M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ale Kino! (firma)"

Kraj, 20 stycznia 2015

Adam Lemański kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej i PR kanałów filmowych platformy NC+

Do jego kompetencji będą należały projekty społecznościowe powiązane z kanałami filmowymi i wsparcie PR usług platformy NC+.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 30 października 2012

Pompidou dla Electronic Arts

Agencja odpowiada za wprowadzenie na rynek gry "Warfighter" i wspiera ją kampanią ATL.

Kraj, 18 października 2011

Legg Mason będzie zachęcał do IKE

Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Kraj, 8 lutego 2011

Gruppa66 Ogilvy gra w fioletowe z Milką [WIDEO]

Kampania promująca konkurs z nagrodami została zrealizowana w technice 3D.

Kraj, 17 stycznia 2011

Smak pasji od Horteksu [WIDEO]

Marketer wspiera kampanią telewizyjną innowacyjną linię mrożonek.

Kraj, 14 stycznia 2011

Odwrócona hipoteka debiutuje w TV [WIDEO]

Fundusz Hipoteczny "Dom" reklamuje w mediach nowy rodzaj produktu finansowego.

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Kraj, 1 marca 2010

Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe

Kanał filmowy Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe. Do końca marca prowadzone będą dwie kampanie - promująca cykl "Ale kino! vs....

Kraj, 28 grudnia 2009

Nordea inwestuje w działania wizerunkowe

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....

Kraj, 25 września 2009

Move-On będzie pracować dla stacji Ale Kino!

Kanał filmowy Ale Kino! rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Move-On. Będzie się ona zajmować kompleksowym przygotowywaniem kampanii reklamowych tej stacji....

Przetargi, 6 lipca 2009

Ale Kino! szuka agencji kreatywnej

Kanał filmowy Ale Kino! (nadawca: Canal Plus Cyfrowy) szuka agencji reklamowej. Szczegóły na temat przetargu nie zostały ujawnione. Wcześniej dla...

Kraj, 14 maja 2009

Ale Kino! wzmacnia wizerunek w jubileuszowej kampanii

Kanał filmowy Ale Kino! (Canal Plus Cyfrowy) prowadzi kampanię reklamową związaną z 10. urodzinami stacji. Cele kampanii to wzmocnienie wizerunku...

Kraj, 14 kwietnia 2009

At Max w Wielki Czwartek lepszy niż TVP2

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media promuje wyniki oglądalności pakietu At Max. W ostatni czwartek At Max wyprzedził pod względem...

Kraj, 2 marca 2009

Raisio informuje w kampanii TV o nowej pojemności Benecola

Raisio Polska Foods wspiera kampanią nowe opakowanie jogurtów pitnych Benecol o zmienionej pojemności. Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4x100 ml) zostały...

Kraj, 27 stycznia 2009

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

Kraj, 24 grudnia 2008

Jasieński/Stadnicki przygotowali projekt dla Noble Banku

Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising przygotowała nowy spot dla Noble Banku. Kampania reklamowa rozpocznie się w święta. Koncept reklamy opiera się na...

Kraj, 2 grudnia 2008

John Cleese robi karpia na Wigilię w spocie BZ WBK

BZ WBK wystartował z trzecią, przedświąteczną odsłoną reklamy kredytu gotówkowego z udziałem Johna Cleese'a. W świątecznym spocie komik wciela się...

Kraj, 10 lipca 2008

Ewa Bolesta-Zielińska marketing managerem kanałów NBC w Polsce

NBC Universal Global Networks powołało Ewę Bolestę-Zielińską na stanowisko menedżera marketingu i komunikacji kanałów tematycznych w Polsce. To nowe stanowisko...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

Kraj, 26 maja 2008

Change Integrated i Equinox przygotowały kampanię sieci Aster

Grupa Change Integrated przygotowała strategię i kreację nowej kampanii reklamowej sieci kablowej Aster. Działania będą prowadzone pod hasłem "Wspólne chwile...

Przetargi, 9 maja 2008

Canal Plus Cyfrowy rozmawia z pięcioma agencjami reklamowymi

Canal Plus Cyfrowy zaprosił do przeglądu ofert pięć agencji reklamowych. Brief dotyczy obsługi fullserwisowej siedmiu kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Przetargi, 17 kwietnia 2008

Canal Plus szuka agencji do obsługi kanałów tematycznych

Canal Plus Cyfrowy przegląda oferty wybranych agencji reklamowych, którym zamierza przesłać brief dotyczący obsługi fullserwisowej kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Kraj, 18 marca 2008

Tomasz Raczek twarzą kampanii "Teleświata"

Tomasz Raczek, dziennikarz filmowy, został twarzą kampanii reklamowej odświeżonego magazynu telewizyjnego "Teleświat" należącego do Wydawnictwa Bauer. Na działania reklamowe spółka...

