M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Altadis Polska (firma)"

Kraj, 17 stycznia 2012

Walczak przeszedł z The Lorenz Bahlsen Snack-World do Lisnera

Marka Lisner ma nowego kierownika marki.

Kraj, 4 listopada 2011

Ziemowit Walczak nie jest już kierownikiem marketingu The Lorenz Bahlsen Snack-World

Wprowadzono zmiany w strukturze firmy.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Joanna Gajdemska w zespole IAA

Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale client service agencji Momentum Worldwide.

Kraj, 11 września 2008

She Creamy Mint - nowy wariant papierosów She w ofercie Philip Morris

Philip Morris Polska wprowadził na rynek nowy wariant papierosów pod marką She. Są to She Creamy Mint. Marka She to...

Kraj, 24 stycznia 2008

Altadis wprowadza na rynek nową markę Mint'up

Altadis Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Mint'up. Ich paczki do złudzenia przypominają opakowanie drażetek odświeżających oddech. Producent określa...

Kraj, 20 marca 2007

Altadis Polska wspiera markę Downtown promocją konsumencką

Altadis Polska wspiera markę papierosów Downtown promocją konsumencką. Nagrodami w konkursie o nazwie Downtown - Street Fighters - Explore New...

Kraj, 12 marca 2007

Aleksandra Piórkowska odpowiada za markę Downtown w Altadis Polska

Aleksandra Piórkowska została szefem produktu - marki papierosów Downtown - w firmie tytoniowej Altadis Polska SA. Wcześniej przez pół roku...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Altadis Polska przygotowuje launch nowej marki papierosów Downtown

Altadis Polska SA wprowadza we wrześniu na rynek nową markę papierosów - Downtown. Dostępna będzie w trzech wariantach: czerwonym, niebieskim...

Kraj, 18 kwietnia 2006

Altadis wprowadza i promuje nowe paczki papierosów marki Fox

Altadis Polska wprowadza na rynek papierosy marki Fox 70 mm w paczkach po 24 szt. w cenie 6,05 zł. Jednocześnie...

Kraj, 25 lutego 2005

Nowe Gauloises wspiera kampania w wykonaniu Men at Work

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza do sprzedaży nowy, trzeci z kolei, wariant papierosów Gauloises o zawartości substancji smolistych 4...

Kraj, 26 stycznia 2005

Altadis wprowadza nową markę papierosów Tiger

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Tiger w najtańszym segmencie cenowym (który jest obecnie segmentem...

Kraj, 8 listopada 2004

Stowarzyszenie Promocji Zdrowia pozwie koncerny tytoniowe do sądu

Polskie Stowarzyszenie Promocji Zdrowia i Edukacji Zdrowotnej w Środowisku Pracy zamierza wystąpić do Sądu Rejonowego w Krakowie z pozwem zbiorowym...

Przetargi, 18 października 2004

Altadis Polska szuka agencji do obsługi całego portfolio produktów

Firma tytoniowa Altadis Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi całego portfolio produktów firmy (m.in. są...

Kraj, 8 września 2004

Altadis wprowadza na rynek markę Fortuna

Altadis Polska wprowadza na rynek markę papierosów Fortuna w odmianach Full Flavour i Lights. Jest to produkt z segmentu king...

Kraj, 14 czerwca 2004

Promocja Gauloises; spadek sprzedaży Altadis w Polsce

Firma tytoniowa Altadis Polska SA we współpracy z firmami reklamowymi z grupy McCann-Erickson realizuje akcję marketingową wspierającą strategiczną w międzynarodowym...

Kraj, 20 maja 2004

Altadis reklamuje w mediach akcję marketingową "Wyzwól marzenia"

Firma tytoniowa Altadis Polska SA przygotowała akcję marketingową pod hasłem "Wyzwól marzenia", którą reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. nośniki...

Kraj, 29 stycznia 2004

Altadis debiutuje z nową międzynarodową marką papierosów Brilliant

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Brilliant. Są one oferowane w dwóch wariantach: lights...

Kraj, 28 listopada 2003

Marka papierosów Gauloises organizatorem cyklu imprez Electric Blue

Agencja New Music Art przygotowała projekt cyklu 10 imprez muzycznych Electric Blue promujących markę papierosów Gauloises dla firmy Altadis Polska....