M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Alma (firma)"

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Przetargi, 30 marca 2016

Abanana zajmie się social mediami Almy

Szczegóły postępowania nie są znane.

Kraj, 22 marca 2016

Kamil Frączek w kreacji Insignii

Nowy graphic designer dołącza do agencji.

Kraj, 9 grudnia 2015

Piano Group przejmuje Benefit Multimedia

Przejęcie ma na celu zwiększenie zasięgu sieci DOOH Move Media, oferującej dotąd nośniki w sklepach Alma, Tesco oraz Piotr i Paweł.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Zagranica, 20 lipca 2015

McDonald's w Hiszpanii z teledyskiem w stylu "Glee"

Agencja Alma z Miami produkuje teledysk, w którym wystąpiła aktorka serialowa Leslie Grace.

Kraj, 17 czerwca 2015

Haagen Dazs na razie zostaje w Polsce

Marka lodów superpremium promuje się w Polsce na outdoorze.

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 4 listopada 2013

Włoska marka makaronów premium wchodzi do Polski

Debiut brandu Canuti.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Siemens ruszył z "Akademią Smaku"

Opracowaniem strategii oraz działań promujących zajęła się agencja Insignia.

Kraj, 7 czerwca 2013

Na rynku debiutuje Derma - nowa marka kosmetyków

Skandynawski producent kosmetyczny wchodzi do Polski z preparatami antyalergicznymi do pielęgnacji m.in. skóry niemowląt.

Kraj, 9 maja 2013

Grupa SparkPark powołuje agencję in-store Trade Media

Nowa agencja dołączy do Krewkich Krawców i Media Shop obecnych w grupie.

Kraj, 13 marca 2013

POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco

Firma nadal będzie miała wyłączność na reklamy na wózkach w Tesco, a także na sensomatach, czyli bramkach antykradzieżowych i przy kasach.

Kraj, 28 listopada 2012

Grupa Żywiec poszerza portfolio

Wkrótce zostanie zaprezentowany Grand Champion 2012 - Bracki Rauchbock.

Kraj, 26 września 2012

Bosch i Alma we wspólnej kampanii

Do akcji został zaproszony kucharz celebryta Robert Sowa.

Kraj, 3 września 2012

Platforma ziemniaczana Knorra startuje

Unilever stawia na promocję "kartoflanych" fiksów.

Kraj, 19 lipca 2012

Fazer wprowadza żelki Angry Birds

Marketer korzysta z licencji na kultową grę.

Kraj, 11 lipca 2012

IMS i radia Agory tworzą wspólną ofertę reklamową

Internet Media Services i Radiowe Doradztwo Reklamowe tworzą wspólny pakiet reklamowy.

Kraj, 9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

Kraj, 4 czerwca 2012

MBank namawia do grzechu

W niekonwencjonalny sposób bank zachęca swoich klientów do oszczędzania.

Kraj, 9 marca 2012

Wait TV zwiększa zasięg dzięki dodatkowym sklepom

Telewizja konsumencka Wait TV w związku z poszerzeniem obecności w hipermarketach Tesco zwiększyła zasięg do 30 proc.

Kraj, 9 lutego 2012

TVN wchodzi z telewizją do supermarketów

Shopping TV i Wait TV to nowe projekty telewizyjne i reklamowe grupy TVN i Call2Action.

Kraj, 15 grudnia 2011

Posiłki BoboVita w formie talerzyków

Początkowo trafią do sprzedaży w wybranych marketach.

Kraj, 2 grudnia 2011

POS Media pracuje dla Kauflanda

Firma zajmie się organizacją kampanii in-store w tej sieci marketów.

Kraj, 23 września 2011

MB SMG/KRC przebada nośniki digital signage Call2Action

Operator jednej z największych tego typu sieci chce mieć "twarde dane" dla reklamodawców i media plannerów.

Kraj, 13 lipca 2011

Call2Action zwiększa zasięg

Według przedstawicieli spółki w I kwartale br. jej przychody wyniosły blisko 2 mln zł.

Artykuły weekendowe, 8 lipca 2011

Zakupy FMCG w e-markecie - moda czy wygoda?

O wygodnych zakupach w e-marketach opowiada Beata Sitkowska z PełnaSiata.pl (Hatetepe Sp. z o.o.), ekspert grupy roboczej "E-commerce" w IAB Polska.

