M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Albert (firma)"

Kraj, 18 listopada 2008

Dystrybutor piwa John King prowadzi kampanię w sieciach handlowych

John King, importer i dystrybutor piwa, prowadzi kampanię merchandisingową niszowych polskich oraz importowanych browarów (m.in.: Amber, GAB, Grudziądz, Braniewo, Bavaria,...

Kraj, 21 października 2008

Anna Ender awansuje na new business managera Partner ASM

Anna Ender objęła nowo utworzone stanowisko new business managera w firmie oferującej usługi merchandisingowe Partner ASM (ASM Group). Dotychczas była...

Kraj, 21 stycznia 2008

Carrefour zainwestuje 100 mln euro w rozbudowę sieci w Polsce

Carrefour planuje w tym roku powiększenie swojej sieci w Polsce o 6 hipermarketów, 10 supermarketów i co najmniej 20 sklepów...

Kraj, 13 grudnia 2007

Carrefour będzie mieć nowy TV-guide "TV Carrefour Express"

Sieć supermarketów Carrefour będzie mieć jeszcze w grudniu br. nowy własny tytuł telewizyjny - "TV Carrefour Express". Zastąpi on "TV...

Kraj, 3 października 2007

Carrefour wprowadza franczyzowy format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut

Carrefour wprowadza format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut. Będą one działać na zasadach franczyzy. Przewidywana powierzchnia to 80-500 mkw., a...

Kraj, 5 lipca 2007

Carrefour przyłączy dział marketingu Aholda, 2 lata na rebranding wszystkich sklepów

Carrefour do końca tego roku przeprowadzi rebranding 15 hipermarketów Hypernova, a w perspektywie najbliższych dwóch lat zmienią markę 183 supermarkety...

Kraj, 4 lipca 2007

Demo Effective Launching autorem promocji Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching przygotowała promocję "Wychodzimy na słoje" dla firmy Sudzucker, producenta Cukru Królewskiego. Agencja opracowała m.in. materiały POS...

Kraj, 2 lipca 2007

Carrefour przejmie Aholda na warunkach stawianych przez UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie spółki Ahold Polska przez grupę Carrefour. Zgoda ta jest jednak uwarunkowana...

Kraj, 25 czerwca 2007

Hipermarkety lepsze niż supermarkety i dyskonty - wynika z badań typu tajemniczy klient

Hipermarkety oferują lepszą jakość usług niż supermarkety i dyskonty - wynika z badania tajemniczy klient zrealizowanego przez firmę International Service...

Kraj, 5 grudnia 2006

Grupa Carrefour zamierza przejąć Ahold Polska

Grupa Carrefour podpisała umowę przewidującą przejęcie firmy Ahold za kwotę 375 mln euro. Transakcja ta zostanie zakończona po wyrażeniu zgody...

Kraj, 29 listopada 2006

Tesco nie jest zainteresowane przejęciem sieci sklepów Aholda

Tesco nie jest zainteresowane sklepami Aholda i nie prowadzi negocjacji z tą firmą - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W ostatnich dniach...

Kraj, 7 listopada 2006

Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji

Operator detaliczny Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. W naszym kraju firma jest właścicielem 175 supermarketów Albert, w tym...

Kraj, 3 października 2006

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

Kraj, 21 lipca 2006

Wydawnictwo Concept Publishing Polska współpracuje z Kostrzewa PR

Wydawnictwo Concept Publishing Polska rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w celu usprawnienia komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz...

Kraj, 14 lipca 2006

Ahold odświeża wygląd TV-guide'a "TeleAlbert"

Ahold Polska, właściciel m.in. supermarketów Albert, odświeżył wygląd magazynu telewizyjnego "TeleAlbert". Poza zmianą layoutu pisma firma zwiększyła także jego objętość...

Kraj, 26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

Kraj, 25 maja 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Tesco

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland rozpoczyna współpracę reklamową z siecią hipermarketów firmy Tesco Polska. Na podstawie zawartej umowy ramowej IMIGe...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 5 września 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Carrefour

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Agnieszka Michalska dołączyła do zespołu Internet Media Services

Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...

Kraj, 10 maja 2005

Sieć Intermarche w kampanii wykorzystuje badania Pentora dotyczące cen produktów

Między 4 a 10 kwietnia br. Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badania cen w wybranych hipermarketach, supermarketach i...

Kraj, 5 maja 2005

Metsa Tissue prowadzi niestandardową promocję papierów Lambi

Metsa Tissue SA, producent papierów higienicznych w Polsce, powierzył promocję swoich produktów Lambi firmie IMIGe Poland. W sieciach handlowych Geant,...

Kraj, 25 stycznia 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Geant

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji dźwiękowych kampanii reklamowych na terenie sieci handlowych rozpoczęła współpracę z hipermarketami...

Kraj, 29 września 2003

Ahold Polska zmienia nazwę marki własnej DiT na Euro Shopper

Firma Ahold Polska, właściciel sieci supermarketów Albert i Hypernova, zmienia nazwę własnej marki produktów DiT (Dobre i Tanie) na markę...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Forte Sweden poszerza linię kosmetyków H2O Formula, wsparcie promocyjne tylko BtoB

Firma kosmetyczna Forte Sweden Sp. z o.o. wprowadza na rynek 16 nowych produktów - kosmetyków dla kobiet i mężczyzn linii...

Kraj, 14 lipca 2003

Nowy TV guide w sieci Albert

Od 9 lipca 2003 roku w sieci marketów Albert należących do koncernu Ahold Polska Sp. z o.o. ukazywać się będzie...