M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Almette (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Kraj, 14 stycznia 2015

W lutym Hochland intensywnie i owocowo

Marka Almette zapowiada dużą kampanię wariantu Almette Fruit na luty.

Kraj, 21 października 2014

Almette na morelowo-waniliowo

Hochland wprowadza na rynek nowy wariant smakowy serka do smarowania z dodatkiem owoców i wspiera go intensywną kampanią. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Hochland promuje konkursy dla konsumentów i blogerów

Producent wystartował z akcją pod hasłem "A jak Ciebie inspiruje Almette?".

Kraj, 24 marca 2014

Hochland wesprze owocowe Almette

Już niebawem marketer będzie promował kolejny wariat serków do smarowania Almette ze swojego portfolio.

Kraj, 27 stycznia 2014

Almette inwestuje w owoce zimą

Hochland poszerza portfolio serów do smarowania z owocami i wprowadza kolejne warianty smakowe na rynek.

Kraj, 4 grudnia 2013

Almette kolorowo i pieprznie

Wystartowała kampania promocyjna Almette z kolorowym pieprzem.

Kraj, 30 października 2013

Hochland znów z silnym wsparciem w mediach

Almette w wersji z kolorowym pieprzem będzie wspierany kampanią.

Kraj, 26 września 2013

Hochland wprowadza nowy wariant sera

Hochland Twarogowy będzie dostępny również w krążkach.

Kraj, 20 września 2013

Almette wraca do telewizji

Od września marka Hochlandu wznowiła działania w telewizji.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Almette poszerza portfolio

Hochland zapowiada kolejną aktywność w mediach.

Przetargi, 20 sierpnia 2013

Synertime wygrywa Lubellę

Kolejna marka z branży FMCG wybiera Synertime. Agencja wspiera już marketingowo takie firmy, jak Wawel, Hochland, Almette i Nestle Polska.

Kraj, 11 lipca 2013

Hochland wybiera Synertime

Synertime po raz kolejny organizuje wsparcie promocyjne dla Almette.

Kraj, 8 maja 2013

Hochland wspiera serek z owocami

Wystartowała kampania Almette z jabłkiem i gruszką.

Kraj, 22 marca 2013

Hochland ruszy z kampanią 360 dla słodkiego Almette

Wprowadzenie wariantów z owocami będzie wsparte intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 13 lutego 2013

Hochland stawia na innowacje

Marketer wprowadzi w tym roku około czterech ważnych nowości.

Kraj, 23 listopada 2012

Wyjaśnienie: był przetarg na Almette

Interactive Solutions uczestniczyło w przetargu na kampanię marki z portfolio Hochlandu.

Kraj, 22 listopada 2012

Maspex promuje zdrowe śniadania poprzez grę

Za kreację gry dla marki Tymbark odpowiada agencja Interactive Solutions.

Kraj, 22 listopada 2012

Interactive Solutions twórcą kampanii Almette

Klient powierzył agencji kampanię bez rozpisywania przetargu.

Kraj, 9 października 2012

Arkadiusz Gwizdek odchodzi z Hochland Polska

Dyrektor marketingu żegna się z firmą po 10 latach.

Kraj, 25 czerwca 2012

Hochland angażuje konsumentów

Jesienią marketer wprowadzi na rynek produkt, który powstanie na podstawie ich sugestii.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Arkadiusz Gwizdek dyrektorem marketingu Hochland Polska

Firma przeprowadziła optymalizację struktury działu marketingu.

Kraj, 22 marca 2012

Hochland reorganizuje dział sprzedaży

Celem tych działań jest lepsza dystrybucja i zwiększenie konkurencyjności dostępnej oferty.

Kraj, 28 lutego 2012

Almette wraca do telewizji

Producent serków rozpoczyna kampanię.

Kraj, 18 stycznia 2012

Hochland zwiększy udział promocji trade'owych i półkowych

Marketer planuje odświeżenie głównych marek w portfolio.

Kraj, 30 listopada 2011

Według sądu skopek należy się Almette

Hochland jest jedynym właścicielem praw do charakterystycznego opakowania jednego ze swoich flagowych produktów, uznał Sąd Najwyższy.

Kraj, 18 października 2011

Jacek Migrała dyrektorem generalnym Hochland Polska

Wraca do firmy po kilku latach pracy w innych korporacjach.

Kraj, 9 września 2010

Almette odwołuje się do symbolu lekkości

Hochland po raz kolejny odwołuje się do tytułu zdobytego podczas konkursu w Brukseli.

Kraj, 2 września 2010

Hochland bez dyr. marketingu

Andrzej Rogowski przestał zarządzać działaniami marketingowymi firmy.

