M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ARC Rynek i Opinia (firma)"

Kraj, 5 listopada 2015

Polacy lubią mieć wygraną w kieszeni

Według badania ARC Rynek i Opinia ponad połowa Polaków woli brać udział w konkursie z choćby najmniejszą nagrodą gwarantowaną, niż przyglądać się, jak wygrywają inni.

Kraj, 21 października 2015

Polacy chętnie słuchają muzyki poważnej

Wyniki badania ARC Rynek i Opinia Sponsoring Monitor 2014 pokazują, że odsetek osób interesujących się muzyką klasyczną od kilku lat oscyluje wokół 14 proc., a na wyniki Konkursu Chopinowskiego czeka ok. 3 mln Polaków.

Kraj, 10 września 2015

W Polsce wciąż częściej wybieramy okulary niż soczewki

Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że w wybierając szkła do okularów, znacznie rzadziej zwracamy uwagę na markę.

Kraj, 26 marca 2015

Kamil Stoch dogonił Adama Małysza

Znajomość wspomagana sportowców z top 10 waha się w przedziale 69-77 proc. - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 10 marca 2015

43 proc. przedsiębiorstw w Polsce prowadzi programy motywacyjne B2B

Sodexo Benefits and Rewards Services opublikowało wyniki swoich badań.

Kraj, 11 lutego 2015

Internauci wydają co miesiąc 156 zł na zakupy w sieci

Około 48 proc. osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy online - wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej.

Kraj, 18 listopada 2014

Internauci nie dowierzają opiniom w porównywarkach

ARC Rynek i Opinia zaprezentowała wyniki badania na temat marketingu szeptanego w sieci. Wynika z nich m.in., że duża część konsumentów trafnie identyfikuje próby manipulowania komunikacją w mediach online przez podstawione osoby, czyli tzw. trolli.

Kraj, 30 października 2014

Z MediaComu do ARC

Anna Romaniuk, nowa senior project manager w ARC Rynek i Opinia, wcześniej pracowała w domu mediowym MediaCom.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Więcej Polaków przekonanych do bezpłatnej telewizji

Wskazywane przez respondentów jej zalety to: brak opłat, brak umowy i wystarczająca oferta programowa - wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Prawie 500 tys. zł na program B2B w handlu i usługach

Pierwsze wnioski z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Kraj, 27 marca 2014

Większe budżety w programach lojalnościowych B2B

Wyniki badania ARC Rynek i Opinia oraz Sodexo Benefits and Rewards Services.

Kraj, 24 stycznia 2014

ARC, K2 i PZL wyróżnione tytułem Created in Poland Business Superbrands

Wyróżnienia otrzymały marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii.

Kraj, 11 września 2013

MŚP też dba o lojalność

Prawie połowa małych i średnich firm realizuje programy lojalnościowe dla partnerów biznesowych.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Polacy utożsamiają kulturę z piknikiem

Badania ARC Rynek i Opinia pokazują, że Polacy raczej stronią od kultury wysokiej, szukają za to masowej rozrywki.

Kraj, 3 lipca 2013

Do hipermarketu po cenę i jakość

ARC Rynek i Opinia zbadała preferencje konsumentów oraz postrzeganie sieci hipermarketów.

Kraj, 25 czerwca 2013

Starbucks i McCafe coraz bardziej znane

ARC Rynek i Opinia zaprezentował kolejną edycję badania Cafe Monitor.

Kraj, 19 czerwca 2013

Co trzeci Polak słyszał o sponsorowaniu stadionów

Najbardziej znany jest sponsor stadionu w Gdańsku - PGE. Na drugim miejscu Pepsi - sponsor stadionu Legii w Warszawie. Jednak wciąż 70 proc. o tym nie wie.

Kraj, 6 lutego 2013

Zamierzamy oszczędniej żyć

Niemal 2/3 internautów powyżej 25. roku życia zamierza w br. ograniczyć wydatki na artykuły codziennego użytku, czyli spożywcze i chemię gospodarczą. Najpopularniejszym sposobem oszczędzania będzie porównywanie cen i wybór sklepów, w których towary są tańsze - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 19 lipca 2012

Polacy dobrze znają sponsorów polskiej reprezentacji olimpijskiej

ARC Rynek i Opinia zbadała stosunek konsumentów do igrzysk olimpijskich.

Kraj, 22 czerwca 2012

Coffeeheaven najczęściej odwiedzaną kawiarnią

Rośnie popularność kawiarni sieciowych.

Kraj, 11 kwietnia 2012

PBS dla POT

Instytut zbada skuteczność kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Kraj, 2 stycznia 2012

E-commerce rośnie w siłę

Coraz więcej Polaków robi świąteczne zakupy online. Z roku na rok odsetek konsumentów internautów w sieci rośnie.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Polacy uczestniczą w programach lojalnościowych, ale słabo je rozpoznają

Najbardziej znane to Tesco Clubcard i Vitay Orlen - według badania ARC Rynek i Opinia.

