M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Amica (marka)"

Kraj, 24 listopada 2015

Bosch i Moulinex najczęściej polecane w kategorii AGD

Firma PBS zaprezentowała wyniki badania PBS Loyalty Benchmark.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Kraj, 20 lutego 2014

Piotr Dębowski szefem działu SEM w Veneo

Dotychczas kierował działami SEO w Grupie Adweb i InetMedia.

Przetargi, 28 marca 2012

Nano wygrywa przetarg Amiki

Agencja przygotowała m.in. materiały BTL informujące o nowej promocji w miejscu sprzedaży.

Kraj, 28 października 2011

Wydatki na reklamę AGD będą niższe niż rok temu - prognozuje Equinox

Produkcja w branży ma wzrosnąć, jednak nie wpłynie to na wzrost inwestycji w reklamę.

Kraj, 25 lipca 2011

Robert Witkowski dyr. kreatywnym Momentum Worldwide

Do agencji przeszedł z Change Integrated.

Przetargi, 21 lipca 2011

Amica prowadzi przetarg na interactive

Przetarg może dotyczyć również obsługi ATL - wynika z naszych nieoficjalnych doniesień z rynku.

Kraj, 22 czerwca 2011

Amica reklamuje płyty indukcyjne

Kampania została stworzona na podstawie działań crosspromocyjnych prowadzonych przez Amikę i Emalię Olkusz SA.

Kraj, 19 maja 2011

Amica z projektem "Kuchnia dobrze doprawiona"

Momentum przygotowało kolejną promocję konsumencką dla marki Amica.

Kraj, 8 marca 2011

Momentum promuje zmywarki Amica

W akcji "A nóż zmywarka" każdy zakup zmywarki zostanie nagrodzony zestawem noży kuchennych.

Kraj, 16 grudnia 2010

Momentum przygotowała akcję aktywacyjną dla Amiki

Agencja opracowała projekt Amica Design Club.

Kraj, 9 listopada 2010

Amica realizuje projekt wizerunkowy [WIDEO]

Pierwszy etap działań reklamowych dotyczy nowej linii designerskiej Integra.

Kraj, 22 stycznia 2010

MEC Interaction przygotował kampanię promującą nowe produkty Amiki

MEC Interaction, dział internetowy Mediaedge:cia, przygotował konkurs i kampanię internetową promującą produkty linii Scandium marki Amica. Kluczowym elementem działań jest...

Kraj, 18 listopada 2009

Sequence Media realizuje pierwsze kampanie na mobilskyboardzie na terenie Czech

Sequence Media, firma OOH, prowadzi kampanię dla Mitsubishi na terenie Czech. Akcja jest realizowana na mobilskyboardzie (mobilnym nośniku reklamy zewnętrznej),...

Kraj, 13 października 2009

Skandynawskie inspiracje Amiki w kampanii kinowej

W połowie października w kinach w całej Polsce zadebiutuje kampania reklamowa przygotowana przez Kolman Advertising dla marki Amica. To pierwsza...

Kraj, 27 września 2007

Agencja Oskar Wegner stawia na marketing relacji

Agencja Oskar Wegner repozycjonuje się z agencji full service i stawia na marketing relacji. Bezpośrednim impulsem do takiej decyzji jest...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Kraj, 15 września 2006

Grynko i Jastrząb objęli funkcje creative group head w agencji Just

Bartłomiej Grynko i Jacek Jastrząb awansowali na stanowiska creative group head i objęli kierownictwo nad swoimi zespołami kreatywnymi w agencji...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Amica przekonuje projektantów i konsumentów do swojego sprzętu

Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, rozpoczęła akcję promocyjną skierowaną zarówno do projektantów studiów mebli kuchennych, jak i do klientów...

Kraj, 22 czerwca 2005

Mastercook umacnia wizerunek poprzez kampanię TV

Wrozamet, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię TV marki Mastercook. Jest to kontynuacja działań reklamowych prowadzonych jesienią 2004 r. i mających...

Kraj, 1 marca 2005

Sarantis Polska realizuje wspólną promocję z siecią Mars

Sarantis Polska rozpoczyna cross-promocję marki produktów do pakowania i przechowywania żywności marki Jan Niezbędny wraz z salonami sieci Mars. Akcja...

Kraj, 10 listopada 2004

Sieć Mars zamierza zwiększyć o 20 proc. wydatki na reklamę w 2005 r.

Sieć sklepów AGD-RTV Mars stawia na rozbudowę firmowych salonów. Obecnie Mars ma 320 salonów sprzedaży. - Chcemy, by na koniec...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Media Concept i Optimum Media OMD pretendują do obsługi budżetu Amiki Wronki

W ciągu najbliższych tygodni Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, wyłoni dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii wizerunkowej. Kierownictwo firmy...

Kraj, 21 czerwca 2004

Biszof Brand Consulting opracuje strategię dla marki Amica

Biszof Brand Consulting rozpoczyna współpracę z firmą Amica Wronki SA, producentem urządzeń AGD, w zakresie marketingu strategicznego. Zadaniem Biszof Brand...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Amica zmodyfikuje wizerunek, startuje kampania prasowa

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany...

Zagranica, 15 października 2002

ProSiebenSat 1 promuje serial "Seks w wielkim mieście"

Niemiecka grupa medialna ProSiebenSat 1, właściciel kanału telewizyjnego ProSieben, rozpoczęła promocję amerykańskiego serialu "Seks w wielkim mieście", który jest pokazywany...