M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Agros Nova (firma)"

Przetargi, 10 grudnia 2015

Brasil wygrywa przetarg na obsługę marki Łowicz

Dotychczas za obsługę marki odpowiadała agencja Brand Place.

Kraj, 21 maja 2015

Łowicz poszerza ofertę syropów i wesprze je kampanią

Agros Nova kontynuuje działania związane z zachęcaniem konsumentów do spożywania syropów nie tylko zimą.

Kraj, 5 marca 2015

Łowicz z kampanią dżemów dla dzieci

Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.

Kraj, 3 marca 2015

Włocławek wchodzi w nową kategorię

Marka proponuje nowe produkty w linii musztard.

Kraj, 4 lutego 2015

Kamil Getka w ZenithOptimedia Group

Do ZOG-u przechodzi z MediaComu.

Kraj, 22 grudnia 2014

Wadowicki Maspex przejmuje aktywa Agros Novej

Nie ujawniono wartości transakcji. W jej efekcie ma powstać grupa spożywcza o obrotach ok. 4 mld zł.

Kraj, 19 listopada 2014

DrWitt z prozdrowotną inicjatywą

Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.

Kraj, 20 października 2014

Stovit z kampanią w telewizji

Firma podkreśla owocowość i naturalność swoich produktów.

Kraj, 13 października 2014

Fortuna startuje z jesienną kampanią soków pomidorowych

Produkty Agros Novej promowane są jako zdrowa przekąska. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację - Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

Kraj, 5 września 2014

Agros Nova przyobleka w odblaski

Marka Kotlin odpowiada na ustawowy obowiązek noszenia odblaskowych elementów przez pieszych.

Kraj, 5 września 2014

Limitowana seria sosów mokrych od Łowicza

W portfolio marki Agros Novej pojawią się limitowane serie sosów: leczo i węgierskiego.

Kraj, 2 lipca 2014

Fortuna z dwumiesięczną kampanią

Marka Agros Novej promuje napoje bez cukru. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brand Place.

Kraj, 13 czerwca 2014

Tarczyn odnawia rowerowo

Startuje druga odsłona kampanii reklamowej marki Tarczyn.

Kraj, 13 czerwca 2014

Limitowana seria syropów Łowicz z kampanią w telewizji

Agros Nova przy okazji wprowadza nowy smak syropu: Ogórek z miętą. Kreację przygotował BrandPlace, za plan mediowy odpowiada MediaCom oraz Agros Nova.

Kraj, 22 kwietnia 2014

Paweł Kawecki będzie nowym szefem komunikacji marketingowej NC+

Po Jacku Balickim kolejny menedżer z marketingu Samsunga przechodzi do NC+.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Napoje ostro w dół, soki lekko w górę

Po latach spadków kategoria soków powoli znów pnie się do góry. To zasługa prozdrowotnego trendu i aktywności reklamowej marketerów.

Kraj, 18 lutego 2014

Agros Nova z kampanią dla soku pomidorowego

Brand Fortuna wspiera intensywnie soki z warzyw.

Kraj, 12 lutego 2014

Agros Nova z kolejną kampanią

Tym razem firma wspiera brand Łowicz w kategorii sosów.

Kraj, 16 lipca 2013

Kampania napojów Fortuna

Komunikacja reklamowa autorstwa Brand Place obejmuje TV, prasę, internet i OOH. Media zakupił MediaCom.

Kraj, 11 lipca 2013

Katarzyna Wojda dyr. marketingu HBO Polska

Poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze MasterCard Europe.

Kraj, 10 lipca 2013

Redesign soków i napojów Tarczyn

CzteryCzwarte dla marki z portfolio Agros Novej.

Kraj, 9 lipca 2013

Agros reklamuje keczupy Kotlin w telewizji, internecie i na outdoorze

W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Tarczyn rusza z największą w historii kampanią

Agros Nova mocno wesprze swoją markę.

Kraj, 22 marca 2013

CzteryCzwarte znów dla Agros Novej

Marka Fortuna prezentuje się w nowej odsłonie i stawia na tradycję.

Kraj, 6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Kraj, 10 stycznia 2013

Dariusz Deszczka w marketingu Sodexo

Firma ma nowego category managera.

Kraj, 21 września 2012

Bartosz Olejarski awansował w GSK

Został członkiem zarządu oraz business unit directorem.

Kraj, 14 września 2012

Marta Macke po 15 latach odchodzi z DDB

Business development director rozstaje się z agencją.

Kraj, 13 września 2012

Rusza druga odsłona kampanii Demona

W tej części działań marketerzy silniej zaznaczają udział Fundacji DKMS.

Kraj, 9 sierpnia 2012

V&P wspiera "Tarczyn rowerowy"

Działania agencji dla Agros Novej są kontynuacją strategii "Naturalnie inteligentny".

Kraj, 9 sierpnia 2012

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Tarczyn wspiera system rowerów miejskich

Agros Nova stawia na niekonwencjonalną promocję swojej marki.

Kraj, 31 lipca 2012

Mniej na reklamę napojów dla dzieci

Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Przetargi, 12 lipca 2012

Brasil zdobył budżet Kotlina

Agencja zajmie się obsługą strategiczno-reklamową tej marki w portfolio Agros Novej.

Kraj, 28 maja 2012

Kotlin z piłkarską promocją

Agros wspiera sprzedaż keczupów w sezonie grillowym.

Kraj, 25 maja 2012

Hoop kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych syropów

Wspiera markę Paola loterią konsumencką.

Kraj, 22 maja 2012

Agros szuka lepszego zwrotu z inwestycji

Marketer przesuwa budżety reklamowe na niewspierane dotychczas kategorie produktowe.

Kraj, 8 maja 2012

Agros Nova wchodzi z marką Dr Witt w nowe kategorie

Marketer po latach stagnacji aktywuje brand.

Kraj, 8 maja 2012

Demon - nowy brand w energetykach

Agros Nova debiutuje w kategorii napojów energetycznych.

Kraj, 7 maja 2012

Robert Mroziński nowym dyr. sprzedaży w Agros Novej

Firma ma też nowego dyrektora działu kluczowych klientów.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Agros wraca z marką Krakus do kategorii majonezów

Chce też wykorzystać potencjał przejętej niedawno firmy Fructus.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Przychody Kamikaze wyższe o 78 proc.

Agencja planuje rozszerzenie kompetencji w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Kraj, 22 marca 2012

Agros Nova przejmuje markę Fruktus

Zakup udziałów ma pomóc firmie w umocnieniu pozycji na rynku.

Kraj, 14 marca 2012

Fortuna buduje wizerunek przez sponsoring TV

Marka soków na antenie TVN i Polsatu.

Kraj, 12 marca 2012

Agros nowym Łowiczem chce pobudzić kategorię syropów

Wprowadza limitowaną edycję produktu.

Kraj, 12 marca 2012

Krakus zwiększa świadomość marki

Marka ruszyła ze świąteczną kampanią.

Kraj, 7 marca 2012

Garden w ramach działań wizerunkowych sponsoruje programy TV

Agros Nova nawiązała współpracę z TVP2.

Kraj, 27 lutego 2012

Agros inwestuje we wsparcie marki Garden

Promocja oparta jest na mechanizmie "instant win", szczęśliwcy znajdą w kartonach wodę zamiast soku.

Kraj, 23 lutego 2012

Więcej Krakusa w kategorii koncentratów zup

Lider kategorii wprowadza nowość do swojej oferty.