M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Agency Republic (firma)"

Zagranica, 1 kwietnia 2014

Jack Daniel's wraca do muzycznych korzeni

Należący do koncernu Brown-Forman brand whiskey zapowiada intensywne działania promocyjne osadzone w klimacie rock and rolla.

Zagranica, 24 października 2013

Beiersdorf wybiera AKQA do obsługi digital

Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.

Zagranica, 27 maja 2013

Nivea rozbiera kobiety

W ramach akcji "Dare to Dip" firma zachęca panie do pokazywania się w strojach kąpielowych.

Zagranica, 17 czerwca 2011

PlayStation szuka agencji w Europie

Marketer prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego.

Zagranica, 1 lipca 2009

Smirnoff skupia się na towarzystwie, a nie na czystości wódki

Smirnoff z portfolio koncernu Diageo zmienia swoją strategię komunikacyjną. Do tej pory marka mówiła głównie o czystości trunku, teraz skupi...

Zagranica, 10 kwietnia 2009

Unilever szuka agencji do globalnej obsługi Axe w internecie

Unilever ogłosił globalny przetarg na obsługę marki Axe (w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Australii znanej jako Lynx) w kanałach internetowych....

Zagranica, 20 lutego 2009

Isobar i R/GA podzielą się budżetem interaktywnym Nokii

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia podzielił obsługę swojego globalnego budżetu reklam interaktywnych pomiędzy agencję Isobar należącą do grupy Aegis oraz...

Kraj, 16 października 2008

Diageo zmienia opakowanie Baileysa i szykuje akcję promocyjną

Diageo Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży Baileysa w nowym opakowaniu. Zmieniono etykietę, umieszczając na niej malowniczy irlandzki pejzaż. Wytłoczone na...

Zagranica, 29 sierpnia 2008

Diageo rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę marki Bushmills

Koncern alkoholowy Diageo wybrał agencję reklamową KesselsKramer z Holandii do obsługi globalnego budżetu marki irlandzkiej whiskey Bushmills. W przetargu wzięła...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Diageo chce konsolidować budżety marek luksusowych

Koncern alkoholowy Diageo zamierza skonsolidować obsługę budżetów reklamowych w zakresie direct i digital marketingu. Chodzi o realizację projektów paneuropejskich dla...

Zagranica, 28 marca 2008

OgilvyOne zajmie się projektami online dla marki Omo

Sieć agencyjna OgilvyOne zajmie się obsługą budżetu reklamowego marki Omo z portfolio Unilevera w zakresie działań online. Jest to efekt...

Zagranica, 4 października 2006

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację internetową

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację w nowych mediach i współpracę z agencjami internetowymi. Za jej wdrożenie odpowiada Simon Clift, chief...

Zagranica, 19 maja 2006

Agencja interaktywna Glue London zwycięzcą European Creative Awards za "Snickers Bowl" dla Masterfoods

Agencja interaktywna Glue London zdobyła główną nagrodę w drugiej edycji European Creative Awards, konkursu powołanego przez MSN. Glue London została...

Zagranica, 6 września 2005

Dunlop wybrał BBH do obsługi budżetu reklamowego w regionie EMEA

Dunlop Tyres Europe wybrał agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty (BBH) do obsługi budżetu reklamowego w Europie, Afryce i na Bliskim...

Zagranica, 27 września 2004

BBC reklamuje w Stanach serwisy online

Rusza kampania reklamowa BBC, która ma zachęcić amerykańskich internautów do korzystania z informacji dostępnych na stronach www. Gorący okres przedwyborczy...

Zagranica, 8 grudnia 2003

Smirnoff wykorzystuje clubbing w działaniach marketingowych

Koncern Diageo, właściciel wódki Smirnoff, zamierza stworzyć z serwisu Smirnoff Experience narzędzie komunikacji marketingowej wykorzystujące motywy kultury clubbingowej. Producent przeprowadził...