M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Allianz (firma)"

Kraj, 16 lipca 2015

DPS & CO - nowa agencja na polskim rynku

Agencja komunikacji marketingowej z francuskimi korzeniami otwiera biuro w Warszawie.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Kraj, 31 marca 2015

Siedem osób awansowało na stanowiska associate directorów w MediaComie

Dom mediowy zmiany w strukturze tłumaczy potrzebą utworzenia specjalnych zespołów do obsługi klientów pozyskanych w ub.r.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 4 marca 2015

Jerzy Visan za Katarzynę Scheer w zarządzie Allianza

Menedżerka po 1,5 roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 9 grudnia 2014

Wśród największych towarzystw w rynku OC komunikacyjnego rośnie Hestia i Compensa

Rosną też Proama i Liberty Ubezpieczenia. PZU, Warta, MTU, Uniqa tracą.

Kraj, 26 lutego 2014

Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie

Globalna firma doradztwa marketingowego będzie świadczyć usługi klientom w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 31 stycznia 2014

UOKiK nałożył na Generali, Allianz i Signal Iduna 10 mln zł kar

Najwyższą karę z trójki ubezpieczycieli otrzymał Allianz.

Kraj, 19 września 2013

Redmobile wydziela spółkę 1App

Nowa struktura specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych głównie dla sektora finansowego.

Kraj, 18 września 2013

Katarzyna Scheer wiceprezesem Allianza

Była dyr. zarządzająca rynkiem indywidualnym Polkomtela i szefowa marketingu usług domowych w TP SA zmieniła branżę na ubezpieczenia.

Kraj, 14 sierpnia 2013

PTE Allianz Polska może przejąć OFE Warta

UOKiK wydał zgodę na koncentrację.

Kraj, 5 lipca 2013

Maja Biniewicz dyrektorem strategii w K2 Media

Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.

Kraj, 23 maja 2012

VivaKi wprowadza audience on demand

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie rozwiązanie AOD.

Kraj, 16 maja 2012

Public Bridge prognozuje 12 mln przychodów w tym roku

Agencja będzie dalej rozwijać dział odpowiedzialny za rozwiązania mobilne.

Kraj, 20 marca 2012

Dobry rok dla K2

K2 Internet osiągnęła zysk netto na poziomie ponad 5 mln zł. W tym roku chce inwestować w Audiotekę, a także otwiera projekt OktaWave. Dodatkowo planuje kolejne przejęcie.

Kraj, 6 lutego 2012

Izmałkowa Consulting rozpoczęła badania dla Skandii

Badania etnograficzne mają posłużyć marketerowi do rozwoju produktów z portfolio.

Zagranica, 17 sierpnia 2011

Sieć Isobar bogatsza o austriacką agencję

Aegis Media przejął cyfrową agencję kreatywną Pjure z Austrii z zamiarem dołączenia jej do sieci Isobar.

Kraj, 25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

Zagranica, 20 października 2010

Allianz realizuje globalny projekt reklamowy

Niemiecka grupa finansowa prowadzi jeden z największych projektów komunikacji marketingowej w swojej historii.

Kraj, 14 czerwca 2010

Y&R Brands ponownie poszerza ofertę

Współpraca z firmą Brand & Value pozwoli grupie na ekspertyzę z zakresu CSR.

Kraj, 14 czerwca 2010

Allianz dla kibiców

Ubezpieczyciel przygotował promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata.

Kraj, 24 maja 2010

Tribal DDB kreuje nowe kompetencje

Agencja utworzy dwa nowe działy, które zajmą się działaniami wykorzystującymi social media oraz szkoleniami.

Zagranica, 22 kwietnia 2010

Jeden szef Publicisu na Niemcy i Austrię

Steven Althaus przechodzi do Publicisu z Allianz.

Przetargi, 21 stycznia 2010

Allianz wybrał Cube Group do obsługi SEO

Grupa Allianz rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie optymalizacji serwisów internetowych spółek grupy oraz serwisów partnerskich i rozpoczęła współpracę z...

Kraj, 19 listopada 2009

Allianz przekazuje globalny budżet do Greya; w Polsce bez zmian

Grupa finansowa Allianz w wyniku przetargu zdecydowała o przekazaniu globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 60 mld funtów rocznie do agencji...

Kraj, 31 sierpnia 2009

5 Stars Club Business Travel rusza z pierwszą tak szeroką kampanią

Firma 5 Stars Club Business Travel specjalizująca się w zagranicznych wyjazdach typu incentive & corporate (np. wyjazdy integracyjne, szkolenia, konferencje)...

Kraj, 16 lipca 2009

Marcin Grochowski i Szymon Szymański w zespole Euro RSCG Digital

Do zespołu Euro RSCG Digital dołączyły nowe osoby. Marcin Grochowski objął stanowisko interactive account directora i odpowiedzialny jest za koordynację...

Zagranica, 22 maja 2009

Allianz prowadzi globalny przetarg mediowy i kreatywny

Firma ubezpieczeniowa Allianz rozpoczęła przegląd reklamowy dotyczący obsługi globalnego budżetu przeznaczonego na kreację reklam i media. Jego wartość szacuje się...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Grupa K2 miała w ub.r. ponad 50-proc. wzrost zysku i przychodów; stawia na afiliacje i SEM

Grupa K2 Internet osiągnęła w 2008 r. 40,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 57 proc. więcej niż w...

