M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "American Restaurants (firma)"

Zagranica, 29 października 2008

Burger King odświeżył stronę internetową

Firma American Restaurants odświeżyła stronę internetową Burgerking.com sieci restauracji fast food Burger King. Przygotowany przez agencję Pancentric serwis zawiera więcej...

Kraj, 14 stycznia 2008

Red8 rozbudowuje agencję; Michał Leszczyński account directorem/strategic directorem

Z początkiem stycznia 2008 r. Michał Leszczyński dołączył do agencji Red8. Objął stanowisko account directora/strategic directora. Będzie odpowiedzialny między innymi...

Kraj, 17 grudnia 2007

Anna Kałaska dołącza do ITBC Communication

Do agencji ITBC Communication PR dołączyła Anna Kałaska, która objęła stanowisko account managera w zespole nowych technologii. Będzie odpowiadać za...

Kraj, 15 marca 2007

Piotr Sroka i Aleksandra Pietrzak w zespole DougFaberFamily

Do agencji reklamowej DougFaberFamily dołączyły dwie nowe osoby - Piotr Sroka na stanowisko account managera i Aleksandra Pietrzak jako PR...

Kraj, 11 grudnia 2006

Red 8 albo B&J zajmą się obsługą budżetu reklamowego Burger Kinga

American Restaurants (AmRest) podjęła decyzję o ponownym wprowadzeniu na polski rynek sieci restauracji fast food Burger King (o planowanej inwestycji...

Przetargi, 7 listopada 2006

Burger King prawdopodobnie powróci do Polski; B&J wygrała przetarg AmRestu - kolejny przetarg w toku

Agencja B&J wygrała przetarg na obsługę Rhodeo Drive, nowej marki restauracji należącej do American Restaurants. W toku jest przetarg na...

Kraj, 11 października 2006

Pizza Hut rozwiązuje teaser projektu "365 powodów, by do nas wpaść"

Pod hasłem "365 powodów, by do nas wpaść" ruszyła najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest...

Przetargi, 5 września 2006

Pięć agencji w pierwszym przetargu firmy Komex SA

Firma Komex SA (właściciel sieci sklepów z odzieżą dla dzieci i młodzieży 5-10-15) po raz pierwszy szuka agencji reklamowej do...

Kraj, 30 listopada 2005

Wojciech Mroczyński dyrektorem zarządzającym w AmRest Holdings

Wojciech Mroczyński został dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu AmRest Holdings N.V. Od września br. jest członkiem zarządu American Restaurants (AmRest),...

Kraj, 4 listopada 2005

Nowa kanapka Pokcet z KFC wsparta akcją ATL i BTL

KFC (sieć należąca do firmy American Restaurants) wprowadza do swoich restauracji produkt promocyjny - kanapkę Pocket. Jest to kurczakowa kanapka...

Kraj, 14 października 2005

Robert Padiasek dyrektorem marketingu Fabryki Mebli "Forte" SA

Robert Padiasek, do niedawna marketing manager w firmie KFC, objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Fabryce Mebli "Forte" SA....

Kraj, 22 kwietnia 2005

AmRest pracuje nad zmianą postrzegania Pizzy Hut

American Restaurants realizuje kolejną kampanię reklamową sieci restauracji Pizza Hut - tym razem jest to launch nowego produktu - pizzy...

Kraj, 28 lutego 2005

Ewa Pupek w Premium Club, Katarzyna Zubrzycka dyrektorem marketingu PolCardu

Ewa Pupek od 1 marca obejmie stanowisko dyr. marketingu Premium Club. Zastąpi ona Katarzynę Zubrzycką, która pełniła tę funkcję od...

Kraj, 1 września 2004

American Restaurant zmienia wizerunek, sponsoruje turnieje tenisowe

Firma American Restaurant (Pizza Hut oraz KFC) rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Tenisowym oraz firmami organizującymi turnieje tenisowe. Taka decyzja...

Kraj, 7 lipca 2004

Synergy poszerza ofertę i stara się pozyskać nowych klientów

Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania...

Kraj, 7 lipca 2004

Arteria podpisała umowę z firmą American Restaurants

Firma Arteria wchodząca w skład grupy Nova Communications Group podpisała długoterminową (na minimum rok) umowę z American Restaurants, właścicielem sieci...

Kraj, 25 maja 2004

Katarzyna Marczyk marketing managerem Pizza Hut

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła...

