M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Aldi (firma)"

Zagranica, 14 grudnia 2015

Aldi ogłasza przetarg na kreację

Brytyjska sieć poszukuje agencji na nowy rok.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Zagranica, 27 listopada 2015

Aldi odpowiada na reklamę sieci John Lewis

Sieć dyskontów wystartowała z taktyczną kampanią odnoszącą się do konceptu "Man on the Moon" - tworzy własnego człowieka z Księżyca i podkreśla różnicę cenową w ofercie produktowej.

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Zagranica, 20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

Zagranica, 20 marca 2015

Aldi w Wielkiej Brytanii wchodzi w e-commerce

Niemiecka sieć dyskontowa prowadzi pierwsze próby handlu online na Wyspach.

Kraj, 3 marca 2015

"SME": Tesco rozważa wycofanie się z Polski, Czech, Słowacji i Węgier

Wobec problemów finansowych brytyjska sieć handlowa rozważa ponoć sprzedaż biznesu w czterech krajach regionu wspólnie lub na każdym z rynków osobno. W Polsce sieć zamknęła właśnie cztery placówki, wkrótce dwie kolejne.

Zagranica, 16 lutego 2015

Lidl i Aldi w wyścigu o pozycję lidera

Na Wyspach marketerzy podnieśli wydatki na reklamę, po tym jak zdobyli razem 10 proc. rynku.

Zagranica, 3 lutego 2015

Tesco zamierza zredukować liczbę produktów o 30 proc.

Nowy prezes Tesco Dave Lewis zapowiedział zredukowanie liczby produktów oferowanych przez sieć o jedną trzecią. W tej chwili Tesco oferuje swoim konsumentom ponad 90 tys. towarów (tzw. SKU).

Zagranica, 21 listopada 2014

Aldi z przedświąteczną kampanią kulinarną

Brytyjska sieć zaprosiła do współpracy szefa kuchni Jean-Christophe'a Novelli.

Zagranica, 30 września 2014

Aldi raportuje doskonałe wyniki w Wlk. Brytanii

Niemiecka sieć dyskontów Aldi publikuje swoje wyniki finansowe na Wyspach za ub.r. i podkreśla, że potrafiła znacząco powiększyć swoje rynkowe udziały pomimo niezwykle agresywnej polityki cenowej ze strony konkurencji.

Zagranica, 2 września 2014

Jeden z głównych udziałowców znacząco redukuje zaangażowanie w Tesco

Siódmy co do wielkości udziałowiec brytyjskiej sieci, amerykański fundusz Harris Associates, sprzedał blisko dwie trzecie swoich udziałów w spółce. Jego zdaniem inwestowanie w Tesco "staje się zbyt ryzykowne".

Zagranica, 22 lipca 2014

Phillip Clarke odchodzi z Tesco

Prezes żegna się z firmą po kolejnym finansowym ostrzeżeniu, a od października stery firmy przejmie Dave Lewis, związany dotychczas z Unileverem.

Zagranica, 17 lipca 2014

Konsumenci na Wyspach wybierają Aldi

W ostatnim rankingu YouGov prezentującym 10 najpopularniejszych marek Aldi znalazło się na pierwszym miejscu, wyprzedzając John Lewis i markę Samsung.

Zagranica, 8 lipca 2014

Komunikacja Lidla na Wyspach ma być bardziej "brytyjska"

Sieć chce niebawem znaleźć się w pierwszej czwórce detalistów na Wyspach.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

Zagranica, 16 września 2013

Iceland powraca do kampanii z piosenką Michaela Buble

Amerykańska sieć bada możliwości wejścia na inne rynki zagraniczne.

Zagranica, 1 marca 2012

Brytyjczycy idą do dyskontów

Tesco traci rynek na rzecz sieci Aldi i Lidl.

Zagranica, 24 lutego 2012

Bez zmian wśród europejskich detalistów

Firma konsultingowa Interbrand opublikowała drugą edycję raportu, w którym pod kątem brand value zostały ocenione największe sieci detaliczne.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Zagranica, 23 marca 2011

W Niemczech wzrost wydatków na reklamę wyniósł 9 proc.

Niemieccy reklamodawcy wydali podczas pierwszych dwóch miesięcy 2011 r. blisko 3,5 mld euro, wynika z raportu Nielsen Media Research.

Kraj, 7 marca 2011

Nowy start w agencji Aha

Agencja ma nowego szefa kreacji i dyr. zarządzającego.

Zagranica, 4 października 2010

Amazon święci triumfy w Niemczech

Amerykański sklep online, który ma swoje filie w Europie, znalazł się na czele rankingu najpopularniejszych sklepów w Niemczech.

Zagranica, 19 sierpnia 2010

Ryanair broni pomysłów na miejsca stojące i płatne toalety

Michael O'Leary, właściciel tanich linii lotniczych Ryanair, odpiera ataki na jej strategię rozwoju, porównując jej pozycję do sieci dyskontów Aldi.

Zagranica, 13 sierpnia 2010

Niemcy notują ożywienie na rynku reklamy

Według danych Nielsena niemiecki rynek reklamowy odnotował po siedmiu miesiącach br. wzrost o ponad 9 proc.

Zagranica, 6 kwietnia 2010

Kiepska forma dyskontów

Według Kantara sieci dyskontowe tracą udziały we Francji.

Zagranica, 10 listopada 2009

Sieć Asda coraz mniej ekologiczna według raportu Consumer Focus

Należąca do Wal-Martu brytyjska sieć supermarketów Asda jest mniej ekologiczna niż dwa lata wcześniej - wynika z raportu organizacji Consumer...

Zagranica, 5 marca 2009

Kryzys wymusza zmiany zwyczajów zakupowych konsumentów

Prawie 90 proc. brytyjskich konsumentów zmieniło swoje zwyczaje zakupowe w wyniku kryzysu gospodarczego - wynika z nowego badania Shoppercentric. Niemal...

Kraj, 15 grudnia 2008

Cztery polskie agencje PR wyróżnione w European Excellence Award

Podczas gali konkursu public relations European Excellence Award 2008 nagrodzono cztery projekty PR zgłoszone przez agencje z Polski. Wyróżniono w...

Kraj, 8 października 2008

Adam Sobala krajowym kierownikiem ds. kluczowych klientów Bakalland

Adam Sobala awansował na stanowisko krajowego kierownika ds. kluczowych klientów w firmie Bakalland. Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii...

Zagranica, 2 października 2008

Marki dyskontów mają już 10 proc. rynku w Europie

Marki sieci sklepów dyskontowych mają już 10 proc. europejskiego rynku FMCG - wynika z badania firmy Investec. Marki własne tradycyjnych...

Kraj, 19 grudnia 2007

Agencja Aha pracuje nad kampanią wprowadzającą dyskonty Aldi do Polski

Agencja reklamowa Aha Polska zajmuje się obsługą budżetu kampanii reklamowej wprowadzającej sieć dyskontów Aldi do Polski. Marcin Wejtko, account executive...

Zagranica, 27 czerwca 2006

Safeway i Wal-Mart będą tracić rynek, jeśli nie zmienią podejścia do marketingu

Przeprowadzone w USA badania rynkowe o nazwie "Future of Food Retailing" zapowiadają, że dwie firmy, które dotychczas w tym segmencie...

Zagranica, 21 października 2002

Wal-Mart zmienia agencję reklamową w Niemczech

Amerykańska sieć detaliczna Wal-Mart odebrała swój niemiecki budżet reklamowy frankfurckiej agencji Publicis i przekazała go do Grey Worldwide w Düsseldorfie....