M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Anna (marka)"

Kraj, 12 lutego 2008

Alicja Mazurek dołączyła do biura reklamy Burdy

Do zespołu Women's Advisor (obejmuje tytuły: "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Sól i Pieprz", "Burda", "Anna") w dziale reklamy wydawnictwa Burda...

Kraj, 22 marca 2007

Cappuccino Public Relations przygotowuje kampanię dla marki Anna

Agencja Cappuccino Public Relations pracuje nad kampanią dla producenta dzbankowych filtrów do wody i właściciela marki Anna. Działania, których myślą...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Ewa Wagner naczelną "Dobrych Rad", redakcja zostanie przeniesiona do Warszawy

Ewa Wagner obejmie stanowisko redaktor naczelnej magazynu "Dobre Rady" (Hachette Filipacchi Burda Polska). Zastąpi na tym stanowisku Iwonę Ziętkowską, która...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...