M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ARBOmedia Polska (firma)"

Kraj, 2 września 2014

Michał Wiśniewski będzie head of social media w Cheil Poland

Poprzednio pełnił funkcję head of dirtect sales w Isobar Poland.

Kraj, 2 lipca 2014

Anna Górka i Joanna Czayka kierują nowym działem międzynarodowym Infinity Media

Dom mediowy utworzył odrębny dział do obsługi kampanii reklamowych na rynkach zagranicznych.

Kraj, 30 stycznia 2014

Bidlab - nowa polska platforma DSP

Jednym z inwestorów jest Marcin Woźniak, założyciel i wieloletni CEO ARBOmedia Polska.

Kraj, 11 lutego 2013

Adam Dyba CEO firmy Adexon

Były wiceprezes zarządu IDMnet założył sieć reklamy internetowej opierającej się na technologii RTB.

Przetargi, 25 stycznia 2013

Bonnier przedłuża współpracę z Goldbachem

Wydawca po przeglądzie ofert zdecydował się na przedłużenie współpracy z dotychczasowym partnerem.

Kraj, 27 listopada 2012

Marek Parzydło został country managerem w Goldbach Group

Osoba na nowo utworzonym stanowisku raportuje bezpośrednio do Kirsten Droessel, director international affairs east w Goldbach Group.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Założyciele ARBOmedia odchodzą z zarządu

Marcin Woźniak i Bartosz Drozdowski przekazują stery firmy młodszym menedżerom.

Kraj, 30 marca 2012

Sławatyński szefem sprzedaży Nugg.ad w CEE

Poprzednio menedżer zarządzał Behavia Polska.

Kraj, 13 lutego 2012

Serwis PB w ARBOmedia

Reklamy do Pb.pl będzie sprzedawało samodzielnie biuro reklamy Bonnier Business Polska.

Kraj, 27 października 2011

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive

Firma zakończyła proces reorganizacji struktur sprzedaży.

Kraj, 9 września 2011

Goldbach Interactive startuje oficjalnie

Agencja kieruje ofertę do klientów indywidualnych i pozycjonuje się jako full service digital agency.

Kraj, 2 września 2011

Goldbach Group otwiera nową agencję w ARBO

Z naszych informacji wynika, że agencja ma się specjalizować w kreacji i strategii reklamowej.

Kraj, 22 czerwca 2011

Większy zespół reklamy "Harvard Business Review Polska"

Do działu dołączyły trzy nowe osoby.

Przetargi, 5 kwietnia 2011

Jabłka ruszają na Wschód

Dwie agencje wygrały przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną polskich jabłek.

Kraj, 22 czerwca 2010

At Media jedynym przedstawicielem witryn AXN

Dom sprzedaży pozyskał na wyłączność trzy witryny internetowe AXN.

Kraj, 6 maja 2010

Behavia zaczęła działać w Rumunii

ARBOmedia Polska uruchomiły kolejne biuro sieci Behavia w Europie - tym razem w Rumunii.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 3 lutego 2010

BBelements pozyskała kolejnych klientów

Firma BBelements, dostawca technologii adserwerowej, rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Jezierski, serwisem społecznościowo-muzycznym Share The Music i e-Drapaczem, czyli zasięgową siecią...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 16 grudnia 2009

Grupa O2 rozmawia z Facebookiem o współpracy

Grupa O2, właściciel m.in. portalu O2.pl, rozmawia z przedstawicielami Facebooka na temat współpracy w Polsce. To kolejna - po Platformie...

Kraj, 7 grudnia 2009

ARBOmedia również rozmawia z Facebookiem

Facebook wkrótce ogłosi decyzję, z kim będzie współpracował w zakresie obsługi reklamowej w Polsce. Jak przekazał Mark Cowan, EMEA account...

