M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Alfa Romeo (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Kraj, 5 września 2014

Gruszczyński nowym CSD w Grupie Fresh

Z początkiem września stanowisko client service directora w poznańskiej Grupie Fresh objął Robert Gruszczyński.

Zagranica, 12 listopada 2013

Scorsese reżyseruje dla Dolce & Gabbana

W spocie reklamowym wystąpili Scarlett Johansson i Matthew McConaughey.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Zagranica, 21 stycznia 2013

Porozumienie Mazdy i Fiata

Firmy podpisały umowę dotyczącą nowego spidera Alfa Romeo.

Zagranica, 25 września 2012

Grupa Fiat restrukturyzuje dział digital marketingu

Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Regina odjeżdża Alfą

Delitissue nagradza zakup swoich produktów.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Sylwester Baczkowski w Iveco Poland

Były marketingowiec Mazdy brand managerem Iveco.

Kraj, 26 lipca 2012

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Kraj, 4 czerwca 2012

Fiat przeprasza i interweniuje

Importer reaguje na zachowanie dilera.

Kraj, 1 czerwca 2012

Unilever wspiera Dove letnią promocją [wideo]

Akcja przygotowana przez IQ Marketing ma formę loterii.

Kraj, 20 marca 2012

Alfa Romeo wiosennie

Koncern Fiata kontynuuje kampanię modelu Giulietta.

Kraj, 2 stycznia 2012

Fiat skupi się na debiucie nowego modelu Pandy

Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.

Kraj, 19 grudnia 2011

Mazda bez szefa marketingu

Sylwester Baczkowski rozstał się z importerem samochodów.

Kraj, 26 lipca 2011

Alfa Romeo nagrodą w loterii Weltbild

Loteria pod nazwą "Weltbild i Giulietta" będzie wspierać sprzedaż produktów. Na nagrody przeznaczono ponad 170 tys. zł.

Kraj, 21 czerwca 2011

Vincent Cassel w kampanii Lancii Ypsilon

Krytyczne podejście do tradycyjnej koncepcji luksusu.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Fiat organizuje konkurs dla Giulietty

One-to-One, Arip i Maxus przygotowały konkurs i kampanię dla Alfy Romeo.

Kraj, 24 marca 2011

Packshot dla Polish National Sales Awards

Studio przygotowało spot do III edycji konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010.

Kraj, 2 marca 2011

Ferrero rozda nagrody za ponad 600 tys. zł [WIDEO]

W ramach loterii promocyjnej "Machina Rozpieszczania" rozda ekspresy do kawy, iPady, skutery, wycieczki do Włoch i Danii oraz sportowe Alfa Romeo.

Kraj, 8 grudnia 2010

Alfa Romeo zaprasza na swoje 100. urodziny na Facebooku

Z okazji okrągłej rocznicy marka organizuje konkurs z nagrodami.

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 6 września 2010

Uma Thurman w kampanii Giulietty

Aktorka występuje w reklamach promujących nową Alfę Romeo.

Kraj, 20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

Kraj, 12 lipca 2010

Z Alfy Romeo do HP

Małgorzata Głażewska opuszcza branżę samochodową.

Kraj, 10 czerwca 2010

Era przeznaczyła 8,5 mln zł na nagrody w kolejnej loterii

Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Team Fiata silniejszy

Matuszczyk szefem teamu Fiata w Maxusie.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Zagranica, 29 grudnia 2009

Alfa Romeo pokazało plakat reklamowy w najniższym miejscu na ziemi

Alfa Romeo, marka samochodów należącą do koncernu Fiat, wyeksponowała reklamę 11 tys. m poniżej poziomu morza, która dotyczyła obniżek cen...

Kraj, 30 września 2009

Właścicielka domu mody Forget Me Not pierwszą w Polsce ambasadorką Lancii

Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Kraj, 12 marca 2009

Wizerunkowa kampania Laguny podkreśla jej zaawansowane technologie

Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...

Zagranica, 28 stycznia 2009

R/GA przejmuje internetowy budżet Alfy Romeo wart 1,5 mln euro

Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również...

