M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ARBOinteractive (firma)"

Kraj, 17 grudnia 2015

Anna Listopad odpowiada za marketing RTB House

Doświadczenie zdobywała m.in. w spółkach Sheepla, Sociomantic Labs czy Społeczności.pl.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Kraj, 2 grudnia 2014

Bartosz Drozdowski zakłada agencję marketingu mobilnego

Startuje Mobile Rockets, za którą stoją menedżerowie dawnych struktur ARBO.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Kraj, 11 września 2014

Beata Banaś w Sociomantic Labs

Przez ostatnie lata związana była z Goldbach Audience.

Kraj, 24 czerwca 2014

Goldbach Audience konsoliduje media i zmienia strukturę grupy

Dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Marek Parzydło, country manager, zajmie się projektami korporacyjnymi Grupy Goldbach.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience

Firma tworzy nowe stanowisko buying and delivery directora.

Kraj, 6 maja 2013

IAB Polska nominowana w konkursie IAB Europe Research Awards 2013

Organizacja walczy o nagrodę za badanie IAB/MEC "WebTrack".

Kraj, 7 lutego 2013

Anna Górka head of international sales w Evolution Media Net

Poprzednio związana była ARBOinteractive (obecnie Goldbach Audience).

Kraj, 22 stycznia 2013

Goldbach Audience sprzedaje rekalmy w eGospodarka.pl

W 2012 roku serwis był obsługiwany przez IDMnet.

Kraj, 8 stycznia 2013

Ekspansja Goldbach Group w Polsce

ARBOinteractive zmienia się w Goldbach Audience i od marca wprowadza nową ofertę z trzema liniami produktowymi.

Kraj, 26 października 2012

Targetowanie behawioralne w RTB od AdXchange

ARBOinteractive wprowadziło nowość do swojej oferty.

Kraj, 25 października 2012

Maciej Wyszyński szefem grupy roboczej RTB

Managing director Sociomantic Labs ma nową funkcję w IAB Polska.

Kraj, 11 października 2012

ARBOinteractive zmienia zasady korzystania z AdReport

Teraz każdy zainteresowany danymi z obszaru display może założyć konto w systemie i za darmo korzystać z jego podstawowych funkcji bez limitu czasu.

Kraj, 3 października 2012

Nowości w ofercie V2Media

Sieć wprowadziła nowy format reklamowy oraz system rozliczeń cost per view.

Kraj, 28 września 2012

Trzy awanse w ARBOInteractive

Maria Wnuk, Krzysztof Zych oraz Rafał Jung awansują w strukturach grupy.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Anna Listopad-Nowocin marketing managerem w Sociomantic Labs

Menedżerka odpowiada za region CEE.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Nowi menedżerowie w ARBOinteractive

Do firmy dołączyli traffic manager i agency sales manager.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Serwisy Viacomu wracają do ARBOinteractive

Trzy flagowe serwisy nadawcy znajdowały się w już ofercie ARBO w latach 2007-2009.

Kraj, 24 lipca 2012

Lech-Maciejewska awansuje w Ibillboard

Została country managerem platformy sprzedaży w modelu RTB.

Kraj, 12 lipca 2012

ARBOinteractive uruchamia MobAhead

Grupa rusza z mobilną siecią reklamy.

Kraj, 28 czerwca 2012

Miedziałowski odchodzi z ARBOinteractive

Head of agency team rozstaje się z firmą.

Kraj, 12 czerwca 2012

Adam Semik na pokładzie Mellongames

Kolejny menedżer z ARBOinteractive dołącza do firmy zajmującej się m.in. produkcją gier reklamowych.

Kraj, 29 maja 2012

ARBOinteractive nawiązał współpracę z Grupą Next Infor

Całkowity zasięg przyłączonych witryn to prawie 5,3 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 03.2012).

Kraj, 22 maja 2012

Nowy gracz na polskim rynku RTB

IBillboard, międzynarodowa platforma reklamowa RTB, debiutuje w Polsce, Turcji, w Czechach i na Węgrzech.

Kraj, 15 maja 2012

Marcin Żukowski w Mint Media

Sieć ma nowego PR managera.

