M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Animal Planet (firma)"

Kraj, 13 października 2015

Rusza Discovery Science HD

Kanał dostępny będzie w ofercie NC+ i Cyfrowego Polsatu.

Kraj, 21 listopada 2014

Lidl ma specjalną kampanię w kanałach Discovery

Na kilku kanałach należących do Discovery Networks emitowane są trzyminutowe kreacje, których łącznie zostanie wyprodukowanych siedem.

Kraj, 21 listopada 2014

"Lekcja Energi(i)" - nowa kampania Grupy Energa [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Just i Lowe Media.

Kraj, 15 lipca 2014

Travelist debiutuje ze wsparciem w TV [wideo]

Kampanię przygotowały IQ Marketing i Carat Polska.

Kraj, 6 grudnia 2013

Marcin Łukasiewicz awansuje w strukturach Discovery

Dotychczasowy szef sprzedaży Discovery Media obejmuje nowe stanowisko.

Kraj, 28 marca 2013

NC+ może odciąć kanały w najtańszych pakietach

Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.

Zagranica, 18 lipca 2012

BBC Worldwide z zyskiem

Zysk BBC Worldwide w roku finansowym 2011/12 zakończonym 31 marca br. wyniósł przed opodatkowaniem 103,5 mln funtów.

Kraj, 18 października 2011

Legg Mason będzie zachęcał do IKE

Legg Mason TFI, które prowadzi obecnie ok. 2 tys. indywidualnych kont emerytalnych, inwestuje w reklamę, licząc na pozyskanie w ciągu roku kilkunastu tysięcy nowych klientów.

Kraj, 24 maja 2011

Discovery Historia w pakiecie Discovery Media

Od 1 czerwca rusza sprzedaż czasu antenowego.

Kraj, 30 marca 2011

Moritz reklamuje szybkie płatności

Citi Handlowy reklamuje rozwiązania oszczędzające czas klientów.

Kraj, 24 marca 2011

Zyski z VoD za 4-5 lat - prognozuje Multimedia

Operator kablowy Multimedia liczy, że internetowy serwis VoD Mmtv.pl zacznie na siebie zarabiać za 4-5 lat.

Kraj, 18 marca 2011

Multimedia Polska uruchamia własny serwis VoD

Według firmy to pierwszy tego typu projekt w kraju realizowany przez operatora kablowego.

Kraj, 17 lutego 2011

"Czas na zmianę" z telewizją N

Stacja dzięki nowej kampanii reklamowej chce umocnić wizerunek marki.

Kraj, 17 listopada 2010

Inteligo na promocję marki wyda w 2011 r. kilkanaście milionów złotych

Wirtualny bank ma być widoczny w mediach prawie non stop.

Kraj, 14 października 2010

Discovery ma nowego szefa sprzedaży

Marcin Łukasiewicz przejmuje stery po odejściu Patryka Piputy.

Kraj, 13 października 2010

Nestle stawia na lokalne reklamy marki KitKat [WIDEO]

Po raz pierwszy od czterech lat spot dla tej marki Nestle powstał w polskim oddziale agencji.

Kraj, 30 września 2010

Discovery może poszerzyć działalność brokerską

Firma rozważa podjęcie obsługi reklamowej kanałów spoza portfolio.

Kraj, 21 września 2010

Axa ma złoty środek

Ubezpieczyciel rusza z kampanią o charakterze wizerunkowo-produktowym.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Katarzyna Pakosińska w reklamach UPC

Artystka z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii wizerunkowej UPC Polska.

Przetargi, 20 lipca 2010

Sare dla Discovery w Polsce

Agencja zajmie się koordynacją internetowej strategii dla nadawcy.

Kraj, 10 czerwca 2010

Restauracje Sphinx "Dla głodnych wrażeń"

Zasięgowa kampania reklamowa będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji.

Kraj, 9 czerwca 2010

Real korzysta z piłki nożnej

Mundialowy spot sieci handlowej będzie emitowany na antenie przez 10 dni.

Kraj, 11 maja 2010

Warta powalczy o klientów PZU

Warta znacznie zwiększa swój budżet reklamowy i rzuca wyzwanie PZU w assistance.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Viasat Nature bez reklam

Viasat World wprowadza do Polski nowy kanał, wolny od reklam.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Piwo dla zwolenników futbolu

Startuje kampania reklamowa piwa Carlsberg.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Getin Noble Bank ruszył z nowymi kampaniami

Getin Bank promuje hipoteki, a Noble Bank lokaty.

Kraj, 30 marca 2010

"Gangsterska" odsłona kampanii Okocimia

Carlsberg Polska wspiera markę Okocim kampanią w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Spot wykorzystuje ideę marki, gdzie Okocim stanowi...

Kraj, 26 marca 2010

BNP Paribas Fortis promuje wielokanałowo kredyt hipoteczny

Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał
 o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do...