Zagranica, 16 stycznia 2009

Luca De Meo, odpowiedzialny za marketing Fiata, odchodzi z firmy

Luca De Meo, który w grupie Fiata odpowiadał za markę Alfa Romeo, Abarth oraz za marketing całej grupy, rozstaje się...

Kraj, 13 stycznia 2009

Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem

Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...

Zagranica, 30 grudnia 2008

Fiat przenosi europejski budżet mediowy do WPP

Fiat, włoski producent samochodów, ma przenieść swój europejski budżet mediowy do grupy WPP. Mediaedge:cia, agencja z tej grupy, w styczniu...

Zagranica, 22 lutego 2008

Alfa Romeo przenosi budżet mediowy ze Starcomu MediaVest do Mediaedge:cia

Należąca do grupy Fiata marka Alfa Romeo przenosi w Wielkiej Brytanii budżet mediowy ze Starcom MediaVest do Mediaedge:cia. Jego wartość...

Kraj, 21 grudnia 2007

Sieć Eska kontynuuje współpracę z marką Orange

PTK Centertel i jej marka Orange oraz sieć radiowa Eska kontynuują współpracę w zakresie realizacji projektów marketingowych. Orange Music ma...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mariusz Pik account managerem w Perspektywie

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w studiu architektury marki Perspektywa. Będzie odpowiadać za projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej. Mariusz...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Wojciech Majewski dołączył do FFCreation

Multimedialna agencja reklamowa FFCreation poszerzyła skład personalny o Wojciecha Majewskiego, który objął nowo utworzoną funkcję senior programmera. Wcześniej pracował w...

Kraj, 29 września 2004

Fiat Auto Poland zrekompensuje płatnikom VAT część podatku

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię promującą rabat mający zrekompensować płatnikom VAT część podatku niepodlegającą odliczeniu. Przygotowana przez agencję reklamową Leo...

Kraj, 6 września 2004

Alfa Romeo kieruje przekaz reklamowy modelu GT do osób zamożnych

Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Alfa Romeo GT przygotowana przez koncern Fiat Auto Poland. "Jest skierowana do osób o najwyższych...

Kraj, 15 grudnia 2003

Fiat zapowiada nowe wersje modeli i nowy model Lancii

Koncern Fiat Auto Poland (Fiat) wprowadzi w 2004 r. na polski rynek kilka nowych wersji obecnie dostępnych modeli samochodów Fiat....

Kraj, 8 grudnia 2003

Fiat Auto Poland zapowiada debiut modelu Idea w 2004 r.

Fiat Auto Poland zapowiada w 2004 r. wejście na rynek polski modelu Idea. Będzie to samochód z kategorii mini MPV....

Kraj, 4 grudnia 2003

Na razie w Polsce dwie firmy Red Cell

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP sieci Bates sieciowo ma zostać włączona do struktur sieci...

Kraj, 3 grudnia 2003

Fiat reklamuje zdobycie przez Pandę tytułu Samochód Roku 2004

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową związaną z przyznaniem modelowi Panda tytułu Samochód Roku 2004. Tytuł ten jest przyznawany przez...

Zagranica, 8 września 2003

Red Cell może stracić budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo

Sieć agencji reklamowych Red Cell (WPP Group) może stracić wart 50 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo, marki...

Zagranica, 4 września 2003

Grey Worldwide przejmuje obsługę budżetu marki Seat w Europie

Sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, należąca do Grey Global Group, przejmuje obsługę europejskiego budżetu reklamowego marki hiszpańskich samochodów Seat z...

Zagranica, 16 lipca 2003

Publicis Groupe utworzyła strukturę o nazwie Fiat Coordination Center

Grupa reklamowa Publicis Groupe utworzyła samodzielną firmę o nazwie Fiat Coordination Center (FCC), która będzie obsługiwać budżety marketingowe włoskiego producenta...

Zagranica, 4 lutego 2003

Nowa kampania Red Cell dla Alfy Romeo

Koncern Fiat rozpoczyna międzynarodową kampanię marki samochodów Alfa Romeo. Reklamy pojawią się najpierw we Włoszech, następnie w innych krajach europejskich...