówce - serialu "Naznaczony". Według AGB Nielsen Media Research AMR (średnia...

Kraj, 1 grudnia 2009

10. edycja "Tańca z gwiazdami" przyciągnęła 4,8 mln widzów; będzie 11. seria show

Według AGB Nielsen Media Research 10. edycja show TVN "Taniec z gwiazdami", która zakończyła się w niedzielę 29 listopada, zgromadziła...

Kraj, 24 listopada 2009

Szóstą edycję "Jak oni śpiewają!" oglądało 2,7 mln widzów

Zakończoną w niedzielę 22 listopada br. szóstą edycję show Polsatu "Jak oni śpiewają!" oglądało średnio 2,7 mln osób. Według danych...

Kraj, 18 listopada 2009

Tomasz Adamek wystąpi w reklamie piwa Tatra z Grupy Żywiec

Niedługo zobaczymy Tomasza Adamka, najbardziej utytułowanego polskiego boksera, którego popularność wzrosła jeszcze po wygranej walce z Andrzejem Gołotą, w reklamie...