M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ambra SA (firma)"

Kraj, 16 września 2015

Cydr Lubelski wydatnie poprawia wyniki Ambry

Znaczące spadki firma notuje w sprzedaży win musujących i typu aperitif.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Cydr Lubelski w puszkach

Ambra SA, producent Cydru Lubelskiego, jeszcze mocniej stawia na impulsowość zakupów.

Kraj, 22 października 2014

Ambra SA prezentuje nową stronę korporacyjną spółki

Firma uruchomiła nowy serwis internetowy przygotowany we współpracy z Emarketing Experts.

Kraj, 18 czerwca 2013

Ambra rozpoczyna produkcję cydru - wprowadza nową markę Cydr Lubelski

Pierwszy polski cydr produkowany na skalę przemysłową w cenie 9,99 zł za litr.

Kraj, 29 października 2012

Tomasz Gasiński rozstaje się z Ambrą

Z firmy po ponad 4,5 latach odchodzi senior brand manager.

Kraj, 9 października 2012

Ambra reklamuje napoje RTD Cin & Cin Drinks

Gotowe drinki Cin & Cin będą promowane kilkumiesięczną kampanią marketingową.

Kraj, 19 września 2012

Cin & Cin wprowadza drinki o smaku Watermelon i Mojito

To pierwsze RTD w portfelu spółki Ambra SA.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Ambra wyłącznym dystrybutorem Nemiroffa

Lider rynku wina chce umocnić pozycję w segmencie mocnych alkoholi.

Kraj, 3 lutego 2012

El Sol zwraca pieniądze

Promocja konsumencka polegająca na zwrocie pieniędzy w przypadku braku zadowolenia ze smaku potrwa do 15 kwietnia br.

Kraj, 8 grudnia 2011

Ambra wspiera sprzedaż Piccolo

Wizerunkowa kampania jest jedną z najsilniejszych w historii brandu.

Przetargi, 2 grudnia 2011

Ambra pracuje nad nową komunikacją dla marki El Sol

Firma winiarska rozważa przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki El Sol.

Kraj, 2 grudnia 2011

Cin & Cin ma swoje agentki

Firma winiarska Ambra rusza z kolejną kampanią telewizyjną - tym razem marki Cin & Cin.

Kraj, 30 listopada 2011

Ambra inwestuje w komunikację marki El Sol [WIDEO]

Firma winiarska zdecydowała się na największą i najsilniejszą kampanię telewizyjną w historii marki wina, którą wcześniej przejęła od Carlsberga.

Przetargi, 15 września 2011

Centrum Wina rozstrzyga przetarg reklamowy

Sieć specjalistycznych sklepów z winem, należących do Ambry, chce silniej zaakcentować swoją obecność na rynku.

Kraj, 19 maja 2011

Marka wódki Baczewski w portfolio Ambry

To będzie druga marka wódki w portfolio firmy, która do tej pory koncentrowała się głównie na sprzedaży wina.

Kraj, 12 maja 2011

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy

Były dyrektor ds. komunikacji marketingowej w PZU, wcześniej szef marketingu w Link4 i Ambrze, powraca do branży alkoholowej.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Kolejne zmiany w marketingu PZU

Z marketingu PZU odejdzie Tomasz Borchowiec, zaś obowiązki dyrektora biura marketingu będzie pełniła Marta Życińska.

Kraj, 27 grudnia 2010

Upside pracuje dla Centrum Wina

Projekt komunikacyjny jest realizowany w związku z rebrandingiem sieci sklepów Centrum Wina, spółki zależnej Ambry SA.

Kraj, 21 grudnia 2010

Piccolo spełnia marzenia

Ambra przypomina o milusińskich i ich świątecznych pragnieniach.

Kraj, 15 grudnia 2010

Cin & Cin i Dorato intensywnie w telewizji

Producent win musujących Dorato oraz Cin & Cin w tym sezonie mocno wszedł w telewizję.

Kraj, 10 grudnia 2010

Ambra przeznacza na nagrody ponad 15 mln zł

Producent marki Dorato przygotował bodaj największą w branży alkoholowej promocję konsumencką.

Przetargi, 7 września 2010

Agencja AdPistols wygrała budżet marki Cin & Cin

Agencja będzie odpowiadała za kreację, strategię komunikacji i działania online dla marki.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Hoop zatrudnił nowych brand managerów

Anna Zygmunt i Andrzej Misiak dołączyli do działu marketingu Hoop Polska.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Były szef marketingu Link4 w PZU

Tomasz Borchowiec zajmie się komunikacją marketingową PZU w zastępstwie Marty Życińskiej, która idzie na urlop macierzyński.

Kraj, 21 czerwca 2010

Carlsberg sprzedaje markę El Sol

Marka wina przejdzie do portfolio firmy Ambra SA, która chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie win stołowych.

Przetargi, 30 kwietnia 2010

Dziecięcy szampan w rękach OS3

Agencja zdobyła budżet marki Piccolo.

Kraj, 22 grudnia 2009

Kolejna erotyczna kampania Cin & Cin

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów Cin & Cin, przygotowała dla tej marki kolejną kampanię reklamową skierowaną do...

Kraj, 23 października 2009

Damian Ziąber odchodzi z Link4

Damian Ziąber, dotychczasowy dyrektor departamentu PR towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, po trzech latach pracy odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe...

Kraj, 15 października 2009

Kampania marki Cin & Cin ocieka seksem

Ambra SA, producent m.in. win musujących i wermutów marki Cin & Cin, w nowej kampanii (która ruszy w piątek 16...