Kraj, 21 lipca 2010

Almette wyróżnione w Brukseli

Liberty Group prowadzi kampanię reklamową w związku z wyróżnieniem tytułem iTQi Superior Taste Award 2010.

Kraj, 19 lipca 2010

Almette uzupełnia ATL działaniami public relations

Agencja prowadzi kampanię PR-ową serków, promując różne możliwości ich zastosowania.

Kraj, 7 czerwca 2010

Change i ZOG dla Almette

Agencja reklamowa Change i dom mediowy ZenithOptimedia przygotowały nową kampanię dla jednej z głównych marek z portfolio Hochlandu.

Kraj, 30 września 2009

Hochland uruchamia nowe strony internetowe kilku marek i korporacyjną

Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...

Kraj, 16 stycznia 2009

City Service uruchamia sieć ekranów LED przy stokach narciarskich

City Service, agencja reklamy zewnętrznej specjalizująca się w reklamie wielkoformatowej, uruchomiła sieć ekranów w technologii cyfrowej LED przy głównych stacjach...

Kraj, 15 kwietnia 2008

V&P realizuje kolejną akcję promocyjną dla Hochlandu

Po raz drugi firma Hochland organizuje promocję serków Almette pod hasłem "Wyprawa do źródeł natury". Przygotowanie i przeprowadzenie akcji producent...

Kraj, 14 lutego 2007

V&P realizuje loterię promocyjną dla Hochland Polska

Agencja reklamowa V&P przygotowała dla marki Almette z portfolio Hochland Polska mechanizm akcji promocyjnej, która potrwa do marca br. Mechanizm...

Kraj, 13 grudnia 2006

Agencje MobiJoy! i V&P wspierają sprzedaż Almette

Rozpoczęła się akcja promocyjna serków Almette (Hochland Polska) przygotowana przez agencję reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego MobiJoy! W sklepach...

Przetargi, 10 lutego 2006

ASPE Solutions obsłuży BTL-owo Valbon, przetargi na Hochland i Almette jeszcze w toku

Przetarg na BTL-ową obsługę marki Valbon (Hochland Polska) wygrała agencja ASPE Solutions. Według Jacka Wyrzykiewicza, PR & trade marketing managera...

Przetargi, 11 stycznia 2006

Hochland Polska szuka agencji BTL do obsługi trzech marek

Hochland Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji BTL do obsługi trzech marek: Hochland, Almette, Valbon. Jak informuje Jacek...

Kraj, 1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

Kraj, 1 marca 2005

Hochland Polska umacnia pozycję sera Almette poprzez telewizję

Firma Hochland Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową serów Almette. - Zadaniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Almette poprzez jak najlepsze...

Kraj, 3 listopada 2004

Unilever Polska rozszerza markę Rama Creme Bonjour

Unilever Polska rozszerza markę serków Rama Creme Bonjour o smak grzybowy. Jego debiut rynkowy wesprze kampania telewizyjna w głównych stacjach:...

Przetargi, 26 października 2004

Hochland Polska rozpoczyna przetarg mediowy

Hochland Polska, producent serów topionych, twarogowych Almette, Kanapkowy i pleśniowych Valbon, rozpoczął przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za...

Kraj, 23 lipca 2004

Grey i Universal McCann zrealizują kolejną kampanię telewizyjną serów Valbone

Na zlecenie firmy Hochland Polska Sp. z o.o. agencja reklamowa Grey Worldwide i dom mediowy Universal McCann zrealizują w sierpniu...

Kraj, 21 lipca 2004

Grey Warszawa ma poszerzyć zakres współpracy z Hochlandem

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa prawdopodobnie rozszerzy zakres współpracy z firmą Hochland Polska. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wkrótce rozpocznie...

Przetargi, 14 lipca 2004

Hochland Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową serków Almette

Hochland Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową serków twarogowych Almette. Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za strategię i kreację kampanii reklamowych...

Kraj, 5 maja 2004

Hochland rozbudowuje linię serów Almette

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant serów twarogowych Almette z ogórkiem i ziołami. Do tej pory pod tą marką...

Kraj, 29 września 2003

Unilever rozbudowuje linię serków Rama Creme Bonjour

Unilever Polska wprowadza na rynek dwa nowe smaki serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour i wspiera je telewizyjną kampanią...

Kraj, 14 października 2002

Hochland rusza z promocjami konsumenckimi dla swoich produktów

Firma Hochland Polska rozpocznie w październiku br. dwie akcje promocyjne - dla serków Almette i topionych serków w plastrach. Jak...

Kraj, 29 marca 2002

Ad Fabrika FCB wygrała budżet marki Tartare

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki serków Tartare, należącej do firmy Toska Sp. z o.o....