M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AGB Polska (firma)"

Kraj, 5 sierpnia 2010

Kanały tematyczne zyskują kosztem ogólnopolskich wg PanMedia Western

Dom mediowy wylicza, że w I poł. br. najwięcej straciła TVP, a najwięcej zyskało Discovery.

Kraj, 18 lutego 2009

Innovations awansował plannerów, kupił badania

Marek Lichoń i Przemysław Olczak awansowali na stanowiska senior media plannerów w domu mediowym Innovations. Pracę w tej agencji rozpoczęli...

Kraj, 19 lutego 2008

Maspex zanotował 16-procentowy wzrost sprzedaży w 2007 r.

Sprzedaż Grupy Maspex Wadowice wyniosła w ub.r. 2321 mln zł, tj. o 16 proc. więcej w stosunku do 2006 r....

Kraj, 11 września 2006

Initiative Warszawa wspiera kampanią debiut narzędzia G-planning

Initiative Warszawa i firma 25 Percent wprowadzają G-planning - usługę optymalizacji genetycznej kampanii telewizyjnych. Optymalizacja zasięgu, a nie ceny punktu,...

Kraj, 5 stycznia 2006

Oświadczenie: TNS OBOP w sprawie komentarza firmy AGB NMR

Mateusz Galica, dyrektor marketingu firmy badawczej TNS OBOP, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "2 stycznia 2006 roku...

Kraj, 28 października 2005

TVN zamierza radykalnie podnieść koszt CPP w 2006 r.

Telewizja TVN planuje w 2006 r. podwyżkę CPP na poziomie 18 proc. w najbardziej "gorących" miesiącach. Mniejsza podwyżka przewidziana jest...

Kraj, 13 października 2005

Centertel: po wprowadzeniu Orange sprzedaż wzrosła o 20 proc.

Bartosz Dobrzyński, z-ca dyrektora pionu marketingu i dyrektor biura marketingu BtoC w PTK Centertel, twierdzi, że od momentu wprowadzenia marki...

Kraj, 22 września 2005

Biuro reklamy TVN zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w TVN Gra

Sprzedażą czasu reklamowego w TVN Gra, nowym kanale grupy TVN, który zostanie uruchomiony 3 października br., zajmuje się biuro reklamy...

Kraj, 22 września 2005

BR TVP planuje podwyżkę CPP w 2006 r. nawet do 15 proc.

Biuro Reklamy TVP, które w połowie października br. zaprezentuje ofertę handlową na 2006 r., planuje w przyszłym roku podniesienie średniego...

Kraj, 19 września 2005

TVN i Polsat uzgodnili stanowisko w sprawie połączonego panelu telemetrycznego

Stacje telewizyjne TVN i Polsat zapoznały się już z projektem połączonego panelu telemetrycznego, jaki opracowały firmy Taylor Nelson Sofres i...

Kraj, 6 września 2005

AGB Polska zmienia nazwę na AGB Nielsen Media Research

Firma badawcza AGB Polska zajmująca się analizami oglądalności telewizji zmieniła nazwę na AGB Nielsen Media Research. Krok ten jest konsekwencją...

Kraj, 29 sierpnia 2005

MediaCom Warszawa zaprezentuje się na VI Kongresie Badaczy Rynku i Opinii

Dom mediowy MediaCom Warszawa przeprowadzi dwie prezentacje podczas VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, który odbędzie się w dniach 20-21...

Kraj, 8 sierpnia 2005

TNS i AGB przesłały nadawcom projekt połączenia paneli telemetrycznych

Międzynarodowe centrale instytutów badawczych Taylor Nelson Sofres i AGB Nielsen Media Research dostarczyły trzem głównym nadawcom telewizyjnym w Polsce projekt...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Kolejna edycja reality show "Bar" lokomotywą jesiennej ramówki TV4

Firma producencka ATM Grupa rozpoczęła prace nad 6. edycją programu reality show "Bar". Nowy program "Bar Europa" będzie pokazywany od...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Według AGB Polska czas emisji reklam wydłużył się o 119 godzin

Z monitoringu AGB Polska wynika, że w lipcu br. w porównaniu z lipcem 2004 r. wpływy z reklamy głównych stacji...

Kraj, 12 lipca 2005

Według AGB w I półroczu telewizje zarobiły na reklamach 2,6 mld zł

Według AGB Polska w I półroczu 2005 r. wpływy z reklam i plansz sponsorskich głównych stacji wyniosły 2,633 mld zł...

Kraj, 11 lipca 2005

Reklamodawcy chcą rozmawiać z nadawcami o panelu telemetrycznym

Najwięksi reklamodawcy należący do Stowarzyszenia ProMarka zaprosili przedstawicieli trzech głównych stacji telewizyjnych na spotkanie, podczas którego chcą rozmawiać na temat...

