M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Arbitron (firma)"

Zagranica, 19 grudnia 2012

Nielsen kupi Arbitron za 1,26 mld dolarów

W USA firma będzie monopolistą na rynku badań telewizji i radia.

Zagranica, 14 stycznia 2009

Michael Skarzynski został szefem firmy badawczej Arbitron

Firma badawcza Arbitron wybrała Michaela Skarzynskiego na nowego CEO. Zastąpi on wieloletniego prezesa Steve'a Morrisa. Skarzynski był wcześniej CEO firmy...

Zagranica, 21 czerwca 2006

Clear Channel Communications nie chce nowej usługi audiometrycznej firmy Arbitron

Największe amerykańskie konsorcjum radiowe Clear Channel Communications wdało się w konflikt z pracującą dla niego firmą audiometryczną Arbitron. Przedmiotem sporu...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

Zagranica, 5 maja 2005

Arbitron i VNU porównają wydatki reklamowe i ich przełożenie na sprzedaż

Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Eska apeluje o zdjęcie z anten komunikatów promujących stacje w Radio Tracku

Radio Eska należące do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych wystosowało otwarty apel do nadawców radiowych dotyczący zdjęcia z anten przez rozgłośnie spotów...

Zagranica, 13 czerwca 2003

Nowe systemy badania outdooru tematem konferencji OAAA w USA

Dwie amerykańskie firmy badawcze Arbitron i Nielsen Media Research pracują wspólnie nad rozwojem nowych narzędzi badawczych dla reklamy zewnętrznej. Nowe...

Kraj, 4 lutego 2003

Taylor Nelson Sofres wprowadza technologię PPMTM w Belgii

Taylor Nelson Sofres, w Polsce reprezentowana przez TNS OBOP, podpisała kontrakt z nadawcami telewizyjnymi i radiowymi skupionymi w VRT i...

Kraj, 17 września 2002

TNS OBOP i Arbitron planują pomiar telewizji i radia metodą PPM

Firma badawcza TNS OBOP wraz z amerykańskim partnerem firmą Arbitron planują wprowadzenie na polski rynek nowej metody badania oglądalności telewizji...

Kraj, 21 marca 2002

Iwański rozmawia z amerykańską firmą badawczą o inwestycji w Polsce

Ireneusz Iwański, prezes Konwentu Radiowych Nadawców Prywatnych, rozmawiał w Waszyngtonie z Jayem Guytherem, wiceprezesem amerykańskiej firmy badawczej Arbitron, o możliwości...