M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Agencja Reklamy Polskiego Radia (firma)"

Kraj, 13 listopada 2013

Nowy radiowy pakiet reklamowy

Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa "Time" i Radiowe Doradztwo Reklamowe ze wspólnym pakietem Joker.

Kraj, 5 listopada 2013

Nowy radiowy pakiet reklamowy Highway FM

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu na nowych zasadach.

Kraj, 6 marca 2012

Agencja Reklamy Polskiego Radia z nowym pakietem reklamowym

Nowa oferta obejmuje Jedynkę, Trójkę i Czwórkę.

Kraj, 1 marca 2012

Reklamy w Esce, Esce Rock, Wawie droższe

Grupa Radiowa "Time" wprowadza nowe cenniki reklam.

Kraj, 7 października 2011

Wojciech Piwocki dyr. Agencji Reklamy Polskiego Radia

Wieloletni menedżer Eurozetu pokieruje biurem reklamy publicznego nadawcy.

Kraj, 12 lipca 2011

Polskie Radio i Agora tworzą pierwszy pakiet reklamowy

Stacje radiowe obu spółek chcą zaproponować nowy pakiet reklamowy docierający do dojrzałych słuchaczy miast. To pierwsze wspólne rozwiązanie reklamowe Agory i Polskiego Radia.

Kraj, 1 marca 2011

Time i Polskie Radio sprzedają razem

Nadawcy tworzą wspólny produkt reklamowy.

Kraj, 22 września 2010

Trójka i Czwórka w cenie Trójki

Polskie Radio wprowadziło nową ofertę sprzedaży reklam.

Kraj, 28 stycznia 2010

Kamila Wałczyk może pokierować Agencją Reklamy Polskiego Radia

Zarząd Polskiego Radia odwołał wczoraj z funkcji dyrektora Agencji Reklamy Polskiego Radia Teresę Ziółkowską. Jako powód podano odmienne wizje dalszego...

Kraj, 9 grudnia 2009

Agencja Reklamy Polskiego Radia proponuje wspólny pakiet dla Trójki i Radia Euro

Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadziła do swojej oferty pakiet reklamowy EuroTrójka. Obejmuje on wspólną sprzedaż reklam na antenach Programu III...

Kraj, 22 października 2008

Radiowa Trójka też podnosi ceny reklam

Po tym jak ceny reklam podniosły RMF FM, Radio Eska i Radio Zet, korektę cennika wprowadza też Agencja Reklamy Polskiego...

Kraj, 2 września 2008

Anita Żelazowska przeszła z Brokera FM do Agencji Reklamy Polskiego Radia

Do zespołu sprzedaży Agencji Reklamy Polskiego Radia dołączyła Anita Żelazowska. Objęła stanowisko koordynatora w zakresie sprzedaży i planowania kampanii w...

Kraj, 4 sierpnia 2008

Cztery nowe osoby w Agencji Reklamy Polskiego Radia

Do zespołu Agencji Reklamy Polskiego Radia dołączyli: Katarzyna Krzywińska, Aneta Jankowska, Barbara Lipińska i Filip Michalski. Katarzyna Krzywińska została koordynatorem...

Kraj, 25 lutego 2008

Polskie Radio nie zwiększyło w ub.r. przychodów z reklam

Polskie Radio wypracowało 52 mln zł przychodów z reklam i sponsoringu w swoich stacjach w 2007 r. Był to identyczny...