M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Algida (firma)"

Kraj, 5 maja 2015

Maciej Samoraj w zespole obsługi klienta, a Krzysztof Olejniczak w kreacji The Digitals

Account manager i senior art designer dołączają do agencji.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Kraj, 31 marca 2014

Nowości od Algidy, Magnum droższe

Marka Unilevera wprowadza produkty w segmencie familijnym i impulsowym.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Opcom dołącza do V&P Group

V&P Group rozszerza zakres usług w obszarze marketingu digital, przyjmując do grupy agencję Opcom.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Jodłowska i Pryzowicz odchodzą z DDB Warszawa

Agencja szuka teamu kreatywnego.

Kraj, 25 lutego 2013

Agnieszka Pucuła odchodzi z DDB Warszawa

Senior account manager żegna się z agencją.

Kraj, 5 grudnia 2012

Zimowa kampania lodów

Producent lodów Algida, firma Unilever, z początkiem grudnia rozpoczyna kampanię "Zaserwuj porcję przyjemności" promującą lody Carte d’Or.

Kraj, 28 listopada 2012

Magnum wchodzi w segment lodów familijnych

Marka lodów Unilevera będzie dostępna w kubkach w dwóch wersjach smakowych.

Kraj, 14 listopada 2012

Telepizza promuje film "Saga Zmierzch"

Działania crosspromocyjne podejmowane są we współpracy z Monolith Films.

Kraj, 7 listopada 2012

Z DDB Warszawa do McCann Erickson

Nowy senior account executive w agencji McCann Erickson.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 24 maja 2011

Unilever z lodami w internecie

Marki Carte d'Or i Magnum Double Chocolate wspierane głównie online.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Movenpick debiutuje w kategorii lodów familijnych premium

Nestle będzie konkurować m.in. z Grycanem i Algidą.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Katarzyna Piwkowska w On Board PR

Jako PR consultant & project leader będzie pracować m.in. dla klientów z rynku mediów.

Kraj, 2 lipca 2010

Masowe włamania po Magnum w kinach

Ambientowa akcja NAM dla Unilever/Algida.

Kraj, 9 czerwca 2010

Unilever wspiera Magnum w sieci

Konkurs dla Magnum został przygotowany przez Tribal DDB.

Kraj, 5 czerwca 2009

Zielona Budka ma inwestować w marketing i zwiększać udział w rynku

Firma Zielona Budka chce w ciągu trzech lat być jednym z trzech największych producentów lodów w Polsce. Obecnie głównymi graczami...

Przetargi, 5 października 2007

Unilever prowadzi przetarg na Magnum; w Polsce rozważa przegląd BTL i PR

Unilever rozpoczął przetarg reklamowy dotyczący globalnej obsługi budżetu marki lodów Magnum. Startują w nim obecna agencja McCann Erickson oraz Lowe...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Nowe osoby w dziale kreacji DFF

Kreacja agencji DougFaberFamily powiększyła się o trzy nowe osoby: Kamilę Kanclerz na stanowisku designera, Ewą Rostalską - art directora, oraz...

Kraj, 6 czerwca 2007

Algida prowadzi kampanię wspierającą launch Kolorku Wampirka

Ruszyła kampania reklamowa lodów Kolorki (Algida) wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji produktu - Kolorku Wampirka. Prowadzona jest pod hasłem...

Kraj, 30 marca 2007

Liszowska, Vondrackowa i Jeżowska w największej w historii kampanii lodów Koral

Joanna Liszowska, Helena Vondrackowa i Majka Jeżowska będą gwiazdami największej w historii kampanii lodów Koral. Obejmie ona rynki Polski, Czech,...

Kraj, 2 czerwca 2006

Ambient Media sprzedaje na wyłączność nośniki w empikach

Ambient Media, ambientowy dom mediowy, sprzedaje na wyłączność kampanie na nośnikach reklamowych w sieci salonów Empik. Nośniki umieszczane są na...

Kraj, 2 czerwca 2006

Ruszyła pierwsza kampania lodów Zapp

McCann Erickson przygotował kreację, a Initiative Warszawa zaplanował i kupił media do pierwszej w historii kampanii lodów Zapp (Algida). Kolorowe...

Kraj, 17 maja 2006

Algida rozda w promocji konsumenckiej 13 mln lodów

Algida rozpoczęła promocję konsumencką "Szczęście sprzyja lodożercom". Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa....

Kraj, 24 czerwca 2005

Unilever poszerza i wspiera reklamowo markę lodów Carte d'Or

Unilever Polska SA postanowił rozbudować w tym sezonie linię swoich lodów Carte d'Or i wprowadził do sprzedaży ich nowe warianty...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Koral wyda kilkanaście milionów złotych na promocję lodów

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa lodów Koral produkowanych przez polską firmę PPL Koral. Do filmu reklamowego zaproszono zespół dzieci...

Kraj, 9 lipca 2004

Włodarska i Szaniawska powróciły do zespołu kreacji McCann-Erickson

Do zespołu kreacji agencji McCann-Erickson dołączyły dwie nowe osoby - Małgorzata Włodarska, copywriter, i Agnieszka Szaniawska, senior art director. Dotychczas...

Kraj, 30 czerwca 2003

Agencja reklamowa Red 8 wzmacnia dział kreacji

Do zespołu agencji Red 8 dołączyły dwie nowe osoby - Agnieszka Szaniawska, art director, i Małgorzata Włodarczyk, copywriter. Dotychczas pełniły...

Kraj, 7 maja 2003

Producenci lodów lokują swoje budżety reklamowe w Polsacie

Z badania Snack Panel przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że lody cieszą się wśród Polaków dość dużą popularnością - konsumowane...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Nordis poszerza asortyment lodów impulsowych

Firma Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o. z Zielonej Góry, jeden z największych producentów i dystrybutorów lodów w Polsce, wprowadza...