Kraj, 4 grudnia 2009

Firma ARBOmedia uruchomiła biuro sieci Behavia w Czechach

Firma ARBOmedia Polska uruchomiła w Czechach biuro Behavii, czyli sieci reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Kieruje nim Petr Dobroslavek pracujący dotychczas...

Kraj, 16 listopada 2009

Grupa Money stworzyła sieć reklamową Business Ad Network

Grupa Money utworzyła spółkę i sieć reklamową Business Ad Network. Na razie oferuje ona powierzchnie reklamowe na kilkunastu serwisach biznesowych...

Kraj, 27 października 2009

ARBOmedia wprowadza duże formaty reklam

Firma ARBOmedia Polska wprowadziła do sieci reklamowych ARBOnetwork i BizOn Media duże formy reklamowe dla kampanii brandingowych: pushdown i videoboard....

Kraj, 27 października 2009

IDMnet uruchomił sieć reklamy wideo Clipnet

Firma IDMnet SA uruchomiła sieć reklamy wideo Clipnet. Sieć ta odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo i...

Kraj, 14 października 2009

Filmweb.pl w portfolio ARBOnetwork; portal rozbuduje dział sprzedaży agencyjnej

Portal filmowy Filmweb.pl z grupy Omnigence wszedł do oferty sieci reklamy internetowej ARBOnetwork firmy ARBOmedia Polska. Będzie sprzedawać kampanie zasięgowe...

Kraj, 8 października 2009

V2Media otworzyła oddział w Pradze; kieruje nim Veronika Jandova

Należąca do ARBOmedia Polska firma V2Media specjalizująca się w internetowej reklamie wideo otworzyła biuro w Pradze w Czechach. Kieruje nim...

Kraj, 29 września 2009

Dziennik.pl znowu w ofercie ARBOnetwork

Serwis Dziennik.pl z portfolio wydawnictwa Infor Biznes ponownie dołączył do oferty sieci reklamy internetowej ARBOnetwork (ARBOmedia Polska). Witryna była już...

Kraj, 27 marca 2009

Michalina Radomska w dziale obsługi klienta Streetcomu

Do działu obsługi klientów agencji marketingu rekomendacji Streetcom dołączyła Michalina Radomska. Objęła stanowisko account executive. Od kwietnia 2008 r. Michalina...

Kraj, 13 stycznia 2009

Do sieci reklamowej BizOn Media dołączyły nowe witryny

Z początkiem roku do sieci reklamowej BizOn Media należącej do ARBOmedia Polska dołączyły witryny Grupy Bankier.pl, serwis E-prawnik.pl należący do...

Kraj, 18 listopada 2008

ARBO odświeża system SmartContext - możliwe targetowanie reklam na wybrane strony

Firma ARBOinteractive Polska należąca do domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska udostępniła nową wersję systemu reklamy intekstowej SmartContext. Umożliwia on niedostępną...

Kraj, 27 października 2008

Niebawem ruszy YaYzzo.com - portal, który da zarobić

Z końcem października ruszy portal YaYzzo.com, w którym autorzy najciekawszych filmów, muzyki i zdjęć będą mogli zarobić pieniądze. Użytkownikami YaYzzo.com...

Kraj, 5 września 2008

Interia.pl powołuje dwóch nowych dyrektorów w dziale handlowym

Interia.pl stworzyła w dziale handlowym dwa nowe stanowiska - dyrektora pionu klientów kluczowych oraz dyrektora pionu produktu reklamowego. Na pierwsze...

Kraj, 25 czerwca 2008

Polpharma inwestuje w internetową komunikację Ultrafastinu

Agencja ARBOvision przygotowała stronę internetową dla dwóch produktów z portfolio firmy farmaceutycznej Polpharma - Ultrafastin i Ultrafastin Sport (żele przeciwzapalne...

Kraj, 21 kwietnia 2008

PKO BP reklamuje się w Londynie

Bank PKO BP wystartował z kampanią skierowaną do Polaków pracujących w Londynie. - Byliśmy pierwszym polskim bankiem, który otworzył oddział...

