M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ARC (firma)"

Kraj, 3 marca 2014

Adam Smereczyński interactive concept directorem w Scholz & Friends

Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.

Kraj, 25 października 2011

Axa zachęca do ochrony

TBWA traci budżet ubezpieczyciela, który przenosi obsługę do Leo Burnett.

Kraj, 4 lipca 2011

Leo Burnett planuje akwizycję

Prowadzone rozmowy dotyczą przejęcia agencji interaktywnej.

Kraj, 3 stycznia 2011

Sarah Sullivan w Leo Burnett Warszawa

Specjalista z Chicago zajmie się poszerzaniem kompetencji shoppermarketingowych agencji.

Kraj, 23 września 2010

Atrapy PZU w YouTube

K2 i ACR specjalnie dla kanału PZU w YouTube.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Na kawę 26 złotych

Polacy coraz częściej odwiedzają kawiarnie, zwłaszcza sieciowe - wynika z badań "Cafe Monitor" firmy ARC.

Kraj, 21 czerwca 2010

Leo Burnett inwestuje w usługi interaktywne

W strukturach agencji utworzono nowe stanowisko menedżerskie.

Kraj, 20 maja 2010

Leo Burnett będzie inwestować

Shopper marketing, działy kreacji i obsługi klienta - agencja ma stać się aktywna przede wszystkim w tych obszarach.

Zagranica, 28 sierpnia 2009

Kellogg's chce ograniczyć liczbę współpracujących agencji

Producent płatków śniadaniowych Kellogg's zamierza ograniczyć liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych z ponad 30 do maksymalnie pięciu, sześciu. Marketer...

Zagranica, 30 września 2008

Visa planuje przegląd globalnych budżetów na direct marketing i interaktywnego

Po tym jak Antonio Lucio, global chief marketing officer Visy, przeprowadził globalne przetargi na media i kreację, organizacja płatnicza przygotowuje...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Diageo chce konsolidować budżety marek luksusowych

Koncern alkoholowy Diageo zamierza skonsolidować obsługę budżetów reklamowych w zakresie direct i digital marketingu. Chodzi o realizację projektów paneuropejskich dla...

Zagranica, 4 września 2007

Gray Sycamore odpowiada za interaktywne dywizje w Leo Burnett

Gray Sycamore, wcześniej odpowiedzialny za interaktywną działalność The Marketing Store, został nowym szefem dywizji interaktywnych w sieci Leo Burnett. Na...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Sony Ericsson będzie reklamował swój nowy smartfon P1

We wrześniu br. rozpocznie się kampania Sony Ericsson promująca najnowszy smartfon, czyli zaawansowany multimedialnie telefon-minikomputer tej firmy - P1. Obejmie...

Zagranica, 6 kwietnia 2007

Miller szuka agencji kreatywnej

Amerykański koncern piwowarski Miller Brewing Co. szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego. Agencja Crispin Porter & Bogusky, która do...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Publicis, S&S X oraz Arc mogą w Polsce przejąć obsługę marki Oral B

Publicis Groupe wygrała w globalnym przetargu Procter & Gamble, dotyczącym obsługi marki Oral B (cała gama produktów). Do obsługi tej...

Zagranica, 13 lipca 2004

Agencja Arc będzie pracować dla marki Johnnie Walker

Koncern alkoholowy Diageo przekazał agencji reklamowej Arc globalny budżet związany z relationship marketingiem marki Johnnie Walker. Agencja Arc specjalizuje się...

Zagranica, 15 marca 2004

Fiat zaprzecza pogłoskom o paneuropejskim przetargu na budżet BTL

Fiat zaprzeczył pogłoskom o tym, jakoby paneuropejski budżet BTL firmy miał być przedmiotem przetargu. Obecnie jest on obsługiwany przez agencję...

Zagranica, 23 stycznia 2004

Fiat szuka agencji do obsługi europejskiej akcji marketingu bezpośredniego

Fiat poszukuje w Wielkiej Brytanii agencji spoza współpracującej z koncernem sieci do stworzenia akcji mailingu bezpośredniego dla Wielkiej Brytanii i...

Zagranica, 27 sierpnia 2003

Agencja Arc przygotowała kampanię direct mail i online dla Fiata Punto

Należąca do Leo Burnett agencja Arc zajmująca się działaniami direct mail przygotowała najnowszą kampanię na rynek brytyjski wykorzystującą komunikację za...

Zagranica, 22 sierpnia 2003

Arc przygotowała działania BTL dla Fiata Punto

Firma marketing services Arc przygotowała działania BTL wspierające launch nowego modelu Fiata Punto na rynku brytyjskim. Składają się na nią...

Kraj, 18 lipca 2002

D'Arcy chce przejąć firmę marketingu bezpośredniego w Polsce

Powstanie pod koniec sierpnia br. nowej struktury o nazwie ARC, zajmującej się przede wszystkim marketingiem bezpośrednim, w ramach grupy D'Arcy...

Kraj, 16 lipca 2002

Grupa D'Arcy tworzy w Polsce strukturę pod nazwą ARC

Grupa D'Arcy tworzy strukturę pod nazwą ARC, która będzie się zajmować udostępnianiem marketingowych baz danych, promocjami, sponsoringiem, organizacją eventów, marketingiem...

Zagranica, 11 lipca 2002

D'Arcy stworzył globalną sieć marketingu bezpośredniego ARC

Agencja reklamowa D'Arcy, należąca do Bcom3 Group, stworzy sieć zajmującą się marketingiem bezpośrednim. Sieć będzie się nazywać ARC. Centrala sieci...