M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Anheuser-Busch InBev (firma)"

Zagranica, 29 października 2015

Anheuser-Busch InBev ma więcej czasu na przejęcie SABMillera

Brytyjski urząd odpowiedzialny za transakcje przejęć i akwizycji przedłużył czas sfinalizowania przejęcia przez Anheuser-Busch InBev koncernu SABMiller do 4 listopada br.

Zagranica, 26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Zagranica, 21 listopada 2014

Anheuser-Busch InBev zwolni setki pracowników w USA

Największy światowy producent piwa Anheuser-Busch InBev zwolni w St. Zjednoczonych setki pracowników m.in. z działów marketingu, sprzedaży i procurementu. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. zysk producenta przed opodatkowaniem spadł o 2,1 proc.

Zagranica, 9 czerwca 2014

InBev rozpisał przetarg na media

Konkurs dotyczy obsługi mediowej w Europie.

Zagranica, 23 sierpnia 2013

Stella Artois wybiera Elvisa

Obsługą BTL marki Stella Artois na rynku brytyjskim zajmie się agencja Elvis.

Zagranica, 31 lipca 2013

W 2013 r. globalne wydatki na sponsoring eventów wzrosną o 2,9 proc.

Wydatki globalne na sponsoring eventów (m.in. targów, festiwali muzycznych i masowych imprez) mają w porównaniu z 2012 wzrosnąć o blisko 3 proc. i osiągnąć pułap 849 mln dol.

Zagranica, 30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Zagranica, 6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 18 listopada 2011

DDB kończy wieloletnią współpracę z Anheuser-Busch InBev

Sieć agencji reklamowych pracowała dla browaru od 30 lat.

Zagranica, 14 października 2011

Koniec 30-letniej współpracy DDB i Bud Light

Marka Bud Light w USA szuka nowej agencji reklamowej.

Kraj, 29 września 2011

InBev wchodzi do Polski bocznymi drzwiami

Największy producent piwa na świecie aktywizuje się na polskim rynku. Firma buduje sieć pubów i ma nowego dystrybutora piwa.

Zagranica, 4 maja 2011

Duży Budweiser gratis przy ponad 20 st. C

Plażujący Irlandczycy mogą korzystać z nowej promocji browaru opartej na mobilnej aplikacji.

Zagranica, 5 maja 2010

Marketerzy inwestują w strategie globalne

Kryzys i rozwój mediów cyfrowych to główne powody wdrażania globalnych strategii marketingowych.

Zagranica, 19 kwietnia 2010

Bud gra już w piłkę

Browar Anheuser-Busch InBev rozpoczął działania reklamowe dla marki Budweiser związane ze zbliżającym się mundialem 2010.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Wielka fuzja budżetów mediowych

PepsiCo i AB InBev łączą budżety mediowe w USA.

Zagranica, 27 sierpnia 2009

DDB wiodącą agencją dla marki Budweiser na świecie

Anheuser-Busch InBev wybrał agencję reklamową DDB do globalnej obsługi marki piwa Budweiser. Agencja pracowała dla niej już od 15 lat,...

Zagranica, 31 lipca 2009

Beck's prowadzi globalny przetarg reklamowy

Beck's prowadzi globalny przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Jego wartość szacowana jest na 25 mln funtów. Przetarg jest we wczesnym...

Zagranica, 18 lutego 2009

Anheuser-Busch obcina wynagrodzenia agencyjne w USA

Koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev (A-B), producent m.in. piwa Budweiser, obcina wynagrodzenia agencjom pracującym dla niego w Stanach Zjednoczonych. To jeden...

Zagranica, 15 lipca 2008

InBev kupuje Anheuser-Busch za 52 mld dol.

Browar Anheuser-Busch, producent m.in. piwa Budweiser, zaakceptował podniesioną ofertę przejęcia ze strony InBev za 52 mld dol. Tym samym powstanie...