Kraj, 18 lutego 2010

Discovery Networks poszerza ofertę programową

Discovery Networks, nadawca stacji tematycznych, poszerzy wiosną ofertę programową swoich sztandarowych kanałów dostępnych w Polsce. W Discovery Channel nowościami będą...

Kraj, 16 lutego 2010

Canal Plus stawia w reklamie na sprawdzony francuski spot

Rusza nowa wizerunkowa kampania Canal Plus. W działaniach wykorzystany zostanie francuski spot. Adaptację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action, planowaniem i...

Kraj, 25 stycznia 2010

Telewizja najważniejszym medium reklamowym dla Horteksu

Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz...

Kraj, 18 stycznia 2010

Murator wspiera swoje tytuły wnętrzarskie w telewizji

Wydawnictwo Murator rozpoczyna kampanię telewizyjną swoich dwóch magazynów wnętrzarskich - "M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie". Działania prowadzone będą do...

Kraj, 14 grudnia 2009

Nikon realizuje największą tegoroczną kampanię

Nikon Polska przygotował promocję "Wygraj tysiące... kolorowych marzeń" mającą wspierać sprzedaż aparatów kompaktowych serii Coolpix w okresie przedświątecznym. Akcji towarzyszy kampania...

Kraj, 7 grudnia 2009

Aegon rusza z nową kampanią; przyszłoroczny budżet na poziomie tegorocznego

Towarzystwo emerytalne Aegon rusza dziś z nową telewizyjną kampanią reklamową Otwartego Funduszu Emerytalnego (OFE). Jak mówi Hubert Kostrzyński, kierownik działu...

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Kraj, 18 listopada 2009

Vectra ruszyła z kampanią reklamową cyfrowego dekodera

Operator telewizji kablowej Vectra rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia...

Kraj, 17 listopada 2009

KFC "odświeża" Świętego Mikołaja

AmRest, operator sieci restauracji pod marką KFC, rozpoczyna telewizyjną kampanię świąteczną. Towarzyszyć jej będzie konkurs konsumencki "Odśwież Mikołaja", w którym...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 9 listopada 2009

Allianz Bank inwestuje w pierwszą telewizyjną kampanię reklamową

Allianz Bank rozpoczyna swoją pierwszą w historii telewizyjną kampanię reklamową. Spot reklamowy promuje ofertę "Zniżka na składkę" - obniżki na...

Kraj, 17 września 2009

Cyfra Plus poszerza ofertę HD o kanał Animal Planet HD

Platforma Cyfra Plus wprowadza do oferty stację Animal Planet HD. Będzie to dziewiąty kanał w wysokiej rozdzielczości dostępny za pośrednictwem...

Kraj, 8 września 2009

Czas w Discovery Travel & Living na sprzedaż

Discovery Networks Central Europe, oddział Discovery Communications, poinformowało o uruchomieniu w połowie września lokalnego, dedykowanego rynkowi polskiemu pasma nadawczego w...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 18 sierpnia 2009

Vobis w kampanii zachęca do kupna komputerów na nowy rok szkolny

Vobis, sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego, ruszył z kampanią reklamową promującą jego najnowszą ofertę. Jednym z głównych założeń spotów emitowanych pod...

Kraj, 2 lipca 2009

Real promuje w kampanii akcję wyprzedażową

Sieć hipermarketów Real prowadzi ogólnopolską kampanię promującą akcję wyprzedaży. Kampania potrwa do końca lipca, obejmuje: telewizję (m.in.: TVP1, TVP2, TVN,...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Szwejkowski i PanMedia Western autorami "ogrodowej" kampanii Obi

Agencja reklamowa Szwejkowski przygotowała kampanię reklamową sieci hipermarketów budowlanych Obi "Ogrodowy zawrót głowy". Działania dotyczą nowego asortymentu ogrodowego wprowadzonego do...

Kraj, 2 marca 2009

Raisio informuje w kampanii TV o nowej pojemności Benecola

Raisio Polska Foods wspiera kampanią nowe opakowanie jogurtów pitnych Benecol o zmienionej pojemności. Dotychczasowe opakowania typu czteropak (4x100 ml) zostały...

Kraj, 17 lutego 2009

Stacje Discovery Networks wprowadzą nowości do wiosennych ramówek i nową oprawę

Stacje z portfolio Discovery Networks wprowadzają wiosenne ramówki. Discovery Channel pokaże premierowy serial "W klatce czasu", w którym w zwolnionym...

Kraj, 12 lutego 2009

Winiary wspierają serwis WWW kampanią telewizyjną

Pod hasłem "Dobra strona kuchni" ruszyła kampania marki Winiary (Nestle Polska) promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji...

Kraj, 27 stycznia 2009

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

Kraj, 19 stycznia 2009

Mrożonki Horteksu w pięknej reżyserii Warnera

15 stycznia rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw marki Hortex. Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Jest to kolejna...