M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Anomaly (firma)"

Zagranica, 2 listopada 2015

Duracell w stylu "Gwiezdnych wojen"

Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.

Zagranica, 19 października 2015

Mother globalnie obsłuży Baileysa

Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.

Kraj, 13 marca 2015

Trzy kampanie z Polski na short-liście YGA

"Bardzo dobre maniery", "Tatuaże wolności" oraz "Photos for life" mają szansę na nagrodę na festiwalu Young Guns.

Kraj, 16 stycznia 2015

Kamil Kowalczyk z Leo Burnett Chicago jurorem na festiwalu Young Guns

Polak w jury międzynarodowego festiwalu reklamowego.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 3 listopada 2014

Johnnie Walker startuje z nową globalną kampanią

Marka whisky rusza z działaniami podkreślającymi jej charakter.

Zagranica, 29 października 2014

Marka Infinity wybiera Porter + Bogusky Crispin

Agencja wygrywa przetarg na globalną obsługę kreatywną marki.

Zagranica, 8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.

Zagranica, 7 lutego 2013

PlayStation zmienia agencję reklamową

Deutsch Los Angeles po sześciu latach współpracy traci budżet Sony PlayStation na rzecz BBH New York.

Zagranica, 16 kwietnia 2012

Budweiser ma być marką globalną

AB InBev planuje światową ekspansję ulubionego piwa Amerykanów.

Zagranica, 18 listopada 2011

DDB kończy wieloletnią współpracę z Anheuser-Busch InBev

Sieć agencji reklamowych pracowała dla browaru od 30 lat.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Szczery aplauz

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, chwali piracką zabawę z rumem autorstwa agencji Anomaly.

Zagranica, 8 października 2010

Grey przygotuje globalną kampanię dla Sony Bravia

Grey wygrywa przetarg na obsługę Sony Bravia, pokonując Saatchi & Saatchi, BBDO i Dentsu.

Zagranica, 1 października 2010

Diesel zakończył globalny przetarg

Włoska marka odzieżowa będzie obsługiwana przez agencję reklamową Santo.

Zagranica, 10 września 2010

Nowa agencja dla Motoroli

Telekom prowadzi rozmowy z agencjami spoza swojego portfolio.

Zagranica, 13 sierpnia 2010

Sony szuka agencji do nowej linii telewizorów

Marketer prowadzi globalny przetarg na obsługę projektu, który ruszy dopiero w 2011 r.

Zagranica, 11 czerwca 2010

Diesel ogłosił przetarg globalny

Włoska marka odzieżowa szuka agencji reklamowej do realizacji projektów międzynarodowych.

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Pierwsze skrzypce grają... dzieci

Anomaly po raz pierwszy dla Sony po przejęciu budżetu od agencji Fallon.

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Zagranica, 15 stycznia 2010

Startuje pierwsza kampania Diesla autorstwa Anomaly

Agencja reklamowa Anomaly przygotowała pierwszą kampanię reklamową dla marki Diesel. Diesel skonsolidował globalny budżet reklamowy w tej właśnie agencji we...

Zagranica, 9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

Zagranica, 17 listopada 2009

Fallon i Anomaly walczą o europejski budżet Sony

Koncern Sony wybrał agencje Fallon i Anomaly na tzw. krótką listę w przetargu na obsługę swojego europejskiego budżetu. Z konkursu,...

Zagranica, 18 września 2009

Pięć agencji walczy o paneuropejski budżet Sony

Sony Europe wybrało pięć agencji reklamowych - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i dotychczasową Fallon, na tzw. krótką listę...

Zagranica, 8 grudnia 2008

Tylko dwie agencje w przetargu kreatywnym Levi Straussa

Levi Strauss zmniejszył liczbę agencji reklamowych, które są jeszcze brane pod uwagę w przetargu kreatywnym dotyczącym obsługi flagowej marki -...

Zagranica, 18 listopada 2008

Levi's prowadzi przetarg kreatywny w USA

Firma odzieżowa Levi's zaprosiła sześć agencji reklamowych do przetargu kreatywnego w Stanach Zjednoczonych. Biorą w nim udział agencje należące do...

Zagranica, 27 lutego 2008

James Dean, Sid Vicious i Billie Joe Armstrong w reklamie marki Converse

James Dean, Sid Vicious i Billie Joe Armstrong zostali twarzami najnowszej kampanii reklamowej marki Converse. Kreację przygotowała agencja Anomaly (działania...

Kraj, 14 lutego 2008

Kuba Wojewódzki twarzą kampanii Converse'a

Z okazji stulecia istnienia marki obuwniczej Converse firma AmerSport, wyłączny dystrybutor marki w Polsce, przygotowuje polską odsłonę kampanii wizerunkowej. Wystąpi...

Kraj, 6 lutego 2008

Kampania wizerunkowa komunikuje 100 lat marki Converse

Firma AmerSport, wyłączny dystrybutor obuwia i odzieży marek Converse, Cat i Merrell w Polsce, rozpocznie jubileuszowe działania promocyjne marki Converse...

Zagranica, 24 listopada 2004

Berlin Cameron/Red Cell główną agencją dla Coke Classic w USA

Berlin Cameron/Red Cell została ogłoszona główną agencją dla flagowego napoju Coca-Coli - Coke Classic w USA. Klient zdecydował się na...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Były szef TBWA/London tworzy agencję strategiczną w Nowym Jorku

Carl Johnson, dotychczasowy chief executive agencji TBWA/London, został jednym z pięciu partnerów w nowo tworzonej firmie planowania strategicznego Anomaly z...