Kraj, 15 grudnia 2003

AmRest inwestuje w centrum rozrywki i edukacji KidsPlay

Firma American Restaurants (AmRest),właściciel marek KFC i Pizza Hut, przejęła warszawskie centrum rozrywki KidsPlay. W modernizację i przebudowę placówki zamierza...

Kraj, 4 listopada 2003

Pizza Hut rozrzerza menu, kampanię przygotowała Red 8

Agencja reklamowa Red 8 przygotowała kolejną kampanię dla Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest poinformowanie o nowej włoskiej ofercie...

Kraj, 30 maja 2003

Rekopol nowym klientem agencji PR Multi-Event Communications

Do grona klientów agencji public relations Multi-Event Communications dołączył Rekopol Organizacja Odzysku SA. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań...

Kraj, 7 maja 2003

PremiumClub rozpoczął akcję promocyjną "Zdobywaj świat"

W ramach PremiumClub (program lojalnościowy Statoil i American Restaurants) rozpoczęła się promocja "Zdobywaj świat punkt po punkcie". Jej celem jest...

Kraj, 7 kwietnia 2003

Program lojalnościowy Premium Club wydał milion kart

Program lojalnościowy Premium Club wydał już milion kart członkowskich. Premium Club to wspólne przedsięwzięcie firm Statoil i American Restaurants (właściciel...

Kraj, 27 listopada 2002

Statoil i American Restaurants uruchamiają program lojalnościowy

Premium Club - tak nazywa się nowy, uruchomiony wczoraj program lojalnościowy sieci stacji benzynowych Statoil i American Restaurants (właściciel sieci...

Kraj, 29 lipca 2002

Bimer Mazurczak i Media Direction OMD pracują dla programu OneCard

Agencja reklamowa Bimer Mazurczak oraz dom mediowy Media Direction OMD pracują nad wprowadzeniem konsumenckiego programu lojalnościowego dla firmy OneCard. Współwłaścicielami...

Kraj, 11 czerwca 2002

AmRest - nowa struktura marketingowa

Marketingiem w firmie AmRest (American Restaurants, marki KFC oraz Pizza Hut) od czerwca oficjalnie zajmuje się zewnętrzna firma Synergy Marketing...

Kraj, 27 maja 2002

List do redakcji

Obszerne fragmenty listu dyrektora generalnego Gruppa 66/Ogilvy Tomasza Bałuka w odpowiedzi na news z 7 maja br. pt. "Gruppa 66/Ogilvy...

Kraj, 22 maja 2002

TelePizza wzmacnia wizerunek i zmienia strategię marketingową

Agencja Lowe Lintas GGK na zlecenie TelePizza Poland przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową sieci restauracji TelePizza pod hasłem: "Dzwonisz i masz......

Kraj, 7 maja 2002

Gruppa 66/Ogilvy straciła budżet reklamowy American Restaurants

Sieć restauracji American Restaurants (marki KFC i Pizza Hut) zdecydowała się na rezygnację z usług agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy. Nie...

Kraj, 21 marca 2002

Wyjaśnienie

We wczorajszym wydaniu DS "MiMP", opierając się na informacjach uzyskanych w firmie American Restaurants, napisaliśmy, że agencją, która jest odpowiedzialna...

Kraj, 20 marca 2002

Gruppa 66/Ogilvy kreuje promocję "Tytusa, Romka i A'Tomka" i KFC

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kreację na potrzeby promocji filmu "Tytus, Romek i A'Tomek" w restauracjach sieci KFC. "Celem kampanii...

Kraj, 10 grudnia 2001

Koncern American Restaurants rozwinie sieć punktów lodowych Ice Land

Koncern American Restaurants zarządzający m.in. restauracjami Pizza Hut i Kentucky Fried Chicken planuje na 2002 r. rozwój sieci swoich punktów...

Kraj, 24 maja 2001

AMREST PLANUJE DEBIUT NA WARSZAWSKIEJ GIEŁDZIE

American Restaurants (AmRest), operator sieci Pizza Hut i KFC, zamierza w 2003 r. wejść na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Zysk...

Kraj, 22 stycznia 2001

CO Z RESTAURACJAMI BURGER KING?

O przejęciu sieci restauracji Burger King, należącej w Polsce do spółki International Fast Food Polska, przez American Restaurant, właściciela placówek...

Kraj, 9 stycznia 2001

BURGER KING ZNIKNIE Z POLSKIEGO RYNKU

Restauracje Burger King znikną z naszego rynku, a ich miejsce zajmie prawdopodobnie Pizza Hut i KFC. Firma International Fast Food...