Kraj, 24 czerwca 2005

Opóźnione "Fakty" w grupie 16-49 lat oglądała widownia zbliżona do widowni "Wiadomości"

Konieczność przesunięcia w środę 22 czerwca na godz. 19.30 czasu emisji programu informacyjnego "Fakty" w TVN-ie w związku z informacjami...

Kraj, 23 czerwca 2005

AXN będzie promować markę kanału poprzez eventy

Telewizyjny kanał AXN będzie promował markę stacji poprzez eventy marketingowe w dużych miastach. Jeszcze w czerwcu planowany jest taki event...

Kraj, 22 czerwca 2005

TVN Turbo od jesieni chce poszerzyć profil widowni i programming

Telewizyjny kanał motoryzacyjny TVN Turbo zapowiada sukcesywne poszerzanie programmingu stacji i profilu widowni. Zdaniem nadawcy dziś widownia stacji to przede...

Kraj, 22 czerwca 2005

TVN wprowadza nowości na lato i rozpoczyna produkcję formatów jesiennych

Latem widownię do TVN mają przyciągnąć przede wszystkim seriale. Stacja zapowiada emisję premierowych odcinków własnego serialu "Na Wspólnej". Zakupiono też...

Kraj, 21 czerwca 2005

Czwartą edycję "Idola" oglądało średnio 1,8 mln widzów

Według AGB Polska średnia oglądalność minutowa czwartej edycji programu "Idol" w Polsacie wynosiła 1,878 mln widzów (wskaźnik AMR, grupa: 4+)....

Kraj, 7 czerwca 2005

AGB Polska wprowadza mierniki pomiaru naziemnej telewizji cyfrowej i interaktywnej

AGB Polska wprowadza mierniki najnowszej generacji TVM 5 i Unitam umożliwiające pomiar naziemnej telewizji cyfrowej i interaktywnej. - Najnowszy system...

Kraj, 6 czerwca 2005

Mediaedge:cia zamierza uruchomić nowy dom mediowy

Dom mediowy Mediaedge:cia przygotowuje się do uruchomienia drugiej agencji mediowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Anna Lubowska, prezes Mediaedge:cia, nie skomentowała tej...

Kraj, 2 czerwca 2005

Ewa Czekała odeszła ze stanowiska dyrektora marketingu Viva Polska

Ewa Czekała odeszła ze stanowiska dyrektora marketingu telewizyjnej stacji muzycznej Viva Polska. Nie ujawnia powodów swojej decyzji ani dalszych planów...

Kraj, 24 maja 2005

Do 15 proc. dodatkowych ratingów w letniej ofercie BR TVP

Biuro Reklamy TVP zainaugurowało wczoraj swoją promocyjną ofertę handlową na okres 1 lipca - 31 sierpnia br. Zachętą dla reklamodawców...

Kraj, 9 maja 2005

Biuro reklamy Polsatu oferuje sponsoring dwóch formatów z jesiennej ramówki

Telewizja Polsat planuje jesienią br. wprowadzenie do swojej ramówki dwóch nowych rozrywkowo-przygodowych formatów: "Ford Boyard", jeden z najbardziej popularnych i...

Kraj, 27 kwietnia 2005

TVN i Polsat mają problem z realizacją zleceń reklamowych w maju

W maju br. kanałom TVN i Polsat nie uda się zrealizować rekordowej liczby kampanii reklamowych. Biuro reklamy TVN szacuje, że...

Kraj, 6 kwietnia 2005

Monika Oomen dyrektorem zarządzającym i programowym 4fun.tv

Monika Oomen została dyrektorem zarządzającym i programowym stacji telewizyjnej 4fun.tv. Poprzednio była dyrektorem zarządzającym i programowym kanału muzycznego Viva Polska,...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Polsat przygotowuje nową edycję "Baru", patronem medialnym projektu jest pismo "Semestr"

W maju br. na antenie Polsatu pojawią się spoty dotyczące castingu do kolejnej, szóstej już, edycji reality show "Bar". Program...

Kraj, 1 kwietnia 2005

TVN Turbo poszerza ramówkę o nowe programy

Od 9 kwietnia na antenie kanału motoryzacyjnego TVN Turbo (Grupa ITI) pojawią się trzy nowe programy: "Rower", "Adrenalina" oraz "Legendy...

Kraj, 31 marca 2005

4fun.tv planuje ekspansję na nowe rynki, rozwijanie dystrybucji i projektu Hydepark

Interaktywny kanał telewizyjny 4fun.tv zapowiada ekspansję na kolejne rynki. Niebawem będą to Czechy, a potem m.in. Węgry i Rumunia. -...

