M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Allied Domecq (firma)"

Kraj, 22 lutego 2013

Była marketerka Pernod Ricard rozwija firmę Luks Pomada

Lidia Kłosowska założycielką biznesu przetworów owocowo-warzywnych premium.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Lidia Kłosowska odchodzi z Wyborowej SA

Menedżerka żegna się z firmą po sześciu latach pracy z powodu różnej od zarządu wizji.

Zagranica, 21 kwietnia 2010

Ruszyły zwolnienia w Coca-Coli

Pierwszą ofiarą jest dyr. marketingu firmy w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 1 marca 2010

Wódka Wyborowa wróci na rynek amerykański

Wódka Wyborowa wróci na rynek amerykański - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości możliwe jest, że nie będzie ona dystrybuowana przez...

Kraj, 29 grudnia 2009

Marka Wyborowa rozważa powrót na rynek amerykański

Wyborowa rozważa powrót na rynek amerykański. - Taka ewentualność jest analizowana, ale żadne decyzje nie zapadły - mówi Andrzej Szumowski,...

Zagranica, 9 listopada 2006

Nowe opakowanie ginu Beefeater ma zatrzymać spadek sprzedaży

Nowe opakowanie ginu Beefeater ma zatrzymać spadek sprzedaży. Właściciel brandu Pernod Ricard zlecił agencji Design Bridge odświeżenie marki. Ostatnie modyfikacje...

Przetargi, 3 listopada 2005

Wyborowa rozważa rozpisanie przetargu na markę Ballantine's

Wyborowa SA rozważa rozpisanie przetargu na obsługę promocyjną whisky Ballantine's. Nie stanie się to jednak wcześniej niż w styczniu 2006...

Kraj, 2 listopada 2005

Ballantine's przejdzie do Wyborowej, Brown-Forman stawia na Jacka Daniel'sa

Marka whisky Ballantine's będzie od 1 stycznia 2006 r. dystrybuowana przez firmę Wyborowa SA należącą do koncernu Pernod Ricard. Dotychczas...

Zagranica, 26 października 2005

Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci mediowych

Koncern alkoholowy Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci domów mediowych. Wartość budżetu mediowego Pernod Ricard na świecie szacuje się na...

Zagranica, 13 lipca 2005

Sleight dyrektorem marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii

Cathryn Sleight została dyrektorem marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii, zastępując na tym stanowisku Julię Goldin, która objęła stanowisko dyrektora NPD...

Kraj, 13 lipca 2005

Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska, Jack Daniel's otrzyma mocniejsze wsparcie

Największy dystrybutor alkoholi importowanych premium Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska. Firma ma ponad 50 proc. rynku alkoholi importowanych....

Zagranica, 25 kwietnia 2005

Malibu i Beefeater mogą zmienić właściciela

Alkoholowe napoje: Beefeater, Malibu i Courvoisier, mogą zmienić właściciela - francuska grupa Pernod Ricard i amerykańska Fortune Brands przymierzają się...

Zagranica, 17 grudnia 2004

CMO Allied Domecq podejrzany o defraudację budżetu marketingowego

Kim Manley, chief marketing officer w koncernie Allied Domecq, zajmującym się sprzedażą napojów alkoholowych, zrezygnował z zajmowanego stanowiska. Jest to...

Zagranica, 16 kwietnia 2004

Maxxium odświeża wizerunek likieru Cointreau

Koncern Maxxium zamierza zainwestować budżet promocyjny w odświeżenie marki likieru Cointreau. Budżet tej operacji w Wielkiej Brytanii jest szacowany na...

Zagranica, 1 października 2003

Dennis Kerslake przeszedł z agencji 141 do Publicis Dialog

Brytyjski oddział agencji reklamowej Publicis na wniosek swojego nowego klienta - koncernu alkoholowego Allied Domecq - zatrudnił Dennisa Kerslake'a, dotychczas...

Zagranica, 22 sierpnia 2003

Allied Domecq wprowadza nową serię produktów pod marką Takeone

Koncern alkoholowy Allied Domecq zamierza poszerzyć portfolio swoich produktów o gorące drinki bezalkoholowe opatrzone marką Takeone. Marka została wykreowana przez...

