M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Algida (marka)"

Kraj, 22 kwietnia 2015

DDC Media zmienia się w Media DDB & Tribal

Internetowy dom mediowy grupy CP DDB pod nowym szyldem. Będzie nim kierować Krzysztof Dębski.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Unilever będzie wspierać jubileuszowe lody Magnum

W końcu kwietnia ruszy kampania reklamowa lodów Algida. Unilever, który jest właścicielem tej marki, zapowiada, że zwiększy aktywność reklamową w kategorii lodów poza sezonem.

Kraj, 31 lipca 2013

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

Zagranica, 21 maja 2013

Krótka historia pocałunku według Unilevera

W nowej kampanii dla lodów Algidy zagrała Liv Tyler, a wyreżyserował ją Wim Wenders.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Ruszył sezon na lody

Producenci będą mieli w tym roku mniej czasu na sprzedaż zimnych słodkości, a liderem pozostaje nadal Unilever.

Zagranica, 25 stycznia 2013

PHD Globalną Agencją Roku 2012 według magazynu "Adweek"

Agencja została doceniona za obsługę Unilevera i nowy biznes.

Kraj, 27 listopada 2012

Hochland ma nowego dyrektora marketingu

Nowe stanowisko objął Piotr Nagalski.

Kraj, 13 lipca 2012

Kampania Carte d’Or oparta na komunikacji zaczerpniętej z tzw. sofa moments

Autorem kampanii PixAd.

Kraj, 5 czerwca 2012

Z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Do zespołu Tribal DDB dołączył Piotr Cichoński.

Kraj, 28 maja 2012

Big Milk ponownie z wielką promocją patyczkową

Unilever wspiera markę lodów Algida Big Milk.

Kraj, 25 maja 2012

Artur Pielak country managerem w Kimberly-Clark

Odpowiada za rynek polski i rynki bałtyckie.

Kraj, 14 maja 2012

Ciszewski MSL z lodami Algida

Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z marką Algida należącą do grupy Unilever.

Kraj, 11 maja 2012

Tribal DDB powiększa zespół

Firma zatrudnia już 19 osób.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Katarzyna Zielińska w reklamie lodów Koral

Marketer kontynuuje strategię zatrudniania celebrytek do kampanii swoich produktów.

Kraj, 3 października 2011

Flora globalnie dla Lowe; w Polsce bez decyzji

Spekuluje się, że polski oddział Unilevera podejmie decyzję o losach obsługi agencyjnej marki margaryny najwcześniej pod koniec października br.

Przetargi, 7 lipca 2011

Tribal DDB pracuje dla Rieber Foods Polska

Agencja zajmie się kompleksową obsługą projektów online marketera.

Kraj, 24 maja 2011

Polski oddział DDB dla Algidy w Czechach i na Słowacji

Agencja przygotowała nową kampanię promującą lody Míša w Czechach i na Słowacji. Míša to tradycyjna czeska marka z portfolio Algidy należącej do Unilevera.

Kraj, 4 maja 2011

Media Direction Digital rozwija kreację

W maju ruszą pierwsze kampanie, w których Media Direction Digital odpowiada również za kreację i działania w mediach społecznościowych.

Kraj, 25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

Kraj, 14 marca 2011

Artur Więckowski przestał kierować marketingiem PKT

W firmie pracował pół roku. Jego następca nie jest znany.

Kraj, 7 września 2010

Artur Więckowski przechodzi z Link4 do Pkt.pl

Dotychczasowy dyr. marki i komunikacji firmy ubezpieczeniowej Link4 przechodzi do wydawcy yellow pages Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Kraj, 9 czerwca 2010

Algida, Haribo i Play mają swoje kina

Sale sponsorskie pojawiły się w Cinema City Galeria Mokotów w Warszawie.

Kraj, 20 maja 2010

Pogoń za lodowymi patykami

Unilever prowadzi w internecie akcję promocyjną dla marki Big Milk.

Kraj, 27 kwietnia 2010

DDB zajmie się Florą

Agencja reklamowa DDB rozszerza współpracę z koncernem Unilever. Kolejną marką, która znajdzie się w portfolio agencji, jest Flora.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Sezon lodowy rozpoczęty

Unilever ruszył z kampanią lodów Algida.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Heureka wzmocniła dział kreacji

Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Złote Magnum i inne smaki

Unilever wprowadza nowości produktowe w ofercie lodów.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Unilever idzie na lody

Carte d'Or jeszcze w tym roku uruchomi własną sieć lodziarni.

Zagranica, 25 sierpnia 2009

Unilever pracuje nad "ekologicznymi" lodami

Gigant FMCG prowadzi prace nad wyprodukowaniem lodów, które sprzedawano by w temperaturze pokojowej, a następnie konsument mógłby samodzielnie je schłodzić...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Zielona Budka chce wejść na podium

Zielona Budka, producent lodów, rozpoczyna walkę o udziały w rynku wartym 834 mln zł. Nowa strategia opiera się m.in. na:...

