M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AMS (firma)"

Kraj, 30 listopada 2015

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego Biura Reklamy przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 22 października 2015

AMS rozszezrza ofertę nośników Premium Citylight

Z paneli Premium Citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od października br. można korzystać także w Krakowie.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Interaktywna rzeczywistość w wiatach przystankowych AMS [wideo]

Eska Music Awards 2015 w nietypowy sposób reklamuje się na citylightach.

Kraj, 4 sierpnia 2015

PGE obecne kontekstowo na autobusach

Dostawca energii reklamuje się hasłem "Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd".

Kraj, 10 lipca 2015

Nowa wersja AMS Plakat Test

Wprowadzono możliwość oceny plakatu na tyłach autobusów.

Kraj, 12 maja 2015

Przychody Agory w I kwartale wzrosły o 11 proc.

Grupa finalizuje też prace nad własną platformą technologiczną. Start jeszcze w II kwartale.

Kraj, 20 marca 2015

Ambitne plany ekspansji Grycana

Marka przewiduje szybki rozwój sieci lodziarni. Chwali się pozycją lidera w segmencie familijnym i dwucyfrowymi wzrostami w eksporcie.

Kraj, 26 lutego 2015

Startuje kampania społeczna "Bohaterowie"

Fundacja Dorastaj z Nami realizuje działania we współpracy z agencją Telescope.

Kraj, 23 lutego 2015

W IV kw. 2014 r. przychody Grupy Agora wzrosły o ponad 11 proc.

Na taki wynik wpłynęły szybszy niż rynkowy wzrost wpływów reklamowych segmentów internet, radio i reklama zewnętrzna oraz rekordowa frekwencja kinowa i przychody z działalności filmowej. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 5,3 proc.

Kraj, 13 lutego 2015

Pasztety Profi z kampanią na Śląsku

Firma promuje swoje produkty pod hasłem "Wystarczy pasztet".

Przetargi, 9 lutego 2015

Teatr Muzyczny "Roma" w Warszawie wybiera podwykonawców outdoorowych

Instytucja będzie współpracować z siedmioma dostawcami.

Kraj, 9 lutego 2015

LED-owa technologia na backlightach AMS [wideo]

Pierwszą w tym roku marką wykorzystującą technologię LED na backlightach jest Škoda Fabia.

Kraj, 9 stycznia 2015

Zygmut Chajzer zaprasza do gry w Radiu Złote Przeboje

Prezenter promuje konkurs dla słuchaczy.

Kraj, 11 grudnia 2014

530 prac walczy o główną nagrodę w 15. konkursie Galerii Plakatu AMS

Każda z prac zgłoszonych do tegorocznego konkursu jest głosem w dyskusji na temat przestrzeni publicznej.

Kraj, 4 grudnia 2014

MasterPass z promocją OOH

Najnowsze działania AMS obejmują kampanię dla MasterCard, promującą nowy system płatności MasterPass.

Kraj, 28 listopada 2014

Polsat, Goldbach, RRM, Bauer, AMS, Agora - najlepsze biura reklamy 2014

Redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.

Kraj, 12 listopada 2014

Przychody Grupy Agora w III kwartale wzrosły o 1,7 proc.

Autorzy raportu kwartalnego deklarują, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

Kraj, 7 listopada 2014

AMS ogłasza 15. konkurs Galerii Plakatu

Werdykt jury poznamy 22 grudnia br.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Doładuj komórkę w wiatach przystankowych AMS [wideo]

Agencja Tequila dla fińskiej firmy energetycznej.

Kraj, 17 lipca 2014

Kinoplex.pl rusza z ogólnopolską kampanią

Kampania wizerunkowa serwisu wystartowała pod hasłem "Więcej filmów".

Kraj, 24 czerwca 2014

Tyborowska i Zawistowska dołączyły do BR Edipresse

Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.

Kraj, 4 czerwca 2014

Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly. Wsparły ją także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.