Zagranica, 21 lipca 2003

Ojjeh złamała zasady Kodeksu Przejęć, menedżerowie odchodzą z 141

Takeover Panel przeprowadził dochodzenie w sprawie syryjskiej miliarderki Nahed Ojjeh, która posiada aktualnie prawie 11 proc. udziałów w grupie Cordiant,...

Zagranica, 18 lipca 2003

Diageo szuka agencji reklamowej do obsługi marki likieru Baileys

Koncern Diageo szuka agencji do obsługi wartego 40 mln funtów globalnego budżetu marketingowego marki Baileys. Nie wiadomo, jakie agencje zostały...

Zagranica, 14 lipca 2003

Menedżerowie agencji 141 należącej do grupy Cordiant odchodzą z firmy

Starania grupy WPP zainteresowanej zakupem Cordiant Communications Group zmierzające do zatrzymania głównych menedżerów Cordianta nie powiodły się. Firmę opuścił Colin...

Zagranica, 7 lipca 2003

Firmy alkoholowe nie chcą ograniczeń reklamy spirytualiów

Brytyjski przemysł spirytusowy protestuje przeciwko pomysłom zaostrzenia prawa dotyczącego reklamowania alkoholu proponowanym przez środowisko lekarskie. Lekarze na corocznej konferencji British...

Zagranica, 9 maja 2003

Allied Domecq konsoliduje budżet reklamowy w agencji Publicis

Koncern alkoholowy Allied Domecq poinformował, że konsoliduje swój budżet reklamowy w jednej agencji - Publicis Worldwide należącej do Publicis Groupe....

Zagranica, 6 maja 2003

Kryzys w Cordiant Communications Group

Po stracie kolejnego kluczowego klienta - Allied Domecq - holding Cordiant Communication Group stoi w obliczu poważnego kryzysu. Firma cudem...

Zagranica, 6 lutego 2003

Unilever kupuje udziały w firmie badawczej BrainJuicer

Koncern Unilever przejął 40 proc. udziałów w BrainJuicer, brytyjskiej firmie zajmującej się badaniami biznesowymi. Angielsko-holenderski koncern zapowiada, że wspomoże tę...

Zagranica, 22 października 2002

Rumunia zakazuje reklam mocnych alkoholi w radiu i telewizji

Rumuńska rada radiofonii i telewizji - Narodowe Biuro Audiowizualne, wprowadziła zakaz dotyczący reklamy w radiu i telewizji napojów alkoholowych o...

Zagranica, 19 lipca 2002

Producent szampanów Mumm rozpoczął przegląd agencji reklamowych

Francuski producent szampanów Mumm & Cie, należący do Allied Domecq, rozpoczął przegląd agencji reklamowych, na podstawie którego wybierze agencję, której...

Zagranica, 15 maja 2002

Allied Domecq rozpoczyna kampanię Go Play swojej marki Ballantine's

Brytyjski koncern Allied Domecq ruszył z globalną kampanią produktową swojej wiodącej marki - whisky Ballentine's Finest. Autorem działań reklamowych, których...

Zagranica, 7 maja 2002

Allied Domecq wprowadzi na rynek europejski nowy napój alkoholowy

Allied Domecq wprowadzi na rynki krajów europejskich nowy produkt - drink alkoholowy Tia Lusso. Napój o 17-proc. zawartości alkoholu, o...

Zagranica, 22 stycznia 2002

Allied Domecq i Miller Brewing wprowadzą na rynek drinki alkoholowe

Brytyjska grupa Allied Domecq oraz Miller Brewing Co. wchodzą na rynek z ofertą puszkowanych drinków. Nowe produkty to gazowane napoje...

Zagranica, 23 lipca 2001

PUBLICIS I CORDIANT UTWORZYŁY NOWĄ SPÓŁKĘ MEDIALNĄ - NEWCO

Publicis Groupe i Cordiant Communications Group zawarły porozumienie w sprawie połączenia działań mediowych na świecie, tworząc nowy holding medialny o...