Kraj, 25 sierpnia 2009

Marcin Andrzejczyk brand managerem w Liberty Direct

Marcin Andrzejczyk, dotychczas zastępca dyr. ds. marketingu w firmie Ambra SA, przeszedł do polskiego oddziału Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego...

Kraj, 15 lipca 2009

Nowe pozycjonowanie Dorato - na więcej okazji

Ambra SA wprowadza nowe pozycjonowanie marki Dorato - lidera rynku win musujących. Operację wspiera agencja Swiift. Dorato postrzegane było do...

Kraj, 18 czerwca 2009

Tomasz Borchowiec odszedł z Link 4

Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu, odszedł z Link 4. Sprawowa ł tę funkcję od jesieni 2005 r. Wcześniej był dyrektorem...

Kraj, 19 maja 2009

Swiift rozpoczęła obsługę marki Dorato z oferty Ambry

Agencja reklamowa Swiift rozpoczęła obsługę marki win musujących Dorato z portfolio firmy Ambra SA. Swiift wesprze markę Dorato działaniami interaktywnymi,...

Kraj, 16 grudnia 2008

Ambra rusza z najsilniejszą w historii kampanią marki Cin & Cin

Ambra SA, producent i dystrybutor alkoholi, m.in. win marki Cin & Cin, przygotował dla tego brandu najsilniejszą w dotychczasowej historii...

Kraj, 22 lipca 2008

GonnaBe autorem nowych opakowań Piccolo

Agencja reklamowa GonnaBe przygotowała nowe projekty dla marki Piccolo, produktu z portfolio firmy Ambra SA. Zakres prac obejmował stworzenie projektów...

Kraj, 13 maja 2008

Wojciech Czuk doradcą zarządu ds. marketingu Polmosu Lublin

Wojciech Czuk, były marketing manager Ambry SA, został doradcą ds. marketingu zarządu Polmosu Lublin SA (producent m.in. wódki Żołądkowa Gorzka)....

Kraj, 26 marca 2008

Centrum Wina planuje akcje dla marki Antares związane z grillem

Agencja reklamowa Brainshop U-Boot współpracuje z firmą Centrum Wina nad letnimi projektami wsparcia komunikacyjnego marki wina chilijskiego Antares. Marka jest...

Kraj, 14 marca 2008

Wojciech Czuk odpowiedzialny za marketing Ambry odszedł z firmy

Wojciech Czuk, który jako marketing manager kierował marketingiem firmy winiarskiej Ambra SA, odszedł z firmy. Jego dalsze plany nie są...

Kraj, 29 stycznia 2008

Ambra wchodzi na rynek wódki z marką Russian Standard

Ambra SA, która do tej pory zajmowała się produkcją, importem i dystrybucją win, wchodzi na rynek wódki. Z firmą Russian...

Kraj, 9 stycznia 2008

Andrzej Zemło pokieruje marketingiem firmy Sobieski

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Andrzej Zemło prawdopodobnie pokieruje marketingiem firmy Sobieski Sp. z o.o. (d. Sobieski Dystrybucja), czołowego producenta i...

Kraj, 9 listopada 2007

Ambra wprowadza markę Cin & Cin do segmentu win stołowych

Producent i dystrybutor alkoholi Ambra SA, właściciel marki Cin & Cin, która do tej pory była obecna w segmencie wermutów...

Kraj, 30 października 2007

Sylwia Chada, group account director PanMedia Western, odchodzi z firmy

Sylwia Chada, group account director w domu mediowym PanMedia Western, odchodzi z firmy. Zespół Chady obsługiwał m.in. budżety: Berlin-Chemie, Obi,...

Kraj, 5 października 2007

Brandy Design stworzyło nowy wizerunek marki Dorato

Agencja brandingowa Brandy Design na zlecenie firm Ambra i Soare Sekt z Czech stworzyła nowy wizerunek marki Dorato - lidera...

Kraj, 6 sierpnia 2007

180° Public Relations rozbudowuje zespół

Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które...

Kraj, 4 lipca 2007

Przesunięcie plannerów w obrębie PanMedia Western

Agnieszka Nowicka dołączy do zespołu Berlin-Chemie, a Tomasz Kosko zasili skład teamu ING w domu mediowym PanMedia Western. Agnieszka Nowicka...

Kraj, 21 marca 2007

Magdalena Jarus kieruje marketingiem News Outdoor Polska

W firmie reklamy zewnętrznej News Outdoor Polska powstaje pion marketingu i sprzedaży, którym będzie zarządzać Magdalena Jarus. Jest to nowo...

Kraj, 16 marca 2007

Centrum Wina deklaruje zwiększenie inwestycji w projekty marketingowe

Centrum Wina, spółka zależna Ambry SA, deklaruje wzrost inwestycji w działania marketingowe. W drugiej połowie roku wsparcie uzyskają prawdopodobnie marki...

Kraj, 13 lutego 2007

Brandy przygotowało nową identyfikację dla Ambry SA

Ambra SA, producent i dystrybutor alkoholi, zmieniła identyfikację wizualną. Zmianie uległo przede wszystkim logo, które zostało przygotowane przez agencję reklamową...

Kraj, 14 grudnia 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra, producentem alkoholi. W hipermarketach pojawiła się reklama z hasłem "Naturalnie uświetnia wszystkie okazje",...

Kraj, 10 listopada 2006

Ambra odświeża markę win musujących Dorato

Ambra SA odświeża wizerunek Dorato, marki numer jeden wśród win musujących na polskim rynku. Zmiany podyktowane są wprowadzeniem nowego pozycjonowania...