Kraj, 17 lutego 2009

Wojciech Mann reklamuje Allianz Bank

Allianz Bank, czyli bank, który grupa finansowa Allianz uruchomiła pod koniec ub.r., rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową. Zatrudnił do niej...

Kraj, 4 lutego 2009

Dialog sprzedał prawo do nazwy klubowi piłkarskiemu Zagłębie Lubin

Dialog Arena to nowa oficjalna nazwa piłkarskiego stadionu w Lubinie. Umowę dotyczącą sprzedaży praw do nazwy obiektu podpisali Piotr Mazurkiewicz,...

Kraj, 11 grudnia 2008

Dział obsługi klienta DDB podzielony na cztery zespoły, awanse menedżerów

Agencja reklamowa DDB dzieli dział obsługi klienta na cztery zespoły. Jej konsekwencją jest awans menedżerów w firmie. - Chcę ujednolicić...

Kraj, 25 listopada 2008

Bartek Morski producentem w studiu CutCut

W listopadzie br. do zespołu studia produkcji filmowej CutCut dołączył Bartek Morski na stanowisku producenta. Morski jest związany z rynkiem...

Przetargi, 12 września 2008

Starcom poszerza współpracę z grupą Allianz

Grupa Allianz poszerzy współpracę z domem mediowym Starcom o obsługę kampanii debiutującego na rynku Allianz Banku. Decyzja w tej sprawie...

Przetargi, 9 lipca 2008

IAM audytuje przetarg mediowy Allianz Banku

Cztery domy mediowe mają wystartować w przetargu na obsługę budżetu mediowego banku wprowadzanego na rynek przez grupę Allianz. Zaproszono do...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

Janine Hawkins pokieruje Added Value na szczeblu globalnym

Janine Hawkins objęła stanowisko worldwide chief executive w firmie Added Value zajmującej się doradztwem marketingowym. Zastąpi Angusa Portera. Hawkins z...

Kraj, 2 października 2007

Jakub Bielerzewski digital directorem w Starcom MediaVest

Jakub Bielerzewski został digital directorem w grupie Starcom MediaVest Group. Będzie odpowiadał za rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów cyfrowych...

Kraj, 23 sierpnia 2007

Macroscope OMD opracowuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiego

Macroscope OMD został doradcą strategicznym Banku Kaspijskiego w Kazachstanie. Agencja współtworzy nową strategię banku związaną z repozycjonowaniem marki Bank Caspian....

Zagranica, 31 maja 2007

Allianz rusza z nową globalną kampanią

Koncern Allianz rusza z nową globalną kampanią, w której firma ukazana zostanie jako dostawca pełnego pakietu usług finansowych. Ma też...

Kraj, 19 września 2006

Polski oddział Starcomu nagrodzony za najlepszą strategię new business

Dom mediowy Starcom odniósł sukces podczas sieciowej konferencji menedżerów sieci Starcom MediaVest na region EMEA, która odbyła się w Marakeszu....

Kraj, 21 lipca 2006

Dziennikarze finansowi oceniają PR banków i ubezpieczycieli w badaniu ARC

Dziennikarzom finansowym najlepiej współpracuje się z bankami: mBank, BRE Bank, Multibank (wszystkie trzy należą do Grupy BRE) oraz z ING...

Kraj, 18 maja 2006

IGRZ inicjuje kampanię społeczną wspierającą wizytę Benedykta XVI

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została...

Kraj, 21 listopada 2005

Ian Herbison nowym dyrektorem zarządzającym MMD w Polsce

Ian Herbison został nowym dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału agencji MMD zajmującej się komunikacją korporacyjną, public affairs oraz public relations. Poprzednikiem...

Kraj, 16 listopada 2005

OMD Poland przyznał tytuł Accounta Roku

Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, po raz pierwszy w historii grupy przyznał tytuł Accounta Roku. Nagrody wręczono tym pracownikom agencji,...

Przetargi, 12 sierpnia 2005

Allianz szuka agencji reklamowej do obsługi globalnego budżetu

Grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczęła przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się na 60 mln funtów. Dotychczas główną...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Maxdata chce podwoić sprzedaż notebooków, rusza program partnerski i kampania

Maxdata Sp. z o.o. przygotowała specjalny program partnerski, który ma pomóc zwiększyć sprzedaż notebooków tej marki w bieżącym roku. Jak...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Intensywna kampania reklamowa ma związać Indywidualne Konta Emerytalne z marką PZU

PZU Życie SA rozpoczęło pierwszy etap kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek Indywidualne Konta Emerytalne (IKE). Celem kampanii jest poinformowanie grupy...

Kraj, 30 października 2003

Agape organizuje otwartą konferencję Biuletynalia 2003

(Agape) Biuletynalia 2003 to pierwsza w Polsce otwarta konferencja studiów przypadków najlepszych biuletynów w Polsce. Konferencja odbędzie się 3 i...

Zagranica, 28 maja 2002

Agencje obsługujące Beiersdorf obawiają się zmiany właściciela

Hamburski koncern kosmetyczny Beiersdorf, z roczną sprzedażą przekraczającą 4,2 mld dol., prawdopodobnie zmieni właściciela. Grupa ubezpieczeniowa Allianz, która posiada 43,6...

Zagranica, 21 marca 2002

Nawet James Bond musi się ubezpieczyć

Wiodąca na włoskim rynku firma ubezpieczeniowa RAS, należąca do niemieckiego koncernu Allianz, wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest...