M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AOL (firma)"

Zagranica, 4 grudnia 2015

Yahoo może zniknąć

"The Wall Street Journal" poinformował, że zarząd Yahoo Inc. na niejawnym posiedzeniu rozważał sprzedaż swojego biznesu online. To oznacza dalszą niemożność rywalizowania z Google i Facebookiem i de facto koniec Yahoo.

Zagranica, 23 listopada 2015

Raport AOL: mobile i digital wideo najbardziej obiecujące w Europie

Według trzeciego raportu autorstwa AOL zrealizowanego na podstawie przeanalizowania 400 brandów europejskich największy potencjał reklamowy wykazują segmenty mobile oraz digital wideo. Sprzyja temu szybki rozwój szerokopasmowego internetu i różnorodność oferty ekranowej.

Kraj, 10 lipca 2015

Microsoft spisuje na straty 7,6 mld dol. wydanych na zakup biznesu telefonów komórkowych od Nokii

Koncern ograniczy produkcję telefonów, skupi się na rozwoju systemu Windows i biznesu reklam wyszukiwarkowych. W ramach restrukturyzacji zwolni 7,8 tys. pracowników.

Zagranica, 19 czerwca 2015

Arianna Huffington będzie kierować The Huffington Post do 2019 r.

Sytuacja w tytule była niepewna po ogłoszeniu akwizycji AOL przez Verizon.

Zagranica, 14 maja 2015

Starcom MediaVest rusza z wdrożeniem wielkiego projektu w EMEA

Firma uruchamia usługę content marketingu w czasie rzeczywistym w całym rejonie.

Kraj, 12 marca 2015

Interactions wyłącznym przedstawicielem Solve Media w Europie

Sieć otwiera też nowe biuro w Londynie.

Zagranica, 16 września 2014

Brytyjczycy krytycznie ocenili reklamy parentingowe

Parentdish, należący do AOL serwis parentingowy, przeprowadził wśród 2000 rodziców badania jakości reklam parentingowych emitowanych i publikowanych na Wyspach. Wnioski i rezultaty są zdecydowanie krytyczne.

Zagranica, 11 grudnia 2013

Internetowa koalicja przeciw planom rządu USA

Technologiczni giganci, jak Google, Microsoft czy Apple, po raz pierwszy mówią wspólnym głosem.

Zagranica, 26 marca 2013

Spotify zaprezentował pierwszy spot reklamowy

Rusza kampania reklamowa Spotify w USA.

Zagranica, 5 grudnia 2012

AOL likwiduje stanowisko CMO

Po pięciu miesiącach pracy Jolie Hunt zostaje zwolniona z AOL.

Zagranica, 17 lutego 2012

Facebook ma jedną czwartą reklamy display w USA

W ub.r. w portalu odnotowano 1,3 bln odsłon reklam.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Nowy szef Kinetic EMEA

Agencja OOH Kinetic nominowała Andy'ego Jonesco na stanowisko CEO w regionie EMEA. Wcześniej pracował w BSkyB.

Zagranica, 10 sierpnia 2011

AOL po raz pierwszy od 2008 notuje wzrost wpływów z reklamy

Przychody z reklamy w II kwartale br. zwiększyły się o 5 proc. i wyniosły 319 mln dol.

Zagranica, 15 kwietnia 2011

Reklamy behawioralne oflagowane

Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

Zagranica, 8 lutego 2011

AOL kupił internetową sieć wideo

Koncern mediowy kupił za prawie 100 mln dol. sieć Goviral.

Kraj, 21 stycznia 2011

Agora i InMobile rozpoczęły współpracę

Operator telefonii FreeM dogadał się z Agorą - w zamian za dostęp do kontentu jej sieć reklamy mobilnej HandyNet będzie sprzedawała tam reklamy.

Kraj, 26 października 2010

Agora przygotowuje ofertę na Euro 2012

Grupa chce wykorzystać wszystkie swoje aktywa do stworzenia ofert kontentowych, reklamowych i promocyjnych na Euro 2012.

Zagranica, 30 września 2010

TechCrunch w rękach AOL

Transakcja jest szacowana na 25-30 mln dol.

Zagranica, 18 sierpnia 2010

AOL inwestuje w lokalny kontent

Koncern mediowy zamierza wydać 50 mln dol. na kolejne lokalne serwisy informacyjne.

Zagranica, 21 czerwca 2010

Bebo sprzedane za 10 mln dol.

AOL pozbył się portalu społecznościowego, który kupił za 850 mln dol.

Zagranica, 18 czerwca 2010

AOL znalazł kupca na Bebo

Nieoficjalne źródła podają, że portal społecznościowy, który ma kłopoty finansowe, wkrótce zmieni właściciela.

Zagranica, 20 maja 2010

Założyciel Bebo inwestuje w social media

Start-up Punktilio to nowe przedsięwzięcie, przy którym doradza Michael Birch.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Bebo pod młotek

AOL chce sprzedać lub zamknąć serwis społecznościowy Bebo.

Zagranica, 2 kwietnia 2010

Facebook – mobilizacja w Europie

Joanna Shields przeszła z Bebo do europejskich struktur Facebooka.

Zagranica, 19 stycznia 2010

AOL inwestuje w treści tworzone przez użytkowników

Koncern mediowy AOL uruchomił dwa serwisy internetowe - Owl i Seed, których głównym elementem jest kontent generowany przez użytkowników. Oba...

Zagranica, 12 stycznia 2010

Bebo i Yahoo! przedłużyły umowę o współpracy

Serwis społecznościowy Bebo i Yahoo! przedłużyły o kolejne pół roku umowę o współpracy w zakresie sprzedaży reklamy. Współpraca obejmuje takie...

Zagranica, 15 grudnia 2009

AOL zastanawia się nad sprzedażą serwisu Bebo i komunikatora ICQ

Koncern mediowy AOL rozmawia na temat sprzedaży serwisu społecznościowego Bebo i komunikatora ICQ. Negocjacje są prowadzone z rosyjską firmą inwestycyjną...

Zagranica, 25 listopada 2009

AOL wprowadza nową identyfikację wizualną marki

AOL zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. To przygotowanie do wydzielenia AOL z grupy Time Warner w przyszłym miesiącu. Nowa...

Zagranica, 23 listopada 2009

AOL zwolni na całym świecie 2,5 tys. pracowników

Grupa mediowa AOL podjęła decyzję o redukcji zatrudnienia, w wyniku której pracę straci 2,5 tys. osób na całym świecie. Zwolnienia...

Zagranica, 5 listopada 2009

Globalne przychody koncernu AOL spadły o 23 proc.

Koncern mediowy AOL poinformował, że jego globalne przychody spadły w III kwartale br. o 23 proc., do 777 mln dol....

Zagranica, 5 października 2009

Shashi Seth odpowiada za produkty reklamowe AOL

Shashi Seth, dotychczasowy chief revenue officer firmy Cooliris, został senior vice-presidentem odpowiedzialnym globalnie za produkty reklamowe w koncernie medialnym AOL....

Zagranica, 24 lipca 2009

Fiat promuje 500C w serwisach modowych i muzycznych

Fiat startuje z kampanią internetową modelu 500C, w której wykorzystuje serwisy poświęcone muzyce i modzie. Kampania przygotowana przez dom mediowy...

Zagranica, 9 lipca 2009

Kate Burns odpowiada za sprzedaż sieci Advertising.com w Europie

Koncern medialny AOL mianował Kate Burns na stanowisko szefa sprzedaży na Europę sieci reklamowej Advertising.com. Brendan Condon, dotychczasowy zarządzający siecią...

Zagranica, 31 marca 2009

Jon Miller odpowiada za inwestycje w nowe media News Corp.

Jonathan Miller odpowiada za projekty interaktywne koncernu mediowego News Corp., przede wszystkim za rozwój serwisów MySpace i IGN. Ma rozwijać...

Zagranica, 5 marca 2009

IAB tworzy kodeks postępowania w zakresie baz danych online

Internet Advertising Bureau (IAB) wprowadziło w Wielkiej Brytanii samoregulację dotyczącą zbierania danych na temat zachowań konsumentów w internecie. AOL, Google...

