M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Appetita (marka)"

Kraj, 27 listopada 2015

Appetita sponsoruje książkę Ewy Wachowicz

Marka przypraw wspiera wydanie publikacji poświęconej ciastom i deserom.

Kraj, 9 września 2015

Appetita ponownie w "Top Chefie"

Marka Coliana z kolejnym product placementem w programie telewizyjnym.

Kraj, 7 września 2015

Appetita w "MasterChefie"

Colian lokuje swoje produkty w kolejnym programie kulinarnym.

Kraj, 13 lipca 2015

Polmlek kupił od Agrosu marki Fortuna, Garden i Pysio

Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Appetita "adwokatem diabła"

Marka z portfolio firmy Colian z product placementem w programie "Piekielny Hotel".

Kraj, 1 kwietnia 2015

Appetita sponsoruje gotowanie Ewy Wachowicz

Colian zaangażowany w kolejny program kulinarny.

Kraj, 5 marca 2015

Appetita ponownie sponsoruje "Top Chefa"

Marka przypraw z portfolio firmy Colian kibicuje kucharzom.

Kraj, 6 listopada 2014

Appetita z serią niestandardowych działań promujących markę

Ambasadorem marki został Adam Chrząstowski, marka wybrała również cross-promocję ze sprzętem Kenwood.

Kraj, 30 maja 2014

Marki z portfolio Grupy Colian zaprezentują się na Karuzeli Cooltury

Brandy chcą być bliżej kultury i sztuki.

Kraj, 22 maja 2014

Zmiany strukturalne w Grupie Colian

Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.

Kraj, 9 grudnia 2013

Appetita sponsorem konkursu kulinarnego

Ziołopex wspiera drugą edycję BlogerChefa.

Kraj, 28 listopada 2013

Appetita promuje gotowanie

Marka w wybranych galeriach w Polsce zaangażowała się w pokazy kulinarne.

Kraj, 11 września 2013

Appetita rusza z promocją konsumencką

Działania mają zwiększyć rotację produktu na półce.

Kraj, 23 maja 2013

Jutrzenka Colian poszerza portfolio Appetity

Firma wprowadza nowe panierki.

Kraj, 26 września 2012

Ruszyła nowa strona internetowa Appetity

Za nowy layout strony odpowiada agencja Soul and Mind.

Kraj, 5 lipca 2012

Rebranding Appetity pod znakiem fioletu

Wiodąca marka z portfolio Jutrzenki Colian ostatecznie zmieniła szatę graficzną opakowań.

Kraj, 21 maja 2012

Appetita wyznacza nową strategię marki

Jutrzenka Colian chce przyciągnąć młodszych konsumentów.

Kraj, 21 marca 2012

Appetita ma nowe hasło reklamowe i zmienia kod kolorystyczny

Ziołopex ruszył z nową kampanią swoich przypraw.

Przetargi, 29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Kraj, 27 stycznia 2009

Magdalena Bartczak brand managerem bakalii w Jutrzence

Jutrzenka Colian poszerza zespół menedżerski - do działu marketingu spółki dołączyła Magdalena Bartczak, która jako brand manager obejmie pieczę nad...

Kraj, 22 października 2008

GonnaBe pracuje przy promocji konsumenckiej marek Appetita i Bakaliada

Ziołopex ruszył z nową promocją konsumencką przypraw Appetita i bakalii Bakaliada. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Zimowe szaleństwo w Alpach"....

Kraj, 7 marca 2008

Agencja Wide Open autorem strony internetowej Appetity

Firma Ziołopex uruchomiła nową stronę internetową marki Appetita. Odświeżony serwis jest zapowiedzią nowej komunikacji dla brandu sygnowanej hasłem: "Appetita pełna...

Kraj, 15 lutego 2008

Appetita rozpoczyna nową komunikację z konsumentem

Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy Ziołopex. Kampania w prasie i telewizji jest realizowana w nowej konwencji...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Aleksandra Michnicka brand managerem w Ziołopeksie

Aleksandra Michnicka jest brand managerem w Ziołopeksie. Odpowiada za wprowadzanie nowych kategorii produktowych, kolejnych produktów w segmencie przypraw oraz opiekę...

