M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ahold (firma)"

Zagranica, 27 października 2011

Aegis kupuje w Holandii

Grupa przejęła największy niezależny dom mediowy Kobalt.

Kraj, 25 sierpnia 2011

HighCo udziałowcem POS Media Europe

Firmy nawiązują też współpracę w zakresie couponingu.

Kraj, 13 grudnia 2007

Carrefour będzie mieć nowy TV-guide "TV Carrefour Express"

Sieć supermarketów Carrefour będzie mieć jeszcze w grudniu br. nowy własny tytuł telewizyjny - "TV Carrefour Express". Zastąpi on "TV...

Kraj, 3 października 2007

Carrefour wprowadza franczyzowy format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut

Carrefour wprowadza format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut. Będą one działać na zasadach franczyzy. Przewidywana powierzchnia to 80-500 mkw., a...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Tomasz Wienke wiceprezesem ds. handlu w Vox-Industrie

Tomasz Wienke objął stanowisko członka zarządu, wiceprezesa ds. handlu w firmie Vox-Industrie (producent mebli). Tomasz Wienke ma kilkunastoletnie doświadczenie w...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Maciej Braumberger dołączył do zespołu marketingu Gellwe

Maciej Braumberger objął stanowisko junior brand managera w firmie Gellwe, gdzie odpowiada za marketing marek własnych. Wcześniej pracował w działach...

Kraj, 5 lipca 2007

Carrefour przyłączy dział marketingu Aholda, 2 lata na rebranding wszystkich sklepów

Carrefour do końca tego roku przeprowadzi rebranding 15 hipermarketów Hypernova, a w perspektywie najbliższych dwóch lat zmienią markę 183 supermarkety...

Kraj, 14 grudnia 2006

PWC prognozuje konsolidację detalu i polaryzację formatu sklepów

Firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PWC) w swoim dorocznym raporcie o handlu detalicznym prognozuje dalszą konsolidację sektora. W krajach starej Unii Europejskiej...

Kraj, 29 listopada 2006

Tesco nie jest zainteresowane przejęciem sieci sklepów Aholda

Tesco nie jest zainteresowane sklepami Aholda i nie prowadzi negocjacji z tą firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W ostatnich dniach...

Kraj, 3 października 2006

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

Kraj, 5 września 2006

PR Solutions pracuje dla MS Services

Agencja BTL MS Services specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją...

Kraj, 26 października 2005

Niemiecka marka spożywcza Kühne zmieniła etykiety produktów, planuje działania promocyjne

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję...

Kraj, 18 października 2005

Marwit prowadzi pierwszą w historii marki kampanię promocyjną

Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit rozpoczął działania promocyjne o charakterze ogólnopolskim. Chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować...

Kraj, 21 czerwca 2005

IMIGe Poland udostępniła nośniki reklamowe na uczelniach Motoroli

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem...

Przetargi, 21 marca 2005

Producent soków marchwiowych Marwit wybierze agencję reklamową

Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit prowadzi wybór agencji do obsługi lokalnych kampanii reklamowych. Briefy kreatywne wysłano do trzech agencji, których...

Kraj, 30 października 2003

Key zapowiada ekspansję rynkową i startuje z kampanią reklamową

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent markowej bielizny, zapowiada rozwój swojej sieci handlowej oraz intensyfikację działań marketingowych. W listopadzie...

Kraj, 24 czerwca 2003

Nowy dyrektor strategiczny w iLeo

Cristina Fritz została dyrektorem strategicznym agencji iLeo. Przez ostatnie 5 lat zajmowała stanowisko marketing managera w Smith Group, największej grupie...

Zagranica, 7 lutego 2003

Sieć marketów Disco rozwija w Argentynie własną markę produktów

Sieć supermarketów Disco, należąca do holenderskiego koncernu Ahold, rozwija w Argentynie własną linię tanich produktów. Inicjatywa ta ma wyjść naprzeciw...

Kraj, 28 listopada 2002

ACNielsen promuje category management

Firma ACNielsen wprowadziła na rynek kompletny zestaw narzędzi badawczych służący do tzw. category management, czyli zarządzania ilością i asortymentem produktów...

Zagranica, 24 września 2001

SIEĆ DYSKONTOWA NETTO WCHODZI NA RYNKI SKANDYNAWSKIE

Na rynki skandynawskie zamierza wejść sieć sklepów dyskontowych Netto, stworzona z połączonych sił duńskiej sieci Dansk Supermarked i skandynawskiego ramienia...