Kraj, 6 marca 2008

ARBOmedia Polska ma wyłączność na niektóre nośniki reklamowe w Smykach

ARBOmedia Polska, firma zajmująca się sprzedażą mediów oraz doradztwem i wykonawstwem w zakresie reklamy i sponsoringu, ma wyłączność na sprzedaż...

Kraj, 14 lutego 2008

ARBOvision wesprze firmę Ranbaxy w promocji leków na nadciśnienie

ARBOvision Warszawa i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspomagających sprzedaż leków receptowych na nadciśnienie Ranopril i Ramicor....

Kraj, 13 lutego 2008

ARBOmedia AG tworzy strukturę internetową, szefem Marcin Woźniak

W strukturach sieci sprzedaży mediów ARBOmedia AG wydzielono nowy podmiot ARBOinteractive skupiający całość działań grupy związanych z internetem. W jego...

Kraj, 10 stycznia 2008

ARBOmedia rozbudowuje sieć nośników w toaletach

Sieć sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, dotychczas dzierżawiąca nośniki reklamowe w toaletach od partnerów zewnętrznych, rozbudowała własną sieć nośników reklamy łazienkowej....

Kraj, 13 grudnia 2007

ARBOmedia partnerem RMF FM

RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej w witrynach radia - www.rmf.fm,...

Kraj, 28 sierpnia 2007

ARBOmedia włączył do oferty magazyn "Ikea Family Live"

ARBOmedia Polska rozpoczął obsługę reklamową magazynu "Ikea Family Live". Jest to kwartalnik kierowany do uczestników programu lojalnościowego sieci Ikea. Pismo...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Katarzyna Rucińska zastępcą dyr. marketingu w Gazeta.pl

Katarzyna Rucińska objęła stanowisko zastępcy dyrektora marketingu w portalu Gazeta.pl. To nowo utworzone stanowisko. Dotychczas Dominik Kaznowski nie miał zastępcy....

Kraj, 10 sierpnia 2007

Zmiany w dziale obsługi klienta agencji Saatchi & Saatchi

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wprowadziła zmiany w dziale obsługi klienta. Na stanowisko group account directora awansowała Marta Kozik, dotychczas...

Kraj, 10 sierpnia 2007

ARBOvision rusza w Polsce, ma pierwszego klienta

Rozpoczął działalność polski oddział ARBOvision - drugiej obok ARBOmedia Polska firmy z grupy ARBOmedia AG. ARBOvision świadczy usługi konsultingowe i...

Kraj, 28 marca 2007

Aktorzy przebrani za filmowych bohaterów w ulicznej kampanii Cinema City

Cinema City z okazji otwarcia nowych kin w Sosnowcu i Gliwicach przeprowadzi niestandardową akcję reklamową. Aktorzy przebrani za znane postacie...

Kraj, 16 lutego 2007

ARBOmedia Polska reprezentuje portal DlaStudenta.pl

Portal www.dlastudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska. Jego nowy wydawca MindMedia rozpoczął tym samym realizację swojej...

Kraj, 9 listopada 2006

Bezpłatny "Hot Magazine" będzie ukazywać się także w Poznaniu

"Hot Magazine" zaczął ukazywać się także w Poznaniu. To trzecie miasto, po Warszawie i Szczecinie, w którym wydawany jest ten...

Kraj, 24 sierpnia 2006

ARBOmedia utworzyło dział prasy niszowej

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska uruchomił dział prasy niszowej. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej w tzw. tytułach ściśle sprofilowanych....

Kraj, 31 stycznia 2006

ARBOmedia Polska będzie sprzedawać reklamy w witrynach pism Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi...

Kraj, 7 grudnia 2005

ARBOmedia Polska przygotowały kampanię dla Simplusa w kawiarenkach internetowych

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska przygotował kampanię dla marki Simplus (Polkomtel) w kawiarenkach internetowych. Akcja prowadzona jest w 8 miastach...