Kraj, 21 maja 2014

Punkty sprzedaży e-papierosów eSmoking World ruszają ze wsparciem

Kampanię przygotowały Orange Promotion i MediaCom.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Wawel ruszy z kampanią galaretek

Firma z Krakowa 5 maja rozpocznie promocję swojej nieczekoladowej nowości.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Oriflame zachęca do interakcji na przystankach

Marketer realizuje niestandardową kampanię kosmetyków The One.

Kraj, 28 marca 2014

AMS wprowadził do oferty interaktywną gablotę przystankową [wideo]

Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

Kraj, 12 marca 2014

Agencja Stage Two przygotowała kampanię promocyjną dla "Metra" [wideo]

Kampania podkreśla dostęp do treści w wydaniach cyfrowych.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 13 lutego 2014

"Wysokie Obcasy Extra" miesięcznikiem

Agora zmienia częstotliwość wydawania magazynu. Wspiera go kampanią.

Kraj, 4 lutego 2014

Intermarche Basket Cup z niestandardową kampanią

Firma wykorzystała billboardy AMS jako tablice do koszykówki.

Kraj, 8 stycznia 2014

IBO uruchomił projekt badawczy Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos.

Kraj, 7 stycznia 2014

Radio Złote Przeboje z kampanią w mediach

Do słuchania stacji zachęca Robert Janowski.

Kraj, 19 grudnia 2013

Stroer nie będzie uczestniczył w projekcie wymiany stołecznych wiat

Stroer Polska ceduje na AMS prawa i obowiązki wynikające z kontraktu.

Kraj, 13 grudnia 2013

"Poland Open" zwycięża w Galerii Plakatu AMS

Sześcioro laureatów zaproszonych na staże w agencji Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 28 listopada 2013

Biura reklamy wyróżnione po raz dziesiąty

Polsat Media, Edipresse, Agora, Grupa RMF, AMS, Goldbach Audience i New Age Media nagrodzone w raporcie "Media & Marketing Polska" i Millward Brown.

Kraj, 18 listopada 2013

AMS wprowadza nową ofertę autobusową - Busback

Ofertę kampanii na autobusach komunikacji miejskiej.

Kraj, 18 listopada 2013

Schulz Brand Friendly po raz kolejny alarmuje [wideo]

Krakowska kampania, podobnie jak wcześniejsze jej odsłony, oparta została na działaniach w outdoorze. Po raz pierwszy został przygotowany spot.

Kraj, 8 listopada 2013

Waldemar Kruk doradcą AMS

Firma reklamy zewnętrznej podjęła współpracę z firmą Insight Pro.

Kraj, 4 listopada 2013

Cannes Lions - Creative PR Meeting

Spotkania mają być polem do dialogu pomiędzy mediami, twórcami kampanii PR i marketingowych oraz ich odbiorcami.

Kraj, 25 października 2013

"Metro" podkreśla swój multimedialny charakter

Bezpłatna gazeta chce promować swoje kanały dystrybucji treści.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Książki z wiaty przystankowej za darmo

Kampania Publio.pl na nośnikach AMS.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Sprzedaż kinowych biletów łagodzi spadek wyniku Agory za II kw.

W II kwartale br. Agora osiągnęła niewielki zysk.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 27 czerwca 2013

Radio Złote Przeboje reklamuje letnie imprezy

Eventy stacji odbędą się w dziesięciu miastach Polski.

Kraj, 20 czerwca 2013

Propaganda promuje poznańską bibliotekę

Rusza komunikacja Biblioteki Raczyńskich.

Kraj, 11 czerwca 2013

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową radia Tok FM

Kampania Radia Tok FM prowadzona jest na tablicach LED-owych, w kinach, internecie i taksówkach.

Przetargi, 5 czerwca 2013

Grupa Stroer dla Metra

W wyniku wygranego przetargu Grupa Stroer podpisała z Metrem Warszawskim umowę na obsługę powierzchni reklamowych na wszystkich stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Kraj, 22 maja 2013

AMS w warszawskim metrze przez kolejne trzy lata

Firma outdoorowa należąca do Agory ponownie wygrała przetarg na reklamy w stołecznym metrze.