M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Apap (marka)"

Kraj, 4 sierpnia 2014

58 mln zł ze sprzedaży Ibupromu

Sześć marek OTC zanotowało sprzedaż powyżej 40 mln zł każda (dane za okres YTD VI 2014). Ibuprom to lider rynku.

Kraj, 9 stycznia 2014

Apap promuje się za pomocą gry w FB

W konkursie leku przeciwbólowego do wygrania są nagrody rzeczowe.

Kraj, 26 listopada 2013

Apap rozpoczna nową komunikację reklamową

Działania prowadzone są pod hasłem "Pokonaj ból odpowiedzialnie".

Kraj, 14 października 2013

Dominik Muszyński marketing managerem Apapu

Poprzednio Muszyński związany był z Sandoz Pharma Services, gdzie zajmował stanowisko OTC business unit head.

Przetargi, 30 września 2013

Unlimited wygrywa przetarg USP Zdrowie

Agencja odpowiada za kampanię Acatar Spray.

Kraj, 12 września 2013

Apap na jesień w nowym opakowaniu

Po pięciu latach lek odświeża opakowanie.

Kraj, 9 września 2013

Aleksandra Figacz odeszła z USP

Team marketingowy Apapu bez junior product managera.

Kraj, 9 stycznia 2013

USP Zdrowie rusza z komunikacją korporacyjną

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie.

Kraj, 8 listopada 2012

USP Zdrowie rozbudowuje portfolio marki Apap

Na rynku debiutują dwa nowe brandy - Apap Direct i Apap Junior, które będą wspierane kampanią TV.

Kraj, 24 września 2012

USP Zdrowie reorganizuje struktury marketingowe

W dziale marketingu wydzielony zostaje marketing OTC oraz nowa jednostka organizacyjna - marketing food suplements. W marketingu OTC zwiększają się zakresy obowiązków brand managerów oraz group category managerów - nazwy tych stanowisk ulegają zmianie na marketing manager.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Ibuprom miał największe wsparcie w I półroczu

Firma USP Zdrowie praktycznie utrzymała swój budżet mediowy.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Apap świętuje 20-lecie [wideo]

Z tej okazji USP Zdrowie rozpoczęło specjalną kampanię reklamową brandu OTC.

Kraj, 19 czerwca 2012

Kolejne rozstania z marketingiem USP Zdrowie

Troje product managerów odchodzi z firmy.

Kraj, 21 marca 2012

USP Zdrowie przebudowuje dział marketingu

W obrębie marketingu powstał nowy dział komunikacji marketingowej i dział nowych mediów. W USP Zdrowie doszło również do awansów. Prowadzona jest także rekrutacja na trzy stanowiska.

Kraj, 22 listopada 2011

Grzybowski zmienia kompetencje w GSK

Jako digital manager odpowiada za region CEE.

Artykuły weekendowe, 29 lipca 2011

McCann w "Archive"

Reklamy Apapu docenione w branży.

Kraj, 16 maja 2011

Maciej Derda odpowiada za markę Lech

Do Kompanii Piwowarskiej przeszedł z US Pharmacii.

Kraj, 23 grudnia 2010

Studio Ikar autorem opakowań Pasztetu Leppszy

Mispol wprowadził na rynek nowy produkt Pasztet Leppszy. Kreację opakowań przygotowało Studio Ikar.

Kraj, 18 maja 2010

US Pharmacia startuje z pierwszą kampanią NaXII

Kolejny lek przeciwbólowy reklamowany jest w telewizji.

Przetargi, 26 stycznia 2009

US Pharmacia szuka agencji dla Apapu

Firma farmaceutyczna US Pharmacia rozpoczęła przetarg, który ma doprowadzić do wybrania agencji kreatywnej do obsługi leku przeciwbólowego Apap, dowiedzieliśmy się...

Kraj, 7 maja 2008

Michał Skubis odszedł z Wyborowej

Michał Skubis, który przez ostatnie trzy lata (od marca 2005 r.) był category managerem white spirits, czyli odpowiadał za marketing...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Maciej Derda group brand managerem w US Pharmacii

Maciej Derda awansował na stanowisko group brand managera w US Pharmacii. Opiekuje się kategorią leków przeciwbólowych, którą tworzą m.in. Apap...

Kraj, 20 grudnia 2007

OS3 prowadzi rozmowy o współpracy z PKOl

Agencja interaktywna OS3 Multimedia prowadzi rozmowy na temat przygotowania serwisu internetowego dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Umowa...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Sensors wydzielił zespół do obsługi farmaceutyków

W strukturach firmy public relations Sensors (grupa Euro RSCG) został wyodrębniony siedmioosobowy zespół do obsługi klientów farmaceutycznych. Zarządza nim Janusz...