Zagranica, 30 stycznia 2009

AOL zwolni 700 osób, prognozuje mniejsze wpływy z e-reklamy

Należąca do koncernu Time Warner firma AOL, dostawca usług internetowych, zwolni w najbliższym czasie 700 osób, czyli ok. 10 proc....

Zagranica, 8 sierpnia 2008

IAB przygotowała standardy reklamy wideo

Internet Advertising Bureau (IAB) przygotowała propozycje standardów reklamy wideo. Kluczowe zalecenia to m.in. czas trwania reklamy mniejszy lub równy 15...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

IPG kupił udziały w agencji interaktywnej Huge

Interpublic Group (IPG) nabyło pakiet 51 proc. udziałów w amerykańskiej firmie Huge zajmującej się projektowaniem internetowym. Agencja zatrudnia 130 osób...

Zagranica, 24 lipca 2008

Najwięksi marketerzy wesprą brytyjski rząd w walce z otyłością

Najwięksi reklamodawcy i firmy mediowe zapowiedziały przekazanie 400 mln dol. (w gotówce bądź w przestrzeni reklamowej) na wsparcie brytyjskiej kampanii...

Zagranica, 10 lipca 2008

Platform A będzie sprzedawać reklamy kanałów Turnera online

Platform A, firma, do której należy biznes reklamowy AOL, zawarła porozumienie z siostrzaną firmą Turner i będzie się zajmowała sprzedażą...

Zagranica, 30 czerwca 2008

Publicis wraz z Yahoo!, Google, AOL i Microsoftem tworzy sieć reklamową

Publicis Groupe podpisała kontrakty z AOL, Google/DoubleClick, Microsoft i Yahoo! mające doprowadzić do stworzenia olbrzymiej sieci reklamowej używającej systemów reklamowych...

Kraj, 25 czerwca 2008

Microsoft opiera strategię portalu MSN w Polsce na rozrywce

Microsoft uruchomił polską wersję portalu MSN.pl (od lutego br. trwały testy wersji beta). Przedstawiciele koncernu twierdzą, że nauczeni doświadczeniami innych...

Zagranica, 12 czerwca 2008

Brandimage - nowa globalna firma brandingowa

W wyniku połączenia amerykańskiej firmy designerskiej Laga i międzynarodowej agencji Desgrippes Gobe doszło do powstania nowej globalnej agencji brandingowej o...

Zagranica, 10 czerwca 2008

AOL wprowadza Platform-A do Europy

AOL zamierza wprowadzić koncept sieci reklamowej Platform-A także na rynku europejskim. Za jej rozwój odpowiadać będzie Brendan Condon, który będzie...

Zagranica, 19 maja 2008

Przychody reklamowe z internetu wyniosły w ub.r. 21,1 mld dol.

W ub.r. reklama internetowa globalnie zanotowała 26-procentową dynamikę wzrostu. Przychody tego medium wyniosły 21,1 mld dol., wynika z raportu The...

Zagranica, 5 maja 2008

AOL ma mniejsze przychody niż przed rokiem

Koncern mediowy AOL, który ma ambicje bycia liderem na światowym rynku reklamy online, odnotował po pierwszym kwartale br. spadek przychodów...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

John Burbank odpowiada za marketing Nielsena

John Burbank objął stanowisko chief marketing officera w międzynarodowej sieci firm badawczych Nielsen. Ostatnio pracował w koncernie mediowym AOL, również...

Zagranica, 15 kwietnia 2008

Arnaud Maillard odpowiada za projekty internetowe Eurosportu

Eurosport Group powołał Arnauda Maillarda na stanowisko internet directora. Jego zatrudnienie wpisuje się w nową strategię stacji zakładającą rozszerzenie jej...

Zagranica, 27 marca 2008

Jonathan Lister odpowiada za kluczowe projekty AOL w Europie

Jonathan Lister obejmie stanowisko senior vice-president of operations w europejskim oddziale koncernu mediowego AOL. Będzie odpowiedzialny m.in. za programming, w...

Zagranica, 14 marca 2008

AOL przejmuje serwis społecznościowy Bebo za 850 mln dol.

Koncern AOL kupił kierowany do nastolatków portal społecznościowy Bebo za kwotę 850 mln dol. Obecnie z serwisu korzysta ok. 40...