M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Apple (marka)"

Zagranica, 21 stycznia 2015

Samsung nadal liderem rynku smartfonów, ale jego udział spada

Czarnym koniem wyścigu okazało się Lenovo.

Zagranica, 22 grudnia 2014

BlackBerry w trzecim kwartale - spadek przychodów o 34 proc.

Przychody producenta urządzeń mobilnych w trzecim kwartale br. wyniosły 793 mln dol. i były niższe w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 34 proc.

Kraj, 31 października 2014

Maspex startuje z kawową kampanią

Marka DecoMorreno adresuje komunikat głównie do kobiet.

Zagranica, 2 lipca 2014

IPhone 5S pomaga rodzicom

Nowa kampania podkreśla walory urządzenia w wychowywaniu dzieci i opiece nad nimi.

Kraj, 2 lipca 2014

Największy krajowy sprzedawca Apple ma nowego właściciela. Z Malty

Firma SAD została przejęta przez PTL International, spółkę zależną Hili Ventures. Andrzej Paluszyński pozostanie prezesem SAD.

Kraj, 26 czerwca 2014

"Wysokie Obcasy" mają nową redaktor naczelną

Za markę "Wysokie Obcasy" będzie odpowiadać Marta Herman, a wydawcą sobotniego magazynu będzie Paulina Reiter.

Kraj, 10 grudnia 2013

"Poradnik Domowy", "Przyjaciółka" i "Pani Domu" korzystają z augmented reality

Wydawnictwo Edipresse postanowiło zastosować rozszerzoną rzeczywistość w segmencie poradnikowym.

Kraj, 5 grudnia 2013

"DGP": w 2013 r. sprzedaż tabletów w Polsce podwoiła się, a w przyszłym roku może przekroczyć 2 mln szt.

Samsung ma ponad jedną czwartą rynku, ale coraz śmielej poczynają sobie rodzimi producenci.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 15 października 2012

Giganci muzyki online w Polsce

Microsoft udostępnił usługę Zune Music Pass. Do Polski ma wejść Spotify.

Zagranica, 6 marca 2012

Smartfony przegoniły zwykłe komórki w USA

Po raz pierwszy w historii właściciele inteligentnych słuchawek przeważają.

Zagranica, 28 lutego 2012

Rolex po raz pierwszy z tytułem Superbrand w Wlk. Brytanii

Rolex, producent luksusowych zegarków, po raz pierwszy w swojej historii otrzymał tytuł Consumer Superbrands 2012.

Zagranica, 15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Konsumenci wybierają Google

Google powtórnie wybrany najlepszą marką przez Brytyjczyków. Dove zastąpił Nokię w top 20 według YouGov BrandIndex.

Artykuły weekendowe, 16 grudnia 2011

"The Force" VW najpopularniejszym viralem ub.r.

"Advertising Age" i firma Visible Measures zaprezentowały listę najpopularniejszych filmów reklamowych w internecie w 2011 r.

Zagranica, 15 grudnia 2011

Apple promuje reklamę mobilną

Firma chce przyciągnąć marki do platformy iAd, która obsługuje urządzenia przenośne.

Kraj, 5 grudnia 2011

MBank rozdaje tablety stałym klientom

Bank oferuje konto z mobilnym internetem w sieci Play.

Kraj, 9 listopada 2011

Ipla w zwykłej przeglądarce

Serwis VoD może znacznie rozszerzyć zasięg.

Przetargi, 7 listopada 2011

Vena Art dla biznesu

Agencja reklamowa Vena Art przygotuje kampanię BtoB dla nowego klienta - Asseco Business Solutions.

Kraj, 7 listopada 2011

Oferia.pl rusza z nową kampanią

Serwis prowadzi konkurs w sieci i wspiera go działaniami reklamowymi online i w radiu.

Zagranica, 5 października 2011

Apple najszybciej rosnącą marką według Interbrand

IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Belvedere wspiera inicjatywę Bono

Po raz pierwszy polska marka weźmie udział w projekcie RED.

Zagranica, 17 czerwca 2011

Toshiba wybrała agencję debiutującą na rynku w Europie

Marketera zacznie obsługiwać reklamowy start-up o nazwie Johnny Fearless.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Kupony w komórce

Kupony mobilne orężem w walce o nowoczesnego konsumenta - przekonuje Dariusz Adamczyk z Time4Mobi.

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Zagranica, 10 maja 2011

Tablety wpływają na zachowania konsumentów

Amerykańscy konsumenci używają tabletów kosztem smartfonów i PC.

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Jesteś czy bywasz?

Krzysztof Winnik, dyr. zarządzający E_misja Interactive 360, NuOrder Group, pisze o tym, że "być" i "bywać" w internecie to olbrzymia różnica. A jak jest z Twoją marką?

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Zagranica, 13 kwietnia 2010

Apple inwestuje w reklamę

Koncern z jabłuszkiem w logo dołączył do wyścigu o przychody z reklamy mobilnej.

Zagranica, 5 stycznia 2010

Apple najlepszy w rankingu marek w social mediach

Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...

Kraj, 27 października 2009

HTC zmienia pozycjonowanie marki

Tajwański producent smartfonów (multimedialnych, zaawansowanych technicznie telefonów komórkowych) HTC Corp. zmienia pozycjonowanie swojej marki. Chce się odróżnić od innych producentów...

Zagranica, 19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

Zagranica, 13 maja 2009

Starbucks, Google i BBC najczęstszym tematem mikroblogu Twitter

Starbucks, Google i BBC to brandy najczęściej omawiane na mikroblogu Twitter. Tak wynika z raportu agencji badającej media społecznościowe i...

Zagranica, 18 grudnia 2007

Agencje muszą brać pod uwagę "zachowania stadne" konsumentów - uważa szef DDB

Prezes DDB Worldwide Chuck Brymer uważa, że agencje muszą bardziej brać pod uwagę zachowania społeczne konsumentów. Po 18 miesiącach zarządzania...

Zagranica, 20 lipca 2006

Wspieranie marek przez muzykę dobrze odbierane przez konsumentów

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...

Zagranica, 8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

Zagranica, 7 września 2004

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...