Kraj, 17 sierpnia 2005

US Pharmacia zatrudnia specjalistów z Unilevera i Procter & Gamble

Firma farmaceutyczna US Pharmacia pozyskała nowych pracowników do działu marketingu. Arkadiusz Budziński, wcześniej senior brand activation specialist marek Hellmann's, Signal...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Power Media realizuje pierwsze kampanie na ekranach plazmowych

Na monitorach z sieci monitorów zainstalowanych w aptekach przez firmę Power Media reklamują się pierwsi klienci. Reklamy m.in. Apapu, Zyrtecu,...

Kraj, 12 lipca 2005

Boots Healthcare reklamuje Nurofen Ultra Fast w radiu

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową przeciwbólowego leku OTC Nurofen Ultra Fast. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu...

Przetargi, 28 lutego 2005

Agencja Just wygrała przetarg na kreację dla marki Etopiryna

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg dotyczący kreacji na potrzeby kampanii telewizyjnej dla leku dostępnego bez recepty Etopiryna. Producentem Etopiryny jest...

Kraj, 16 grudnia 2004

OS3 wydzieli spółkę Sare wyspecjalizowaną w działaniach e-mailmarketingowych

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wydzieli ze swoich struktur w ciągu kilku miesięcy oddzielną spółkę dedykowaną e-mail marketingowi. Spółka nazywać się...

Przetargi, 26 sierpnia 2004

Przetargi US Pharmacii na obsługę nowego leku i kategorii przeciwprzeziębieniowej

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął przetarg na obsługę reklamową nowego leku OTC z kategorii gastrycznej. Jego nazwy nie ujawniono. Zwycięska...

Kraj, 14 lipca 2004

US Pharmacia chce uporządkować portfolio agencji reklamowych

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...

Kraj, 9 lipca 2004

Lothar Bohm przygotuje kreację opakowania dla nowego leku US Pharmacii

Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...

Kraj, 29 marca 2004

OS3 Multimedia stworzyła serwis internetowy www.apapcplus.pl

Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzyła serwis internetowy www.apapcplus.pl dla leku na przeziębienie Apap C Plus produkowanego przez koncern US Pharmacia....

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Kraj, 16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Przetargi, 5 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD obsługę budżetu US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmacautycznej....

Przetargi, 4 grudnia 2003

Starcom przejmie od Brand & Media OMD budżet US Pharmacii

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu mediowego firmy US Pharmacia, jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej....

Kraj, 1 grudnia 2003

Andrzej Schonert dyrektorem ds. marketingu US Pharmacii

Andrzej Schonert oficjalnie objął stanowisko dyrektora ds. marketingu firmy farmaceutycznej US Pharmacia. Wcześniej Schonert sprawował podobne stanowisko w Grupie Żywiec...

Przetargi, 3 listopada 2003

Koncern US Pharmacia zaprosił domy mediowe do przetargu

Rozpoczął się przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu US Pharmacia - jednego z największych reklamodawców z branży farmaceutycznej. US Pharmacia...

Kraj, 15 września 2003

Boots Healthcare wprowadził nowy wariant leku Nurofen Ultra Fast

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadził na rynek nową linię leku OTC (bez recepty) - Nurofen Ultra Fast w ramach brandu...

Kraj, 11 września 2003

Studio Ikar przygotowało nowe opakowania dla leków US Pharmacii

Studio projektowe Ikar przygotowało nowe opakowania dla leków OTC firmy US Pharmacia - Vigor (preparat witaminowy) i Ibuprom Zatoki (lek...

Kraj, 24 lipca 2003

Jeffrey Pepper odchodzi z działu marketingu US Pharmacii

Z farmaceutycznego koncernu US Pharmacia odejdzie Jeffrey Pepper, dyrektor marketingu. Przedstawiciele firmy nie chcieli skomentować tej informacji. Nie wiadomo, kto...

Kraj, 3 lipca 2003

US Pharmacia inicjuje program społeczny "Bezpieczni na co dzień"

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął realizację ogólnopolskiego społecznego programu edukacyjnego "Bezpieczni na co dzień" prowadzonego pod patronatem marki leku przeciwbólowego...

Kraj, 26 maja 2003

Bolinet - nowy lek przeciwbólowy wspierany kampanią reklamową

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb, funkcjonujący w Europie pod nazwą UPSA, wprowadza na nasz rynek nowy lek przeciwbólowy OTC o nazwie...

Kraj, 25 kwietnia 2003

US Pharmacia wspiera reklamą Ibuprom Max

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia wspiera reklamą lek przeciwbólowy OTC (bez recepty) Ibuprom Max. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 21 sierpnia 2002

GlaxoSmithKline rozpoczął kampanię reklamową Codiparu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline rozpoczął kilkumiesięczną kampanię reklamową leku przeciwbólowego Codipar. Celem kampanii jest wzrost udziałów Codiparu w rynku. Wysokość budżetu...

Kraj, 10 września 2001

ARTIKOM WPROWADZA NOWĄ FORMĘ REKLAMY NA WAGONACH KOLEJOWYCH

Agencja Reklamy i Technik Informacyjnych "Artikom" wchodzi na rynek z ofertą nowej formy reklamy zewnętrznej, jaką jest graffiti na wagonach...