Kraj, 10 czerwca 2011

Pilsner Urquell szybuje na półkę super premium

Kompania Piwowarska realizuje plan repozycjonowania marki.

Kraj, 11 maja 2011

Häagen-Dazs z niemiecką celebrytką w reklamach

General Mills chce dotrzeć do czytelników prasy kobiecej, opiniotwórczej i lifestyle'owej.

Kraj, 9 maja 2011

Call2Action zwiększa przychody i notuje zysk

Jeden z liderów rynku digital signage w I kw. br. osiągnął 1,9 mln zł przychodów i blisko 350 tys. zł zysku netto.

Kraj, 19 listopada 2010

Barabasz odpowiedzialna za soki w Maspeksie

Anna Barabasz zastąpi Adama Mikołajczyka na stanowisku dyrektora marketingu, w tym regionu, w kat. soków.

Kraj, 26 lipca 2010

Concept Publishing Polska będzie współpracować z John Brown Media

CPP nawiązało współpracę z jednym z wiodących brytyjskich wydawców custom publishing.

Kraj, 16 lutego 2010

Bols testuje marketing zapachowy

Należąca do CEDC marka Bols testuje marketing zapachowy. W delikatesach sieci Alma prowadzona jest akcja rozpylania zapachu cynamonu. W ten...

Kraj, 1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

Kraj, 29 maja 2009

Unilever wspiera programem motywacyjnym Ramę

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej. Mechanizm programu...

Kraj, 21 maja 2009

Müller inwestuje w marketing bezpośredni

Jutro Müller Polska, który w styczniu br. wszedł na polski rynek przetworów mlecznych, rozpocznie dwumiesięczną promocję konsumencką "Mleczne mile". Osoby,...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Paweł Lebiedziński został dyrektorem sprzedaży w Novem

Paweł Lebiedziński został z początkiem kwietnia dyrektorem sprzedaży w firmie marketingu afiliacyjnego Novem. Przeszedł do niej z Media Contacts, gdzie...

Kraj, 13 marca 2009

U2 Media ma dwóch nowych klientów

U2 Media pozyskało dwa nowe budżety. Agencja obsługuje Dom Maklerski "TMS Brokers", dla którego przygotowuje kampanię z wykorzystaniem internetu. Działania...

Kraj, 18 lutego 2009

Alma ruszy niebawem z dwumiesięczną kampanią wizerunkową

W marcu br. rozpocznie się intensywna kampania reklamowa delikatesów Alma pt. "Smak wieńczy dzieło". Obejmie ona telewizję, m.in.: TVP1, TVP2,...

Kraj, 9 lutego 2009

POS Media Poland przedłuża umowę z siecią Real do 2011 r.

POS Media Poland do końca 2011 r. będzie mieć wyłączność na obsługę nośników reklamowych in-store w sieci hipermarketów Real. Firmy przedłużyły...

Kraj, 9 stycznia 2008

Wartość handlu spożywczego wzrosła w ub.r. o 14,6 proc.

Wartość detalicznego handlu spożywczego wzrosła w 2007 r. o 14,6 proc. w stosunku do roku 2006 - wynika z danych...

Kraj, 6 grudnia 2007

Mikołajowy konwój, Kayah i limitowane butelki w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła świąteczne działania promocyjno-reklamowe pod hasłem "Święta po radosnej stronie życia" wpisujące się w globalną kampanię "Witaj...

Kraj, 2 kwietnia 2007

Właściciel delikatesów Alma tworzy sieć kawiarni

Właściciel delikatesów Alma zamierza uruchomić sieć kawiarni pod roboczą nazwą Alma Corsini Cafe. Pierwsze lokale mają być otwarte w połowie...

Przetargi, 20 czerwca 2006

Piotr i Paweł wybierają agencję do jesiennej kampanii

Delikatesy Piotr i Paweł prowadzą przetarg na obsługę jesiennej kampanii reklamowej. Startują w nim agencje GPD, ARRM, Data Solutions i...

Kraj, 1 czerwca 2005

Ackermann prowadzi akcję promocyjną jogurtów Twist

Grupa Promocyjna "Ackermann" przeprowadza akcję promocyjną jogurtów pitnych Twist (Bakoma). Odbywa się ona na terenie całego kraju w marketach: Tesco,...