M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Amino (marka)"

Kraj, 25 sierpnia 2015

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

Kraj, 9 czerwca 2015

Amino organizuje "Wybory mis polskich"

Startuje akcja aktywizująca konsumentów dla marki Amino z portfolio Unilevera.

Kraj, 8 maja 2014

Amino rozdaje kasę Romana

Marka Unilevera ma w planach rozdanie w loterii 400 tys. zł.

Kraj, 31 lipca 2013

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 6 marca 2013

Roman gotuje dla Unilevera zupy

Elżbieta Pełka Creatives dla marki Amino.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

Kraj, 8 lutego 2012

Ruszyła sportowa kampania Amino

Za budżet marki odpowiedzialna jest agencja Hand Made.

Przetargi, 25 października 2011

Unilever prowadzi trzy przetargi projektowe

Marketer szuka agencji reklamowych do obsługi projektów dla marek żywnościowych.

Kraj, 9 czerwca 2011

Z Unilevera do Lego

Radomir Głaszczak marketing managerem odpowiedzialnym za kraje regionu CEE.

Kraj, 2 grudnia 2010

Agnieszka Metera brand managerem Knorra

Z Unileverem jest związana od 2005 r.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Rut awansuje na szefa Coty Polska

Od października polskim oddziałem Coty Polska pokieruje Monika Rut, dotychczas dyrektor marketingu.

Kraj, 10 czerwca 2010

Schonpflug odpowiedzialna za marketing Cleara

Po kilkumiesięcznym udziale w programie szkoleniowym Unilevera Kinga Schonpflug przejęła marketing marki szamponów Clear.

Kraj, 25 lutego 2010

Krystyna Waloszczyk w zespole Blue Grass

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Blue Grass dołączyła Krystyna Waloszczyk, która objęła stanowisko grafika. Walaszczyk z wykształcenia jest architektem. Z...

Kraj, 28 stycznia 2010

Unilever odświeża wizerunek marki Amino

Lowe GGK Warszawa przygotowało nowy spot reklamowy dla zup błyskawicznych Amino. To kolejna marka z portfolio koncernu Unilever, której obsługą...

Kraj, 30 listopada 2009

Karol Piekutowski brand development managerem CEE Unilevera

Karol Piekutowski obejmie z początkiem grudnia funkcję brand development managera CEE w Unilever Polska. Będzie odpowiedzialny za marki Knorr Nudle,...

Kraj, 4 września 2009

Unilever wspiera markę Amino akcją "Amino Lotto"

Unilever wspiera markę Amino akcją "Amino Lotto". Jest to pierwsza od dłuższego czasu większa akcja tej marki. Konsumenci, którzy kupią...

Kraj, 12 listopada 2008

Izabela Korzeniowska dressings category activation managerem w Unileverze

Izabela Korzeniowska objęła stanowisko dressings category activation managera w Unilever Polska. Zastąpiła Marcina Laskowskiego, który odszedł do firmy FoodCare (patrz...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Kraj, 29 lipca 2008

Piotr Omielczenko odchodzi z PHD

Piotr Omielczenko rozstaje się z domem mediowym PHD, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W agencji pełnił funkcję account managera obsługującego budżety marek...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Przetargi, 19 marca 2008

Unilever będzie reklamował Amino za pomocą tagów - szuka agencji do ich wykonania

Unilever szuka agencji reklamowej, która przygotuje tagi sponsorskie dla marki Amino. Nie wiadomo, ile i jakie agencje startują w przetargu,...

Kraj, 18 grudnia 2007

Media.worxx autorem serwisu internetowego marki Amino

Agencja Media.worxx stworzyła stronę internetową marki Amino (Unilever). Jest to pierwsza strona marki w internecie. Media.worxx zaprojektowała stronę tak, by...

Kraj, 4 września 2007

Agencja Heureka pracuje dla marki Amino

Agencja Heureka rozpoczęła współpracę z marką Amino (Unilever Polska) przy promocji "Uwaga Mamy - dla dzieci plecaki mamy!". Heureka przygotowała...