Artykuły weekendowe, 3 listopada 2011

Banki konkurują w wymiarze wizerunkowym

Według ARC Rynek i Opinia banki nie wprowadzają istotnych zmian w ofercie produktowej, za to mocno inwestują w marketing i celebrytów.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Lisowie najbardziej rozpoznawalną parą show-biznesu

ARC zapytało Polaków o najsympatyczniejsze, najbardziej rozpoznawalne oraz najbardziej utalentowane pary show-biznesu.

Kraj, 6 października 2011

Która partia wygrała w internecie

Gdyby o wyniku wyborów miała decydować aktywność poszczególnych partii w internecie, wyniki byłyby takie: PO - 45 proc., PiS - 40 proc., Ruch Palikota - 22 proc., SLD - 17.

Kraj, 30 września 2011

Starbucks przyspiesza

Sieć coraz szybciej buduje lokale w Polsce.

Kraj, 28 września 2011

Najczęściej zamawiamy latte, a CoffeeHeaven rządzi

ARC Rynek i Opinia zrealizowała czwartą edycję badania "Cafe Monitor".

Kraj, 13 września 2011

Magdalena Felczak w ARC Rynek i Opinia

Firma badawcza ma nowego PR managera.

Kraj, 17 czerwca 2011

Patryk Polkowski zastępcą dyrektora Ipsos ASI

Przez ostatnie półtora roku pracował w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych.

Artykuły weekendowe, 13 maja 2011

Wczasy made in Poland

Aż 55 proc. polskich internautów planuje spędzić wakacje w kraju - wynika z badania instytutu ARC Rynek i Opinia.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Kibice boją się o Euro 2012

Tylko 3 proc. polskich kibiców deklaruje, że nie lęka się o stan przygotowań i przebieg mistrzostw - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Badania cenowe inaczej

Wywiad z twórcą alternatywnej metody badania ceny - przez pryzmat psychologii - dr. Florianem Bauerem z niemieckiej firmy Vocatus.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Ile firmy wydają na BTL

Wydatki na BTL wzrosną w tym roku o 3-5 proc. - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions.

Kraj, 14 kwietnia 2011

ARC inwestuje w badania cenowe

ARC Rynek i Opinia rozpoczęło współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus i wprowadza do swojej oferty nową metodę badań cenowych.

Kraj, 11 kwietnia 2011

Euro RSCG 4D zbada dyskonty

Badania kolejnego kanału sprzedaży zostaną przeprowadzone na potrzeby usług shoppermarketingowych.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Agata Tkaczyk na straży etyki w komisji OFBOR-u

W strukturach organizacji zastąpiła Krzysztofa Siekierskiego z TNS Pentor.

Kraj, 31 marca 2011

ACNielsen z największym wzrostem w branży badawczej

Z zestawienia wyników finansowych firm badawczych przygotowanego przez OFBOR wynika, że ACNielsen, MB SMG/KRC, GfK, Synovate i 4P miały w 2010 r. największe kwotowo wzrosty ze sprzedaży.

Artykuły weekendowe, 25 marca 2011

Popularność skoków narciarskich najniższa od lat

Zainteresowanie skokami w ostatnim sezonie było niższe o blisko 30 proc. niż w 2001 r., w szczytowym momencie "małyszomanii" - wynika z badania ARC.

Kraj, 11 marca 2011

ARC Rynek i Opinia rozbudowuje strukturę

W firmie stworzono trzeci zespół badawczy, którego kierownikiem został Marek Lekki.

Artykuły weekendowe, 25 lutego 2011

Mniej kulturalni Polacy

Rośnie grupa Polaków, którzy w ogóle nie interesują się kulturą - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 11 lutego 2011

Euro 2012 coraz bliżej, a kibiców coraz mniej

Na rok przed Euro 2012 odsetek osób zainteresowanych piłką nożną jest najniższy od blisko dziesięciu lat.

Kraj, 16 listopada 2010

Gadu-Gadu najpopularniejszy wśród nastolatków

Ponad 90 proc. polskich nastolatków korzysta z komunikatorów internetowych, a blisko 95 proc. z nich używa Gadu-Gadu - wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 4 listopada 2010

Nastolatki wybierają Allegro

Blisko 85 proc. internautów w wieku 13-18 lat kupuje w sieci.

Kraj, 20 października 2010

Według ARC konsumenci są odporni na promocje cenowe

Największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promocyjne - wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 18 października 2010

ARC będzie badać kampanie w punktach sprzedaży

Badanie adresowane jest do firm stosujących narzędzia promocji w placówkach handlowych.

Kraj, 5 października 2010

Nowy menedżer w ARC

Łukasz Nalaskowski zajmie się prowadzeniem badań i rozwijaniem narzędzi instytutu.

Kraj, 23 czerwca 2010

Shopper marketing w Euro RSCG 4D

Agencja zrealizowała badanie komunikacji in-store i będzie poszerzać swoje kompetencje shoppermarketingowe.

Kraj, 10 czerwca 2010

Chętni na BTL

Marketerzy nadal chcą inwestować w działania marketingu bezpośredniego.