Kraj, 19 lutego 2008

Andrzej Wąsik szefem studia ITC

Andrzej Wąsik, dotychczasowy dyrektor kreatywny studia filmowego ITC, objął stanowisko dyrektora zarządzającego. W związku z reorganizacją struktur studia oraz powiększaniem...

Kraj, 14 stycznia 2008

Kanały z portfolio At Media osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc.

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie...

Kraj, 10 stycznia 2008

Tan-Viet kontynuuje działania wizerunkowe zup Vifon

Tan-Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową zup Vifon. Jest to kontynuacja prowadzonych w minionym...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Ale Kino! wprowadza nowe pasmo do ramówki

Kanał filmowy Ale Kino! (Canal Plus Cyfrowy) wprowadza do ramówki nowe pasmo programowe - Festiwale. W ramach pasma emitowane będą...

Kraj, 13 czerwca 2007

"Dziecko" ogłasza dwa konkursy w wydaniu lipcowym wspartym kampanią

"Dziecko" (Agora SA) w lipcowym wydaniu, już w sprzedaży, ogłasza dwa konkursy - "Dziecko na okładkę" i "Najlepszy produkt dla...

Kraj, 23 maja 2007

Electrolux wspiera reklamą ekskluzywną linię Global Design

Producent sprzętu AGD firma Electrolux wprowadziła do sprzedaży nową linię ekskluzywnych kuchennych urządzeń do zabudowy - Electrolux Global Design. Działania...

Kraj, 29 marca 2007

Carlsberg wykorzystuje w reklamie motywy kina akcji

Browar Carlsberg Polska ruszył z najnowszą kampanią reklamową marki Carlsberg komunikującą wprowadzenie nowej butelki piwa Carlsberg. Projekt komunikacyjny stanowi jeden...

Kraj, 21 marca 2007

Canal Plus Cyfrowy dostawcą kanałów TV w hotelach grupy Orbis

Spółka Canal Plus Cyfrowy podpisała umowę z Grupą Hotelową "Orbis", na mocy której kanały telewizyjne dostarczane przez tego nadawcę będzie...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nordea wykorzysta w reklamach bohatera programu "Europa da się lubić"

Nordea Bank Polska rozpoczęła promocję marki i produktów finansowych w kampanii reklamowej, w której wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena, znanego z...

Kraj, 30 listopada 2006

Canal Plus startuje z kampanią wizerunkową podkreślającą walory HDTV

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny...

Kraj, 28 listopada 2006

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Kanał Kuchnia.TV wystartuje 30 września

Telewizyjny kanał kulinarny Kuchnia.TV rozpocznie nadawanie 30 września br. Kanał poszerzy portfolio stacji spółki Canal Plus Cyfrowy. Początkowo stacja nadawać...

Kraj, 24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

Kraj, 25 maja 2006

Roxy FM rusza z projektem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM"

Rusza akcja promocyjna stacji radiowej Roxy FM realizowana pod hasłem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM". W ramach kampanii stacja...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Telewizja Kablowa Poznań wprowadza dwa nowe pakiety cyfrowe

Telewizja Kablowa Poznań (TKP) stworzyła dwa nowe pakiety cyfrowe. Przed mistrzostwami świata w piłce nożnej wprowadzony zostanie pakiet Sport. Dla...

Kraj, 11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 16 marca 2006

Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał tematyczny

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał telewizyjny. Projekt ma wystartować jeszcze w br., prawdopodobnie po wakacjach. Obecnie prowadzone są...

Kraj, 26 stycznia 2006

Opus B i Effective Media przygotowały kampanię leku Cirrus

Agencja reklamowa Opus B przygotowała strategię i kreację rozpoczynającej się właśnie kampanii preparatu na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Działania...

Kraj, 13 stycznia 2006

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

Kraj, 11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Kraj, 6 stycznia 2006

Visa rusza z dużą kampanią - chce przekonać do częstszego korzystania z kart

Visa Europe startuje z nową intensywną, kilkumiesięczną kampanią reklamową, która ma przekonać posiadaczy kart Visa, aby płacili nimi nie tylko...

Kraj, 5 grudnia 2005

Damsko-męska kampania Raiffeisen Banku

Agencja Opus B, która niedawno wygrała przetarg projektowy Raiffeisen Bank Polska SA, przygotowała kreację kampanii reklamującej mobilne konto. Oś kampanii...