M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ARBOmedia (firma)"

Kraj, 10 marca 2015

Michał Łukasiewicz dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com

Z branżą interaktywną związany jest od 2007 r.

Kraj, 24 lutego 2015

Kinga Rybarczyk pokieruje działem projektów specjalnych "Gazety Wyborczej"

Powołano nowy dział, którego zadaniem jest skoordynowanie, wzmocnienie i rozwój wszystkich dodatkowych projektów realizowanych przez zespół "Wyborczej". 

Kraj, 10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

Kraj, 8 maja 2014

Mint Media pozyskało inwestora

Doszło również do zmian w zarządzie. Paweł Karaś został prezesem zarządu. Jarosław Bielecki odchodzi.

Kraj, 17 stycznia 2014

Click Community pozyskuje inwestora

W ramach transakcji została powołana nowa spółka Click Apps, której kapitalizacja przekroczyła 3 mln zł.

Kraj, 5 sierpnia 2013

NapoleonCat.com zdobywa inwestorów

Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania zaangażowały się w platformę wspierającą zarządzanie marką w social mediach.

Kraj, 12 grudnia 2012

Trzy nowe osoby w teamie Value Media

Dwie dołączyły do zespołu klienckiego, jedna do SEM & performance.

Kraj, 10 lipca 2012

Wujczyk i Przytulski w Faster & Better

Agencja specjalizująca się w WOMM opartym na liderach opinii wzmacnia zespół.

Kraj, 27 czerwca 2012

ARBOmedia współpracuje z STS

Agencja ARBOmedia odpowiada za sprzedaż reklam w ponad 360 punktach bukmacherskich Star-Typ Sport.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

Kraj, 17 kwietnia 2012

OAN wzmacnia zespół

W Online Advertising Network pojawiła się Beata Cymerkiewicz i Karol Król, związani wcześniej z Grupą Money.pl.

Przetargi, 14 lutego 2012

PKO BP planuje przegląd social mediów

Obecnie marketer pracuje z Harder & Harder.

Kraj, 28 grudnia 2011

Presspublica zmienia brokera internetowego

Presspublica kończy współpracę z ARBOmedia i przechodzi do Evolution Media Net.

Kraj, 8 grudnia 2011

Michał Wiśniewski w zespole Mint Media

Wcześniej pracował jako account executive w Facebook NOW (ARBOmedia).

Kraj, 6 grudnia 2011

Maciej Mincer we władzach Ballroom International Network

Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net, został członkiem zarządu Ballroom International Network, holdingu specjalizującego się w reklamie internetowej.

Kraj, 11 października 2011

Rafał Szychowski nie jest już doradcą zarządu ARBOinteractive

Po siedmiu latach opuszcza firmę. Jego odejście to część większych zmian w firmie.

Kraj, 6 września 2011

Zespół Zanoksu większy o dziesięć osób

Polski oddział zatrudnia obecnie 15 pracowników.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Michał Kidała awansował w Hypermedia Isobar

Objął stanowisko interactive account directora.

Kraj, 27 lipca 2011

Home.pl zaoferuje klientom reklamy w Facebooku

Firma została pierwszym w Polsce partnerem sprzedaży Facebook Ads, form przeznaczonych dla małych firm i mikrofirm.

Kraj, 12 lipca 2011

Wizard promuje Intersport z okazji Euro 2012

Agencja zajęła się kompleksową obsługą projektu nawiązującego do przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Kraj, 10 maja 2011

Finnair promuje loty do Azji

Specjalne stoiska multimedialne mają zachęcić pasażerów lotów biznesowych do skorzystania z oferty Finnair. Za całość działań odpowiada MEC Access.

Kraj, 6 maja 2011

PR & marketing manager w Społeczności.pl

Sieć reklamowa zatrudniła na tym nowym stanowisku Annę Listopad.

Kraj, 4 marca 2011

Promując LabStar, WP stawia na ambient

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa programu LabStar, autorstwa Wirtualnej Polski, wspierającej start-upy.

Kraj, 22 lutego 2011

Najaktywniejsi reklamodawcy display

W styczniu najaktywniejszymi reklamodawcami display byli US Pharmacia, Home.pl i PTC Era - wynika z raportu aktywności "AdReport: Trendy".

Kraj, 2 lutego 2011

ARBOnetwork dla serwisu eBobas.pl

Popularny serwis społecznościowy dla rodziców wzbogacił ofertę sieci reklamy.

Kraj, 17 stycznia 2011

Infor Biznes kończy współpracę z ARBOmedia

Wydawca "Dziennika Gazety Prawnej" będzie samodzielnie sprzedawać reklamy w swoich serwisach.

Kraj, 2 grudnia 2010

Evolution Media Net debiutuje na rynku sieci reklamy online

Maciej Mincer prezesem, Maciej Musioł - chief operating officerem, a Karol Kowalski - szefem afiliacji w nowej sieci reklamy internetowej. Projekt uruchamia fundusz, który wycofał się z inwestycji w Ad.net.