Kraj, 26 kwietnia 2012

ARBOinteractive inwestuje w RTB

Internetowa sieć reklamy wprowadza platformę AdXchange, dzięki której będzie kupowała powierzchnie na zasadzie aukcji w czasie rzeczywistym.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Założyciele ARBOmedia odchodzą z zarządu

Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski przekazują stery firmy młodszym menedżerom.

Kraj, 15 marca 2012

Transfer z Facebook NOW do Mint Media

Menedżerowie Karaś i Łukasiewicz odeszli z ARBOinteractive. Na ich stanowisko trwa rekrutacja.

Kraj, 13 marca 2012

Profil piłkarski w sieci Behavia

Witryny sieci Behavia odwiedzają 4 mln osób odpowiadających profilowi "kibic piłkarski".

Przetargi, 27 lutego 2012

SKOK wybrał agencję planującą online

W przetargu wygrała agencja Codemedia - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 27 lutego 2012

IAB wydaje certyfikaty standardów reklamy display

Pierwsze osiem podmiotów otrzymało dokument przyznawany przez IAB.

Przetargi, 30 stycznia 2012

SKOK finalizuje przetarg na media online

Przedstawiciele SKOK nie chcieli komentować naszych doniesień.

Kraj, 24 stycznia 2012

Mellongames produkuje gry reklamowe

Za rozwój działu odpowiada Olga Knap.

Kraj, 17 stycznia 2012

Nowa firma na rynku reklamy online

Byli menedżerowie ARBOinteractive uruchamiają Online Advertising Network.

Kraj, 13 stycznia 2012

ARBOinteractive nie jest partnerem strategicznym Facebooka

Z naszych doniesień wynika, że Facebook otworzy biuro w naszym kraju.

Kraj, 5 stycznia 2012

Awanse i nowe osoby w ARBOinteractive

Do firmy dołączyła Eliza Graff, która objęła stanowisko head of direct sales. W strukturach agencji awansowało trzech innych menedżerów.

Kraj, 27 grudnia 2011

Reklama na wallu?

Sponsored stories mają pojawiać się w najbardziej osobistej przestrzeni użytkowników Facebooka.

Kraj, 7 grudnia 2011

ARBOinteractive wyłącznym partnerem Spil Games

Dzięki współpracy sieć może m.in. wyświetlać reklamy wewnątrz gier w witrynach Gry.pl i GirlsGoGame.pl.

Kraj, 1 grudnia 2011

Sieć Behavia oferuje branding optimizer

Usługa polega na emisji kampanii w połączeniu z badaniem stosunku użytkowników sieci do marki.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Trendy w reklamie online

CTR z najważniejszego wskaźnika efektywności reklamy staje się komplementarnym do wskaźników dwell time - pisze Artur Muszkiet, dyr. zarządzający ARBOinteractive.

Kraj, 27 października 2011

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive

Firma zakończyła proces reorganizacji struktur sprzedaży.

Kraj, 26 października 2011

SKOK-i chcą być graczem także w ubezpieczeniach

Ruszyła największa w historii kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia.

Artykuły weekendowe, 16 września 2011

BizOn na polu golfowym [FOTORELACJA]

Tematyczna sieć reklamy internetowej po raz drugi zorganizowała szkołę gry w golfa, która zakończyła się turniejem finałowym z 40 uczestnikami.

Kraj, 9 września 2011

Goldbach Interactive startuje oficjalnie

Agencja kieruje ofertę do klientów indywidualnych i pozycjonuje się jako full service digital agency.

Kraj, 7 września 2011

Jerzy Dudek reklamuje golfa

Sport jest promowany w internecie.

Kraj, 2 września 2011

ARBOinteractive otwiera sieć Business Audience

Pracami sieci pokieruje Grzegorz Sławatyński, od trzech lat związany z ARBO.

Kraj, 2 września 2011

Goldbach Group otwiera nową agencję w ARBO

Z naszych informacji wynika, że agencja ma się specjalizować w kreacji i strategii reklamowej.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Facebook wycofuje się z Dealsów

Testowy projekt wprowadzenia nowej usługi w Stanach Zjednoczonych zakończył się niepowodzeniem. Sprawy nie chce komentować Facebook NOW, który ma ten produkt wprowadzić w Polsce.

Kraj, 29 sierpnia 2011

IDMnet odzyskuje pozycję lidera

Ostatnim momentem, kiedy IDMnet znajdował się przed ARBOinteractive, był lipiec ub.r.