Przetargi, 14 kwietnia 2016
Agencja poprowadzi fan page brandu i przeprowadzi kampanię social paid.
Czytaj więcej
Przetargi, 10 grudnia 2015
Dotychczas za obsługę marki odpowiadała agencja Brand Place.
Czytaj więcej
Kraj, 21 maja 2015
Agros Nova kontynuuje działania związane z zachęcaniem konsumentów do spożywania syropów nie tylko zimą.
Czytaj więcej
Kraj, 5 marca 2015
Niebawem wystartują działania reklamowe dla marki z portfolio Agros Novej wprowadzonej z myślą o najmłodszych - Łowicz 100 proc. z owoców extra gładki.
Czytaj więcej
Kraj, 22 grudnia 2014
Nie ujawniono wartości transakcji. W jej efekcie ma powstać grupa spożywcza o obrotach ok. 4 mld zł.
Czytaj więcej
Kraj, 19 listopada 2014
Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.
Czytaj więcej
Kraj, 20 października 2014
Firma podkreśla owocowość i naturalność swoich produktów.
Czytaj więcej
Kraj, 13 października 2014
Produkty Agros Novej promowane są jako zdrowa przekąska. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację - Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2014
Marka Kotlin odpowiada na ustawowy obowiązek noszenia odblaskowych elementów przez pieszych.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2014
W portfolio marki Agros Novej pojawią się limitowane serie sosów: leczo i węgierskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lipca 2014
Marka Agros Novej promuje napoje bez cukru. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brand Place.
Czytaj więcej
Kraj, 13 czerwca 2014
Startuje druga odsłona kampanii reklamowej marki Tarczyn.
Czytaj więcej
Kraj, 13 czerwca 2014
Agros Nova przy okazji wprowadza nowy smak syropu: Ogórek z miętą. Kreację przygotował BrandPlace, za plan mediowy odpowiada MediaCom oraz Agros Nova.
Czytaj więcej
Kraj, 22 kwietnia 2014
Po Jacku Balickim kolejny menedżer z marketingu Samsunga przechodzi do NC+.
Czytaj więcej
Kraj, 7 kwietnia 2014
Po latach spadków kategoria soków powoli znów pnie się do góry. To zasługa prozdrowotnego trendu i aktywności reklamowej marketerów.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2014
Tym razem firma wspiera brand Łowicz w kategorii sosów.
Czytaj więcej
Kraj, 16 lipca 2013
Komunikacja reklamowa autorstwa Brand Place obejmuje TV, prasę, internet i OOH. Media zakupił MediaCom.
Czytaj więcej
Kraj, 11 lipca 2013
Poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze MasterCard Europe.
Czytaj więcej
Kraj, 9 lipca 2013
W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.
Czytaj więcej
Kraj, 22 marca 2013
Marka Fortuna prezentuje się w nowej odsłonie i stawia na tradycję.
Czytaj więcej
Kraj, 6 lutego 2013
Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2012
Został członkiem zarządu oraz business unit directorem.
Czytaj więcej
Kraj, 14 września 2012
Business development director rozstaje się z agencją.
Czytaj więcej
Kraj, 13 września 2012
W tej części działań marketerzy silniej zaznaczają udział Fundacji DKMS.
Czytaj więcej
Kraj, 9 sierpnia 2012
Działania agencji dla Agros Novej są kontynuacją strategii "Naturalnie inteligentny".
Czytaj więcej
Kraj, 9 sierpnia 2012
Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.
Czytaj więcej
Kraj, 6 sierpnia 2012
Agros Nova stawia na niekonwencjonalną promocję swojej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 31 lipca 2012
Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.
Czytaj więcej
Kraj, 23 lipca 2012
Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.
Czytaj więcej
Przetargi, 12 lipca 2012
Agencja zajmie się obsługą strategiczno-reklamową tej marki w portfolio Agros Novej.
Czytaj więcej
Kraj, 28 maja 2012
Agros wspiera sprzedaż keczupów w sezonie grillowym.
Czytaj więcej
Kraj, 22 maja 2012
Marketer przesuwa budżety reklamowe na niewspierane dotychczas kategorie produktowe.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2012
Agros Nova debiutuje w kategorii napojów energetycznych.
Czytaj więcej
Kraj, 7 maja 2012
Firma ma też nowego dyrektora działu kluczowych klientów.
Czytaj więcej
Kraj, 12 kwietnia 2012
Chce też wykorzystać potencjał przejętej niedawno firmy Fructus.
Czytaj więcej
Kraj, 10 kwietnia 2012
Agencja planuje rozszerzenie kompetencji w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Czytaj więcej
Kraj, 22 marca 2012
Zakup udziałów ma pomóc firmie w umocnieniu pozycji na rynku.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lutego 2012
Promocja oparta jest na mechanizmie "instant win", szczęśliwcy znajdą w kartonach wodę zamiast soku.
Czytaj więcej