M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ambra (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2015

Polska Rada Winiarstwa odpowiada Ambrze: chronimy interesy wszystkich swoich członków

W reakcji na oświadczenie Ambry o powodach rezygnacji z członkostwa w Polskiej Radzie Winiarstwa ta prezentuje swoje stanowisko.

Kraj, 2 grudnia 2015

Ambra wycofuje się z Polskiej Rady Winiarstwa

Spory pomiędzy firmami członkami spowodowały, że rynkowy lider wycofuje się z branżowej organizacji.

Kraj, 2 marca 2015

Cin & Cin na Dzień Kobiet

Ambra wspiera wariant Prosecco swojej flagowej marki.

Kraj, 24 lutego 2015

Marka Strongbow wejdzie na polski rynek

Międzynarodowy brand cydru Heinekena zadebiutuje już w tym sezonie.

Kraj, 17 lipca 2014

Ambra inwestuje w Prosecco

Cin & Cin poszerza portfolio o wariant musującego wina rodem z Włoch.

Kraj, 17 lipca 2014

El Sol z wakacyjną akcją z klapkami w roli głównej

Wina z portfolio Ambry ruszają z wakacyjnym wsparciem sprzedaży.

Kraj, 30 maja 2014

Centrum Wina we współpracy z LOT-em

Dystrybutor win z Grupy Ambra nawiązał współpracę z narodowym przewoźnikiem.

Kraj, 17 kwietnia 2014

Cydr Lubelski bohaterem kampanii telewizyjnej

W Wielki Piątek Ambra rusza z telewizyjną kampanią sponsoringową pod hasłem "Świeża dostawa". Marketer, który jest sponsorem Festiwalu Wschód Kultury w Lublinie, promuje w ten sposób Cydr Lubelski. Jest to pierwsza w Polsce telewizyjna reklama napoju alkoholowego tego typu.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Cydr dostanie szansę reklamy TV?

- Bez możliwości reklamy i promocji nie ma szans na stworzenie silnych marek cydru w Polsce - uważa Elżbieta Pawłowska, dyrektor biura Polskiej Rady Winiarstwa.

Kraj, 19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Cin & Cin odświeża opakowania

Ambra wprowadza na rynek musujące wino w nowej odsłonie.

Kraj, 18 grudnia 2012

Ambra inwestuje w największą w historii kampanię marki El Sol

W ciągu dwóch miesięcy reklamy telewizyjne ma obejrzeć 6 mln widzów; agencja PZL pracuje dla kolejnej marki Ambry.

Kraj, 12 grudnia 2012

PZL szykuje spot dla Cin & Cin

Marka będzie wspierać swoje napoje RTD.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 2 stycznia 2012

Marka Cin & Cin kusi wyjazdami do spa

Marketer planuje już działania związane z walentynkami.

Kraj, 16 grudnia 2011

Wina musujące Michel Angelo po raz pierwszy w TV

Po odświeżeniu produktu przyszedł czas na działania reklamowe. To już trzecia, prowadzona równolegle, kampania telewizyjna Ambry.

Kraj, 8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.

Kraj, 4 listopada 2011

Ambra wprowadza nowe szaty Michała Anioła

Producent win musujących Michel Angelo odświeżył ich opakowania i przygotował wsparcie marketingowe.

Kraj, 28 września 2011

Natasza Urbańska reklamuje wermuty Istra

Po szamponach i lodach aktorka reklamuje teraz wina z portfolio Barteksu.

Kraj, 19 maja 2011

Kropka Bordo dla Ambry i Zelmera

Agencja organizuje dwa konkursy z nagrodami dla nowo pozyskanych klientów.

Kraj, 27 października 2010

Hoop zatrudnia w dziale marketingu

Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Ambra przeprowadzi rebranding sieci detalicznej

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami do końca roku powstanie spójna sieć sklepów detalicznych sygnowanych przez Centrum Wina.

Przetargi, 22 lipca 2010

Ambra szuka agencji dla Cin & Cin

Marketer dał agencjom bardzo krótkie terminy przygotowania się do przetargu. Z tego powodu niektóre z nich wycofały się z udziału w nim.

Kraj, 4 stycznia 2010

Ambra może utworzyć nową markę sieci sklepów z winem

Ambra i jej spółka zależna Centrum Wina rozważa możliwość wprowadzenia na rynek nowej marki sieci sklepów sprzedających wina. Szczegóły tego...

Kraj, 8 lipca 2009

Białe, półwytrawne i kobiece Villette wprowadza Ambra

Ambra wprowadza musujący napój winny Villette. Biały, półwytrawny i skierowany do kobiet produkt cechuje przystępna cena (8,99 zł za butelkę)...

Kraj, 29 maja 2009

Patrycja Gutowska senior project managerem w agencji Red Bus

Patrycja Gutowska jako senior project manager dołączyła do zespołu agencji reklamowej Red Bus. Wcześniej pracowała m.in. w Starcomie, a także...

Kraj, 10 marca 2009

Reklama Piccolo zdaniem Rady Reklamy zachęca dzieci do spożywania alkoholu

Rada Reklamy uznała, że telewizyjna reklama szampana bezalkoholowego dla dzieci Piccolo (Ambra) pt. "Piccolo. Nuda się nie uda" narusza normy...

Kraj, 24 grudnia 2008

Andrzej Magdziak odpowiada za sprzedaż w News Outdoor

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, przejął obowiązki Magdaleny Jarus, dyrektora marketingu i sprzedaży. Jarus przebywa...

Kraj, 16 grudnia 2008

Dziecięce Piccolo wspierane ogólnopolską kampanią

Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod...

Kraj, 28 marca 2008

Antek Olszański koordynatorem eventów w Paprice

Do zespołu agencji Paprika dołączył Antek Olszański. Objął nowo utworzone stanowisko event coordinatora. Będzie pracował przy organizacji imprez w Polsce...