Kraj, 10 stycznia 2005

At Media brokerem stacji Canal Plus Cyfrowy

Spółka Canal Plus Cyfrowy powierzyła firmie At Media obsługę brokerską wszystkich stacji ze swojego portfolio. Ostatnio agencja At Media obsługiwała...

Kraj, 7 stycznia 2005

Wzrasta oglądalność "Wydarzeń" po zmianie pory nadawania

Kierownictwo Polsatu jest zadowolone z wyników oglądalności programu informacyjnego "Wydarzenia" o nowej porze nadawania. Od 3 stycznia program nadawany jest...

Kraj, 4 stycznia 2005

Na przełomie roku Polacy najchętniej oglądali "Teleexpress" i skoki Małysza

Z danych AGB Polska wynika, że najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2004 r. był "Teleexpress" (TVP1), który przyciągnął przed...

Kraj, 30 grudnia 2004

TVP1 wygrywa publicystyką

Spośród programów publicystycznych wprowadzonych jesienią br. do ramówek głównych stacji największą widownię przyciąga "Prosto w oczy" Moniki Olejnik w TVP1...

Kraj, 29 grudnia 2004

Planete zapowiada rozwijanie oferty reklamowej i rozbudowuje stronę internetową

Kanał tematyczny Planete, który od września 2004 r. obsługiwany jest przez spółkę Canal Plus Cyfrowy, zapowiada rozwijanie oferty reklamowej. Związane...

Kraj, 28 grudnia 2004

W Boże Narodzenie widzowie oglądali głównie programy TVP, z serialami na czele

Według danych AGB Polska w święta Bożego Narodzenia statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godzin i 51 minut. To...

Kraj, 21 grudnia 2004

"Bar VIP" gromadził 2,5 mln widzów i zarobił 92 mln zł na reklamach

Finał programu "Bar VIP" (5. edycja formatu reality "Bar") w Polsacie oglądało 4,18 mln widzów (wskaźnik AMR) - wynika z...

Kraj, 21 grudnia 2004

"Bar VIP" gromadził 2,5 mln widzów i zarobił 92 mln zł na reklamach

Finał programu "Bar VIP" (5. edycja formatu reality "Bar") w Polsacie oglądało 4,18 mln widzów (wskaźnik AMR) - wynika z...

Kraj, 3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...

Kraj, 2 listopada 2004

BR TVP promuje czas reklamowy w styczniu i lutym dodatkowym rabatem

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zachęca agencje mediowe i klientów do zakupu czasu reklamowego w styczniu i lutym br. dodatkowym...

Kraj, 29 września 2004

Firma konsultingowa Media Strategy wchodzi na polski rynek

Międzynarodowa firma Media Strategy, zajmująca się konsultingiem mediowym, otwiera biuro w Warszawie. Media Strategy będzie oferować reklamodawcom usługi audytorskie dotyczące...

Kraj, 28 września 2004

MTV Polska poszerza ramówkę o format animowany

Kanał młodzieżowy MTV Polska poszerza ramówkę o serial animowany. Od października na antenie stacji pokazywany będzie film "SpongeBob". Emisję serialu...

Kraj, 27 września 2004

Kanał Club zmienia ramówkę i oprawę graficzną

Club, kanał tematyczny skierowany do kobiet, wprowadza od października nową ramówkę, która ma silniej podkreślać jego rozrywkowy charakter. Uzupełniane będą...

Kraj, 17 września 2004

Ad Venture Team opracował ofertę specjalną dla Polsatu Sport

Na przełomie września i października w Polsacie Sport mają pojawić się pierwsze spoty reklamowe klientów pozyskanych przez Ad Venture Team....

Kraj, 16 września 2004

HBO Polska uruchomi kanał Cinemax w I kwartale 2005 r., planowane zwiększenie produkcji własnej w HBO

W pierwszym kwartale 2005 r. HBO Polska uruchomi nowy kanał filmowy Cinemax. Wcześniej mówiło się, że kanał ruszy jeszcze w...

Kraj, 15 września 2004

Udział w rynku widowni Polsatu był najwyższy od stycznia 2002 r.

Udział w rynku widowni Polsatu (SHR) w grupie 16-49 lat wyniósł 13 września 30,3 proc. - poinformował Polsat, powołując się...

Kraj, 2 września 2004

Wpływy stacji telewizyjnych wyniosły latem br. 707 mln zł

Według AGB Polska w czasie wakacji statystyczny Polak oglądał telewizję średnio trzy godziny i 16 minut dziennie. W sierpniu czas...

Kraj, 24 sierpnia 2004

Według AGB Polska zwycięstwo kajakarzy zobaczyło ok. 1,5 mln widzów

AGB Polska przygotowała pierwsze analizy oglądalności transmisji z igrzysk olimpijskich w Atenach, na których do tej pory Polacy zdobyli dwa...