M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AKQA (firma)"

Zagranica, 9 grudnia 2015

Clorox ogłasza przetarg na obsługę reklamową

Firma może rozstać się niebawem z agencją DDB San Francisco, z którą współpracuje od 20 lat.

Zagranica, 13 listopada 2015

Isobar: Nick Bailey nowym CCO w regionie EMEA

Bailey do tej pory pełnił funkcję chief executive and executive creative director of Isobar UK. Teraz jako chief creative officer będzie zarządzał całym regionem EMEA.

Zagranica, 21 września 2015

Oliver obsłuży budżet digitalowy BMW na Wyspach

Producent samochodów rozstrzygnął przetarg.

Zagranica, 24 października 2013

Beiersdorf wybiera AKQA do obsługi digital

Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.

Zagranica, 5 lipca 2013

WPP stworzy odrębną strukturę dla Chanel

Ogilvy, AKQA, MEC i Mindshare wspólnie będą obsługiwały budżet luksusowego giganta.

Zagranica, 12 czerwca 2013

Mondelez chce się w Europie mocniej związać z telewizją

Marketer dzieli się swoimi planami marketingowymi w mediach europejskich.

Zagranica, 23 stycznia 2013

Mini wjeżdża do pokoju

W najnowszym spocie właściciele wjeżdżają samochodem do własnego salonu.

Zagranica, 8 listopada 2012

Microsoft chce ulepszyć reklamę mobile

Jakość formatów reklamowych ma być podniesiona z uwagi na wygodę klientów.

Zagranica, 6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 26 lipca 2012

Johnson & Johnson ogłosił globalny przetarg kreatywny

Przedmiotem przetargu będzie gigantyczny, szacowany na 2,6 mld dol. budżet koncernu.

Zagranica, 22 czerwca 2012

WPP przejmuje agencję AKQA

Holding ogłosił akwizycję jednej z najbardziej utytułowanych firm interactive.

Zagranica, 22 czerwca 2012

ASA krytykuje Nike za tweet Rooneya

Po raz pierwszy organizacja samoregulacyjna wstrzymuje kampanię na Twitterze.

Zagranica, 31 stycznia 2012

AKQA otwiera biuro w Paryżu

Niezależna agencja interaktywna rozpocznie prace na tym rynku dla swojego głównego klienta - firmy Nike.

Zagranica, 13 grudnia 2011

Heineken namawia do odpowiedzialnego picia

Marketer rozszerza platformę komunikacyjną "Open your world" o działania o profilu społecznym.

Kraj, 12 września 2011

Heineken użyje Star Playera również w Polsce

Robiąca na świecie furorę gra dla kibiców pojawi się na polskim rynku.

Zagranica, 20 lipca 2011

Razorfish globalnie dla kolejnych marek Unilevera

Marketer wybrał globalną agencję dla brandów Surf i Dove Hair.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Cannes Lions - kreatywność przede wszystkim

W tym roku było mniej rozmów i prezentacji o trendach, a więcej o tym, jak być kreatywnym, dlaczego jest to takie ważne - podsumowuje Jakub Zieliński, media manager w Universal McCann i uczestnik festiwalu Cannes Lions.

Zagranica, 28 kwietnia 2011

Heineken wypuszcza grę dla miłośników futbolu

Heineken oferuje grę "StarPlayer", w którą można grać i jednocześnie oglądać rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA na podzielonym ekranie telewizora.

Zagranica, 17 marca 2011

Profero obsłuży globalnie Smirnoffa

Diageo wybiera agencję interaktywną Profero do obsługi wódki Smirnoff.

Zagranica, 30 listopada 2010

Acer wybrał globalną agencję

Marketer rozpocznie współpracę na poziomie międzynarodowym z agencją interaktywną AKQA.

Zagranica, 3 listopada 2010

Microsoft planuje globalne wsparcie dla Kinect

Wysokość budżetu szacuje się na blisko 500 mln dol.

Zagranica, 21 września 2010

AKQA w rękach Dentsu?

Japońska sieć Dentsu ma apetyt na prestiżową agencję interaktywną AKQA.

Zagranica, 5 sierpnia 2010

Visa inwestuje w narzędzie e-commerce

Operator chce ułatwić zakupy w sieci, łącząc je z rozrywką i elementami społecznościowymi.

Zagranica, 21 lipca 2010

Heineken przygotowuje się do Ligi Mistrzów

Marka piwa będzie intensywnie reklamowana w sieci jako sponsor jednych z najważniejszych rozgrywek organizowanych przez UEFA.

Zagranica, 16 lipca 2010

Isobar zajmie się globalną obsługą Sprite'a

Agencja wygrała przetarg na obsługę projektów interaktywnych, jednej z najważniejszych marek z portfolio Coca-Coli.

Zagranica, 9 czerwca 2010

Lars Bastholm kreatywnym w Ogilvy

Po wielu miesiącach poszukiwań oddział sieci w Nowym Jorku znalazł menedżera, który zajmie się kreacją reklamową.

Zagranica, 20 kwietnia 2010

Nigella w iPhonie

Popularne programy Nigelli Lawson są już dostępne za pośrednictwem aplikacji na telefonach komórkowych.

Zagranica, 2 marca 2010

AKQA przygotuje internetowe działania The Royal Navy

Królewska Marynarka Wojenna, czyli marynarka wojenna Wielkiej Brytanii (The Royal Navy), wybrała po przetargu agencję AKQA do obsługi działań reklamowych...

