M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Aquafresh (marka)"

Przetargi, 5 marca 2015

H+K Strategies dla Aquafresh

Startuje nowa kampania PR dla marki z portfolio GSK Consumer Healthcare.

Kraj, 21 stycznia 2015

W kinach pojawiła się zapowiedź relaunchu marki Aquafresh

W sieci kin Cinema City ruszyła kampania on- i offscreen.

Zagranica, 11 lipca 2014

Aquafresh ma nowego brand hero

GlaxoSmithKline wystartowało na Wyspach z kampanią telewizyjną za 3 mln funtów.

Kraj, 15 kwietnia 2014

TBWA Warszawa hubem dla Aquafresh w regionie CEE

GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Zagranica, 25 października 2013

GSK szuka agencji digital

Firma rozpoczęła globalny proces przetargowy w związku z planowanymi zmianami w obszarze digital.

Przetargi, 14 lipca 2011

JWT na liście preferowanych agencji GSK Commercial

GSK wybrała listę agencji, umowy podpisze w ciągu najbliższych tygodni.

Zagranica, 17 września 2010

GSK rozpoczęło przetarg mediowy w USA

Szacuje się, że budżet mediowy marketera wynosi na tym rynku 1 mld dol.

Kraj, 11 czerwca 2010

Maciej Orzelski wraca do GSK

Po kilku miesiącach w Ferrero Maciej Orzelski z powrotem w GlaxoSmithKline.

Kraj, 5 lutego 2009

GlaxoSmithKline aktywizuje markę past Parodontax

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę past do zębów Parodontax. To skutek nowej strategii koncernu, który postanowił...

Zagranica, 27 czerwca 2007

Studio Slice Design przygotowało identyfikację nowego brandu Aquafresh dla dzieci

Studio Slice Design przygotowało identyfikację wizualną dla nowego brandu marki pasty do zębów dla dzieci Aquafresh (GlaxoSmithKline). Pasta o nazwie...

Zagranica, 29 stycznia 2007

Agencja Worth zdobyła globalny budżet GlaxoSmithKline na działania online

Agencja Worth zdobyła globalny budżet koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) na działania online. Worth współpracowała już z GSK przez 8 lat...

Przetargi, 8 listopada 2006

GlaxoSmithKline prowadzi regionalny przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline zorganizuje przetarg mediowy w regionie Europy Centralnej. Na wszystkich rynkach objętych konkursem marketera obsługują agencje grupy McCann....

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Kraj, 30 grudnia 2004

GSK wdraża nową strategię marketingową

Polski oddział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces wdrażania nowej strategii marketingowej. To konsekwencja połączenia w październiku br. dwóch spółek...

Kraj, 8 listopada 2004

Magdalena Kruszewska szefem marketingu połączonych spółek GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...

Zagranica, 13 maja 2002

Grey przejmuje cały brytyjski budżet koncernu GlaxoSmithKline

Agencja reklamowa Grey Worldwide z Londynu sfinalizuje przejęcie specjalistycznej agencji PTK Healthcare, z którą dzieli obsługę budżetu jednego z największych...