Kraj, 4 lipca 2007

Ziołopex wprowadzi nową markę Apetyczna, w reklamach wykorzysta wizerunek Rudiego Schubertha

Ziołopex wprowadzi wkrótce przyprawę uniwersalną pod nową marką Apetyczna. Do tej pory spółka sprzedawała przyprawę uniwersalną Appetita. Apetyczna zajmie jej...

Kraj, 22 czerwca 2007

Zuzanna Łabiak w komunikacji marki Gatta Active

Agencja interaktywna Venti zaprojektowała serwis WWW dla marki Gatta Active (Ferax Iril). Serwis www.gattaactive.pl, wykonany w technologii flash, zawiera informacje...

Przetargi, 10 maja 2007

Wkrótce rozstrzygnięcie przetargu mediowego Jutrzenki; firma ma plany wprowadzenia nowych marek i dalszych akwizycji

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z wchłonięciem spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanki (producent wafli Grześki)...

Kraj, 20 marca 2007

Appetita rozszerza markę, wykorzystuje sponsoring TV

Marka przypraw Appetita poszerzyła linię Gotujemy po Polsku o pięć nowości, w tym przyprawę do gołąbków, golonki, kurczaka pikantną i...

Kraj, 20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Kraj, 19 marca 2007

Jutrzenka konsoliduje spółki zależne i centralizuje marketing

Jutrzenka SA, której głównym akcjonariuszem jest Jan Kolański, przejmie 100 proc. udziałów w kontrolowanych przez siebie spółkach Kaliszanka producent m.in....

Kraj, 16 lutego 2007

Venti przygotowała nowe serwisy internetowe dla Appetity

Marka przypraw Appetita jest wspierana przez dwa nowe serwisy www.domowesekrety.pl i www.warzywna.pl. Zaprojektowała je i wykonała agencja interaktywna Venti. Celem...

Kraj, 21 grudnia 2006

Venti zrealizowała internetowy serwis dla marki Warzywna firmy Ziołopex

Producent przypraw Ziołopex uruchomił serwis internetowy www.warzywna.com.pl. Jego autorem jest firma Venti. Serwis ma podtrzymać relacje z konsumentami i wzmocnić...

Kraj, 30 listopada 2006

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

Kraj, 23 listopada 2006

Ziołopex prowadzi przedświąteczną kampanię reklamową przypraw Appetita

Ziołopex, producent przypraw, prowadzi przedświąteczną kampanię wizerunkową marki Appetita. 8-sekundowe billboardy sponsorskie prezentujące przyprawy jednorodne Appetita oraz osobno przyprawę Warzywną...

Kraj, 9 listopada 2006

Domowe Sekrety marki Appetita dostępne na stronie internetowej

Linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita Domowe Sekrety uruchomiła nową interaktywną stronę internetową. Pod adresem www.domowesekrety.pl. zainteresowani znajdą...

Kraj, 11 października 2006

Ziołopex zapowiada zmianę pozycjonowania marki Appetita

Ruszyła ogólnopolska promocja Warzywnej - marki Appetita. Konsument otrzyma aż 50 proc. przyprawy gratis. To jedyna tego typu promocja w...

Kraj, 13 grudnia 2005

Ziołopex rozszerza markę Appetita, wprowadza Chrupanierkę

Firma Ziołopex rozszerzyła markę Appetita, wprowadzając do sprzedaży panierkę do mięs o nazwie Chrupanierka. Cała linia składa się z trzech...

Kraj, 8 grudnia 2005

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Kraj, 27 października 2005

Appetita wprowadza na rynek zupy instant

Portfolio Appetity (Ziołopex) zostało na początku października powiększone o zupy typu instant. Pozycjonowane są one w segmencie value. Na razie...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Kraj, 1 marca 2005

Ziołopex poszerza portfolio produktów o przyprawy cukiernicze

Ziołopex Sp. z o.o., producent przypraw i mieszanek ziołowych, pod swoją marką Appetita wprowadza na rynek nową kategorię - przyprawy...

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Ziołopex wspiera markę Appetita reklamą na billboardach

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ziołopex rozbuduje markę Appetita i zwiększy wydatki na reklamę

Frima Ziołopex, zajmująca się importem i dystrybucją przypraw, zapowiada, że zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania swojej marki Appetita jako multibrandu...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Ziołopex przeznaczy 3 mln zł na kampanię marki Appetita

Firma Ziołopex produkująca m.in. przyprawy rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową wprowadzanej właśnie na rynek marki Appetita. Budżet kampanii wyniesie...