M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Always (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

Marka Always startuje z polską odsłoną kampanii #Jakdziewczyna

Startują wielokanałowe działania marki.

Zagranica, 9 lipca 2015

Arya Stark ambasadorką kampanii "Like a Girl"

Startuje kolejna globalna odsłona kampanii marki Always.

Kraj, 18 marca 2015

Trzy statuetki dla Polski w YGA

Kampanie Wojciecha Kowalika, Macieja Koziny, Macieja Sobieskiego, Jana Cieślara i Rafała Rysia docenione na jednym z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Kraj, 4 lipca 2013

Team kreatywny z G7 przechodzi do Change Integrated

Do działu kreacji agencji dołączyli: Zuzanna Wrońska i Rafał Nagiecki.

Kraj, 16 lipca 2012

Jessica Spence dyr. marketingu Carlsberg Group

Była szefowa marketingu KP teraz w Hongkongu.

Zagranica, 16 stycznia 2012

P&G na rzecz sportu dla młodych

Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.

Kraj, 6 lipca 2011

P&G podzielił marki między Warszawę i Budapeszt

Z Węgier zarządzana będzie m.in. kategoria baby care and feminine care, a z Polski - beauty care, oral care oraz Gillette.

Zagranica, 4 maja 2011

IIonka Laviz w globalnym teamie marketingowym P&G

Zajmie się wszelkimi aktywnościami koncernu w mediach cyfrowych.

Kraj, 4 stycznia 2011

P&G funduje zakupy w Carrefourze

Firma rusza z konkursem konsumenckim, w którym wygrać można rok zakupów w Carrefourze za darmo.

Kraj, 17 grudnia 2010

Znów więcej P&G w Leo Burnett

Agencja została odpowiedzialna za kat. Home & Fabrics w regionie CEE w zakresie internetu.

Kraj, 3 grudnia 2010

"Historyczna" Lanza wróci na rynek

Reckitt Benckiser planuje powrót proszku Lanza - jednej z pierwszych reklamowanych w latach 90. marek.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Letni shopper marketing

Swiift przygotował letnią promocję produktów Procter & Gamble prowadzoną w sieci hipermarketów Carrefour.

Zagranica, 29 lipca 2010

P&G i MKOl razem na 10 lat

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Przegląd na świecie, ale nie w Polsce

Globalny przetarg na obsługę mediową SCA pominie rynek polski. Nasz oddział bazuje na działaniach trademarketingowych. W najbliższym czasie zamierza wprowadzić kilka nowości pod marką Zewa.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Zagranica, 3 sierpnia 2009

P&G wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii Always

Procter & Gamble w najnowszej kampanii marki Always realizowanej na rynku amerykańskim wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (tzw. augmented reality). W...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 20 lutego 2009

Always z większą liczbą skrzydełek wsparta kampanią

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową promującą nowy produkt marki Always. Są to podpaski z czterema skrzydełkami, a nie jak...

Kraj, 10 lutego 2009

Świeża Bazylia rozszerza współpracę z P&G o obsługę Always

Procter & Gamble powierzyło agencji Świeża Bazylia obsługę public relations produktów marki Always. Tym samym obie firmy poszerzyły współpracę. Dotychczas...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 21 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiedzialna za P&G w agencji Leo Burnett

Hanna Jackowska, account director, została w agencji Leo Burnett Warszawa odpowiedzialna za całość prac oraz strategię dla Procter & Gamble....

Kraj, 19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

Zagranica, 18 grudnia 2006

P&G dywersyfikuje kanały komunikacji marketingowej

Koncern Procter & Gamble zmniejsza wydatki marketingowe liczone jako odsetek przychodów ze sprzedaży. W ciągu dwóch ostatnich lat zmniejszyły się...

Kraj, 8 grudnia 2006

P&G potwierdza: Marek Kapuściński dyr. generalnym Procter & Gamble w Polsce

Marek Kapuściński będzie od 15 stycznia dyr. generalnym Procter & Gamble w Polsce i krajach bałtyckich - informację, którą wczoraj...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

Kraj, 18 października 2005

Teresa Biernacka awansowała w kreacji Leo Burnett Warszawa

Teresa Biernacka awansowała w Leo Burnett Warszawa z copywritera na stanowisko creative grouphead Procter & Gamble (P&G). Jako copywriter tworzyła...

Kraj, 2 września 2004

HYPERmedia przygotowała nowy serwis marki Pampers

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma...

Kraj, 5 maja 2004

Studziński przechodzi z Leo Burnett Warszawa do Grey Worldwide

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Procter & Gamble promuje podpaski Always Ultra

Koncern Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową ulepszonych podpasek Always Ultra. Kreację oraz strategię kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa....

Kraj, 26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

Kraj, 26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

Kraj, 24 października 2003

P&G zapoczątkował co najmniej roczny program edukacyjny dla kobiet

Zainaugurowany został program edukacyjny Kobiece Centrum Informacji Always, którego celem jest poszerzanie wiedzy kobiet o zdrowiu i urodzie oraz właściwej...

Kraj, 3 października 2003

W październiku na nośnikach a2 pojawią się: Lee, Always, Normaderm i Masterfoods

W październiku br. na nośnikach firmy a2 (czyt. a kwadrat) advertising & marketing będą miały miejsce kampanie reklamowe: Lee, Always,...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Ewa Pater została account managerem w firmie PR Ink & Company

Ewa Pater dołączyła do zespołu firmy public relations Ink & Company (należącej do grupy The Bridge) w związku z pozyskaniem...

Kraj, 8 maja 2003

180 PR dla Always

180 Public Relations prowadzi działania PR dla Always Light - nowego produktu marki Always koncernu P&G. Agencja jest odpowiedzialna za...

Kraj, 3 grudnia 2002

G7 - nowa struktura w ramach Grupy Leo Burnett

Potwierdziły się wcześniejsze informacje (DS "MMP" 25 listopada br.), że od 1 stycznia br. w strukturach Leo Burnett rozpocznie działalność...

Kraj, 18 listopada 2002

Procter & Gamble decyduje o przesunięciach globalnych budżetów

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble poinformowali o zmianach wśród agencji reklamowych obsługujących globalne budżety reklamowe firmy, których wysokość szacowana jest...

Kraj, 13 sierpnia 2002

Procter & Gamble rozpoczyna kolejną kampanię reklamową Always

Agencja reklamowa D'Arcy przygotowała kolejną kampanię promującą podpaski Always. Tym razem punktem wyjścia dla kampanii jest nowa, niższa cena podwójnej...

Zagranica, 31 lipca 2002

Procter & Gamble wprowadza na rynek markę Always Light

Procter & Gamble wprowadza na rynek niemiecki, szwajcarski i austriacki nową wersję wkładek higienicznych Always - Always Light. Wkrótce nowy...

Zagranica, 18 października 2001

America Online organizuje działania promocyjne z P&G i Grupą ING

Internetowy gigant America Online wraz z koncernem FMCG Procter & Gamble i holenderską grupą finansową ING prowadzą wspólne działania promocyjne....

Zagranica, 2 sierpnia 2001

LINDHOF MA URATOWAĆ POZYCJĘ AGENCJI D'ARCY W NIEMCZECH

Koncern Bcom3 Group, - właściciel agencji reklamowej D'Arcy, zatrudnił na stanowisku prezesa i CEO agencji w Niemczech Norberta Lindhofa, dotychczas...

Kraj, 4 kwietnia 2001

UNITED PR DLA UPS I EUREKO

Agencja United PR (do niedawna znana jako United Public Relations) pozyskała dwóch nowych klientów - United Parcel Service i Eureko,...