M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Agencja Reklamy Polskiego Radia SA (firma)"

Kraj, 15 listopada 2013

Radiowy pakiet Joker budzi kontrowersje RMF

Zdaniem dyrektora sprzedaży Grupy RMF pakiet Joker nie osiąga wyższego zasięgu dziennego niż pakiet RMF 3D.

Kraj, 6 lutego 2008

OMD nie ma wyłączności na sprzedaż czasu reklamowego w Polskim Radiu

Agencja Reklamy Polskiego Radia podpisała roczną umowę z OMD na sprzedaż czasu reklamowego dla jego klientów na ogólnopolskich antenach PR....

Kraj, 3 października 2007

Mierzejewska i Kowalski menedżerami w Agencji Reklamy PR

Agata Mierzejewska i Bartosz Kowalski dołączyli do działu sprzedaży Agencji Reklamy Polskiego Radia, obejmując nowe stanowiska. Mierzejewska pełni funkcję szefa...

Kraj, 25 czerwca 2007

Polskie Radio będzie puszczać spoty PO, TVP wciąż bez decyzji

Prezes zarządu Polskiego Radia Krzysztof Czabański wyraził zgodę na emisję kontrowersyjnego spotu reklamowego Platformy Obywatelskiej. Informację tę potwierdziła Elżbieta Szymańska,...

Kraj, 2 października 2006

Marcin Tomczyk dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time"

Marcin Tomczyk obejmie funkcję dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time". Przez ostatnie siedem lat pracował w Brokerze FM, najpierw...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Wzrosną ceny reklam w radiowej Trójce

Agencja Reklamy Polskiego Radia SA podnosi 18 września ceny emisji reklam. Podwyżka dotyczy jednak wyłącznie Trójki, spotów nadawanych w prime...

Kraj, 6 lutego 2002

RMS Polska przeprowadza panele szkoleniowe dla stacji radiowych

Broker radiowy RMS Polska rozpoczął organizację cyklu paneli szkoleniowych dla stacji radiowych pod hasłem "Efektywne planowanie kampanii radiowych jako narzędzie...