Kraj, 21 sierpnia 2007

Małgorzata Dziubała marketing managerem marki Knorr

Małgorzata Dziubała zastąpi Monikę Rut na stanowisku marketing managera brandów Knorr i Amino z portfolio Unilevera. Wcześniej pracowała na stanowisku...

Kraj, 23 maja 2007

JWT i Edda odpowiadają za wsparcie reklamowe fiksów Amino

Unilever rozszerzył markę ekonomiczną Amino o nową kategorię produktową fiksów - Obiad na zawołanie (szybkie dania obiadowe). W nowej linii...

Kraj, 16 lutego 2007

Unilever rozpoczyna promocję marek ekonomicznych

Firma Unilever rozpoczyna trzecią edycję promocji konsumenckiej "Koloniada" dla marek: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino. Celem akcji jest wzrost...

Kraj, 14 lutego 2007

IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną AtomClick

Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być...

Kraj, 22 stycznia 2007

Prymat wchodzi z marką Kucharek w nowy segment: zup w proszku

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...

Kraj, 12 grudnia 2006

Marta Szaraniec communication channel specialist w Unilever Polska

Marta Szaraniec objęła stanowisko communication channel specialist w dziale mediów w Unilever Polska. Poprzednio pracowała w domu mediowym Initiative Warszawa...

Kraj, 21 grudnia 2005

Koncern Unilever poszerzy portfolio produktów w Polsce

Unilever zainwestuje 200 mln zł w rozbudowę swoich fabryk w Polsce. W Katowicach zbuduje nową fabrykę konfekcjonowania herbaty, której wartość...

Przetargi, 24 lutego 2005

Unilever szuka agencji do zmiany opakowań Amino

Unilever SA jest w trakcie przetargu, którego celem jest wybranie agencji do stworzenia nowych opakowań i szaty graficznej linii Amino...

Kraj, 21 lutego 2005

Unilever buduje rodzinny wizerunek brandów ekonomicznych

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod nazwą Koloniada 2005. Celem akcji jest wzrost...

Kraj, 19 lipca 2004

Jacek Bielicki nowym brand managerem marki Amino w Unileverze

Jacek Bielicki obejmie stanowisko brand managera marki zup i sosów Amino w koncernie Unilever. Dotychczas zajmował się marką herbat Lipton...

Kraj, 23 czerwca 2004

Anna Wojasiewicz nowym brand managerem marki Rama w Unileverze

Anna Wojasiewicz objęła stanowisko brand managera marki Rama w koncernie Unilever. Jest to związane z odejściem z tego stanowiska Krzysztofa...

Kraj, 13 kwietnia 2004

PZL odpowiada za wsparcie cross-promocji trzech marek economy Unilevera

Unilever Polska SA przygotował cross-promocję trzech swoich marek z segmentu ekonomicznego: Amino, Delma Extra i Saga, pod hasłem "Wielkie połowy"....

Kraj, 9 kwietnia 2004

Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

Kraj, 29 maja 2003

Agencja reklamowa PZL przygotowała relaunch marki Amino

Agencja reklamowa PZL realizuje relaunchową kampanię reklamową dla marki zup i sosów w proszku Amino należącej do koncenu Unilever. Agencja...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Winiary poszerzają kategorię produktów ekonomicznych

Winiary rozpoczynają intensywną kampanię reklamową nowego produktu - "Zupy dodaj", który stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty i plasuje się w kategorii...

Kraj, 5 sierpnia 2002

Tequila/BTL Group realizuje akcję promocyjną dla Philips Polska

Agencja marketing services Tequila/BTL Group przygotowała nietypową akcję lojalnościowo-sprzedażową dla Philips Polska Sp. z o.o. W ramach działań prowadzonych pod...

Kraj, 20 września 2001

SCHONERT NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU COTY POLSKA

Nowym dyrektorem marketingu firmy Coty Polska, producenta kosmetyków, został Andrzej Schonert. Zastąpił na tym stanowisku Iwonę Kosman. Pracę dla Coty...