Kraj, 6 lutego 2009

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający, odchodzi z McCann Erickson; redukcje w kreacji

Piotr Kośmider, dyrektor zarządzający McCann Erickson, przestaje pełnić obowiązki z dniem 9 lutego br. Kośmider pełnił funkcję dyrektora zarządzającego od...

Kraj, 11 grudnia 2008

Dział obsługi klienta DDB podzielony na cztery zespoły, awanse menedżerów

Agencja reklamowa DDB dzieli dział obsługi klienta na cztery zespoły. Jej konsekwencją jest awans menedżerów w firmie. - Chcę ujednolicić...

Kraj, 7 października 2008

Magdalena Jeziorowska i Irmina Dzyr w zespole Twenty Four Seven PR

Do agencji Twenty Four Seven PR dołączyły Magdalena Jeziorowska i Irmina Dzyr. Magdalena Jeziorowska objęła funkcję senior account managera i...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Kraj, 29 maja 2008

Unilever intensyfikuje działania marketingowe Algidy

Unilever Polska zamierza w tym roku zwiększyć udziały wartościowe dywizji lodów Algida o 3 proc. Obecnie wynoszą one ok. 30...

Kraj, 7 maja 2008

On Board PR prowadzi działania dla linii szamponów Clear

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej linii szamponów...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Algida wprowadza na rynek Śmietankowy Czteropak

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) - Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla...

Przetargi, 1 kwietnia 2008

Unilever rozszerza zakres współpracy z On Board PR

Unilever Polska powierzył po przetargu prowadzenie działań komunikacyjnych i edukacyjnych dla marki Algida firmie On Board PR. Jest to już...

Przetargi, 20 lutego 2008

On Board PR wygrał budżet Algidy

Unilever Polska wybrał do obsługi budżetu lodów Algida agencję On Board PR. O budżet marketera konkurowała także agencja Constans PR,...

Kraj, 18 lutego 2008

Algida wprowadza nowość - lody w czteropaku; Lowe i DDB będą pracować z Algidą

Unilever wprowadza nowość - lody Algida Śmietankowa zapakowane w czteropak. Jest to innowacyjny sposób podania lodów, do tej pory w...

Zagranica, 31 stycznia 2008

DDB Worldwide przejmuje obsługę marek lodowych Unilevera

Koncern Unilever wybrał do obsługi reklamowej swoich marek lodów sieć agencyjną DDB Worldwide (Omnicom Group). W pierwszej kolejności agencja zajmie...

Kraj, 17 stycznia 2008

McCann Erickson kontynuje obsługę marek lodów Unilevera w tym roku

Działania komunikacyjne dla dywizji lodów firmy Unilever Polska przygotowuje na nadchodzący sezon lodowy agencja McCann Erickson. - Wybór sieci Lowe...

Kraj, 15 stycznia 2008

Unilever powierza Lowe globalny budżet dywizji lodów; w Polsce szuka agencji PR i BTL

Unilever wybrał sieć Lowe Worldwide do obsługi globalnego budżetu dywizji lodów wartego rocznie 300 mln dol. Do tej pory obsługą...

Kraj, 2 lipca 2007

Unilever, zmieniając receptury lodów Algida na naturalne i lżejsze, chce uczynić z nich popularną przekąskę

Unilever zgodnie ze strategią Vitality zmienia receptury wszystkich lodów Algida w kierunku zdrowszym, lżejszym i bardziej naturalnym. Strategię tę zapowiadał...

Kraj, 28 maja 2007

Sanjay Dube będzie nowym prezesem Unilever Polska

Sanjay Dube będzie od lipca br. nowym prezesem firmy Unilever Polska. Ma być jednocześnie odpowiedzialny za oddziały koncernu w krajach...

Kraj, 23 maja 2007

JWT i Edda odpowiadają za wsparcie reklamowe fiksów Amino

Unilever rozszerzył markę ekonomiczną Amino o nową kategorię produktową fiksów - Obiad na zawołanie (szybkie dania obiadowe). W nowej linii...

Kraj, 15 marca 2007

Katarzyna Gorczyńska i Grzegorz Nowak dołączyli do agencji Cumulus

Do zespołu agencji Cumulus dołączyli Katarzyna Gorczyńska, account executive, i Grzegorz Nowak, designer. Katarzyna Gorczyńska będzie zajmowała się obsługą klientów...

Kraj, 3 listopada 2006

Birgit Baier została dyrektorem zarządzającym agencji Lothar Böhm Warszawa

Birgit Baier, która od czerwca 2006 roku jest członkiem zarządu hamburskiego biura projektowo-doradczego Lothar Böhm GmbH, została mianowana dyrektorem zarządzającym...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 26 czerwca 2006

Lody Zapp reklamowane na koszulkach pracowników Empiku

W kampanii lodów Zapp (marka Algida należąca do Unilevera) jako nośniki wykorzystano koszulki pracowników sieci Empik. Kampania potrwa do końca...