Zagranica, 22 stycznia 2010

AKQA otworzy drugie biuro w Europie, a ósme na świecie

Agencja digital AKQA, która europejską siedzibę ma w Amsterdamie, ujawniła, że w marcu utworzy kolejne biuro w Europie, tym razem...

Zagranica, 22 stycznia 2010

Volkswagen szuka agencji do obsługi budżetu związanego z mediami społecznościowymi

Volkswagen ogłosił konkurs, w którym szuka agencji do obsługi budżetu reklamowego związanego z aktywnościami w mediach społecznościowych. Marketer poszukuje agencji...

Zagranica, 14 stycznia 2010

Nike autorem aplikacji na iPhone'a z planami miast

Producent odzieży sportowej Nike Sportswear przygotował True City - darmową aplikację na telefony iPhone. Dzięki niej użytkownik otrzymuje dostęp do...

Zagranica, 22 grudnia 2009

Unilever wybrał agencje interaktywne do obsługi w skali globu

Koncern Unilever wybrał agencje interaktywne, z którymi będzie prowadził swoje główne projekty komunikacyjne. Zamierza współpracować w tym zakresie z firmami...

Zagranica, 18 sierpnia 2009

Agencja Droga5 rozpoczyna współpracę z Unileverem

Koncern Unilever poszerzył liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych o Droga5. Agencja zajmie się obsługą projektów interaktywnych dla linii szamponów...

Zagranica, 30 kwietnia 2009

AKQA zdobywa globalny budżet McLarena

Agencja AKQA z Londynu zdobyła globalny internetowy budżet reklamowy McLaren Group. To wynik wygranego przetargu, którego pozostałych uczestników nie ujawniono....

Zagranica, 10 kwietnia 2009

Unilever szuka agencji do globalnej obsługi Axe w internecie

Unilever ogłosił globalny przetarg na obsługę marki Axe (w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Australii znanej jako Lynx) w kanałach internetowych....

Zagranica, 18 lutego 2009

Drużyna Obamy najbardziej innowacyjną firmą świata

Drużyna Obamy (Team Obama), zespół pracujący przy kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, to najbardziej innowacyjna firma świata. Team znalazł się na...

Zagranica, 28 stycznia 2009

R/GA przejmuje internetowy budżet Alfy Romeo wart 1,5 mln euro

Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również...

Zagranica, 30 września 2008

Visa planuje przegląd globalnych budżetów na direct marketing i interaktywnego

Po tym jak Antonio Lucio, global chief marketing officer Visy, przeprowadził globalne przetargi na media i kreację, organizacja płatnicza przygotowuje...

Zagranica, 26 września 2008

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena. Z kolei nad strategią marki ma pracować Bartle Bogle Hegarty. Nazw innych agencji...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Diageo chce konsolidować budżety marek luksusowych

Koncern alkoholowy Diageo zamierza skonsolidować obsługę budżetów reklamowych w zakresie direct i digital marketingu. Chodzi o realizację projektów paneuropejskich dla...

Zagranica, 8 lipca 2008

McDonald's gotowy do olimpiady; zapowiada najlepsze w historii wyniki

McDonald's rozpoczął globalny program marketingowy związany z letnią olimpiadą w Pekinie. Szef marketingu firmy Mary Dillon zapowiada, że da on...

Zagranica, 24 czerwca 2008

Sunsilk startuje z globalną kampanią "Live can't wait"

Sunsilk, marka kosmetyków do pielęgnacji włosów firmy Unilever, rozpoczyna globalną kampanię reklamową przygotowaną przez londyńską agencję Jam. Kampania wystartuje w...

Zagranica, 20 czerwca 2008

Alex Ferguson wystąpił w reklamie Nike

Alex Ferguson, trener Manchesteru United, najlepszej w tym sezonie drużyny Premier League, wystąpił w spocie reklamowym firmy Nike. W filmie...

Zagranica, 22 lutego 2008

Dell wybrał Wunderman Interactive do obsługi swojego globalnego budżetu interaktywnego

Amerykański producent komputerów Dell wybrał agencję Wunderman Interactive do obsługi swojego globalnego budżetu interaktywnego. To element trwającej konsolidacji wartego 2,3...

Zagranica, 10 grudnia 2007

Publicis zajmie się globalnymi projektami interaktywnymi LG

Koreański koncern LG Electronics wybrał sieć agencji interaktywnych Publicis Modem do obsługi globalnych projektów wykorzystujących nowe media. Jest to efekt...

Zagranica, 27 czerwca 2007

BBC szuka agencji, które będą stale współpracować z nadawcą przy projektach internetowych

BBC rozpoczyna przetarg, w wyniku którego wyłoniona zostanie grupa agencji, która współpracować będzie z brytyjskim nadawcą przy projektach z zakresu...

Zagranica, 22 stycznia 2007

DNA wygrała budżet interaktywny Samsonite

Agencja DNA wygrała globalny budżet na działania interaktywne producenta toreb podróżnych Samsonite. Na krótkiej liście były również agencje: LBi, AKQA...

Zagranica, 1 grudnia 2006

Coca-Cola uruchamia własny portal poświęcony piłce nożnej

Koncern Coca-Cola uruchamia własny globalny portal, który ma podkreślać związek brandu z piłką nożną. Producent napojów wybrał agencję AKQA, która...

Zagranica, 3 listopada 2006

AKQA zajmie się globalną interaktywną obsługą McDonald's

McDonald's wybrał agencję AKQA jako wiodącą w zakresie obsługi globalnego budżetu interaktywnego. AKQA wygrała przetarg, w którym konkurowało kilka agencji,...