Kraj, 22 września 2010

TVP współpracuje z BBelements

BBelements będzie obsługiwać serwisy internetowe należące do TVP.

Kraj, 15 września 2010

Multimedia Polska promuje internet stacjonarny

Operator w działaniach komunikacyjnych zamierza korzystać przede wszystkim z internetu.

Kraj, 10 sierpnia 2010

BRE Bank przejął negocjacje w sprawie przejęcia Ad.netu

To od BRE Banku zależą teraz losy akwizycji sieci reklamowej Ad.net.

Kraj, 28 kwietnia 2010

Szersza oferta reklam wideo w Pino

Grupa Pino wprowadza w swoich serwisach nowe formaty reklam wideo.

Kraj, 21 kwietnia 2010

ARBOmedia podkreśla szersze komeptencje

Nowa identyfikacja wizualna agencji ma podkreślać jej kompetencje także m.in. w zakresie kreacji.

Kraj, 8 stycznia 2010

Witryny z Canal Plus Cyfrowego wracają do Ad.netu

Witryny kanałów telewizyjnych należących do Canal Plus Cyfrowego dołączyły do portfolio Ad.netu. W sieci sprzedaży są strony Minimini.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl,...

Kraj, 6 stycznia 2010

ARBOmedia będzie sprzedawać reklamy na Facebooku w kilku krajach

Firma ARBOmedia Polska podpisała umowę o współpracy w zakresie sprzedaży reklam z coraz popularniejszym w Polsce serwisem społecznościowym Facebook (o...

Kraj, 23 grudnia 2009

O2 przejmuje od ARBOmedia obsługę serwisów MTV Networks Polska

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam...

Kraj, 4 grudnia 2009

Elwira Skwarczyńska w dziale handlowym Polsat Media

Elwira Skwarczyńska dołączyła do działu handlowego zajmującego się sprzedażą czasu reklamowego kanałów Grupy Polsat. Objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży...

Kraj, 12 listopada 2009

PKO BP ruszył z kampanią kredytów hipotecznych

PKO Bank Polski ruszył z kampanią reklamową promującą kredyty hipoteczne Własny Kąt pod hasłem "Na 100 proc. najpopularniejszy kredyt hipoteczny...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 3 czerwca 2009

Przejmując Wizaz.pl, Edipresse chce konkurować serwisami kobiecymi

Edipresse Polska przejmuje 65 proc. udziałów w wortalu Wizaz.pl. Wartość transakcji nie została podana. Dzięki przejęciu udziałów w serwisie Edipresse...

Kraj, 5 lutego 2009

Saatchi po rekomendacji sieci realizuje projekt dla "Waseet"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje pod hasłem "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" kampanię...

Kraj, 7 stycznia 2009

AdAction wspiera grę na iPhone'a kampanią skierowaną tylko do jego użytkowników

Firma AdAction przygotowała grę w wersji na telefon iPhone (jednocześnie pierwszą grę z polską instrukcją, którą można pobrać z platformy...

Kraj, 19 grudnia 2008

Brytyjski LDV wprowadza na nasz rynek markę aut dostawczych Maxus

Brytyjski producent samochodów LDV Group Limited wprowadza na polski rynek nową markę aut dostawczych Maxus. Dystrybutor tych samochodów, firma First...

Kraj, 4 grudnia 2008

Hypermedia odpowiada za projekt wsparcia aplikacji Ipla

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała internetową kampanię promocyjną interaktywnej aplikacji rozrywkowej Polsatu - Ipli. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w Ipla!"...

Kraj, 20 listopada 2008

PKO BP kontynuuje wsparcie reklamowe kredytów hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczął kolejną fazą kampanii reklamowej promującej kredyty hipoteczne. W ramach trwającej od połowy września promocji bank oferuje...

Kraj, 19 listopada 2008

Agora stworzyła sieć reklamy internetowej Glossy Media skierowaną do kobiet

Agora SA uruchomiła sieć reklamy internetowej Glossy Media. Dyrektorem zarządzającym nowej struktury jest Katarzyna Rucińska. Stanowisko dyrektora sprzedaży objął Rafał...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 28 października 2008

Piotr Winiarz pokieruje sprzedażą Pino.pl

Piotr Winiarz dołącza do Internet Group jako szef sprzedaży Pino.pl (Prv.pl). Przechodzi z Afilo (ZPR SA), gdzie pracował na stanowisku...

Kraj, 8 października 2008

Aster promuje pakiet czterech usług

Do końca października potrwa kampania reklamowa Aster pod hasłem "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko". Celem akcji jest promocja pakietu czterech...

Kraj, 29 września 2008

Reebok tworzy nowe serwisy: futbolowy i dla kobiet

Reebok wystartował z dwiema kampaniami internetowymi - są to serwisy reebok.sport.pl i reebok.wrzuta.pl. Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem...

Kraj, 26 września 2008

Media Broker zajmie się obsługą reklamową magazynów Ikei i Orbisu

Firma Media Broker będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową magazynów "IKEA Family Life" i katalogów firmy Orbis. Do tej pory za...