M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Arctic (marka)"

Kraj, 26 sierpnia 2015

Marka Arctic partnerem BMW Półmaratonu Praskiego

W najbliższą niedzielę marka z portfolio Hoop Polska napoi biegaczy.

Przetargi, 21 lipca 2015

Hoop ogłasza przetarg dla marki Hoop Cola

Przetarg dotyczy długofalowej strategii marki, jej komunikacji, a także realizacji kampanii w 2016 r.

Kraj, 7 lipca 2015

Arctic wchodzi w segment wód funkcjonalnych

Marka z portfolio Hoop Polska proponuje nowe warianty wód z dodatkiem m.in. kofeiny i wesprze je kampanią sponsorską.

Kraj, 2 października 2013

Marek Kmiecik odchodzi z Hoop Polska

Z Grupą Kofola i zależną od niej spółką Hoop Polska był związany od siedmiu lat.

Kraj, 17 stycznia 2012

Hoop zamierza mocniej zaistnieć w nowych kategoriach

W tegorocznej komunikacji marketera będzie mniej telewizji.

Przetargi, 28 września 2011

PZL, Hand Made, Brand Place i DraftFCB w przetargu Hoopa

Marketer w 2012 r. wprowadzi na rynek nową markę napoju.

Kraj, 9 czerwca 2011

Hoop wraca na rynek z marką wody Grodziska

W tym roku woda Grodziska, pozycjonowana jako marka ekonomiczna, będzie dostępna jedynie w sieci Tesco.

Kraj, 9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Kraj, 27 października 2010

Hoop zatrudnia w dziale marketingu

Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Z PZ Cussons do Hoop Polska

Magdalena Brzózka zajmie się zarządzaniem kategorią wody.

Kraj, 18 czerwca 2010

Z Hoop do Danone

Ewa Pachorenko opiekuje się marką Activia.

Kraj, 1 czerwca 2010

Tańszy Arctic z nową etykietą

Hoop Polska wprowadza na rynek odświeżonego Arctica i obniża jego cenę.

Kraj, 19 maja 2010

Hoop planuje relaunch wody Arctic

Marketer pracuje nad zmianami produktowymi i nową identyfikacją wizualną marki.

Kraj, 25 lutego 2010

Hand Made zmienia pozycjonowanie i planuje stworzenie spółki interaktywnej

Hand Made Together - to teraz pełna nazwa agencji reklamowej Hand Made. Firma zmieniła identyfikację wizualną, a w najbliższym czasie...

Przetargi, 22 stycznia 2010

Mindshare utrzymał budżet Hoop Polska

Hoop Polska, właściciel takich marek, jak: Jupik, Arctic i Hoop Cola, będzie kontynuować w tym roku współpracę z domem mediowym...

Kraj, 18 grudnia 2009

Hoop nie zmniejsza budżetu na 2010 r.; skupi się TV i internecie

Hoop Polska weryfikuje strategię marketingową na przyszły rok. Skupi się na trzech, a nie sześciu markach, inwestując w ich wsparcie...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Kraj, 10 lipca 2009

Hoop w ramach samplingu rozda w weekend 60 tys. butelek Arctica

Hoop Polska, producent wody Arctic, od końca czerwca prowadzi kampanię promocyjną 
w 52 kinach Cinema City i Helios w największych...

Kraj, 18 czerwca 2009

Tomasz Lis w Look TV

Look TV, telewizja w salonach fryzjerskich, rozbudowuje dział sprzedaży. Dołączył do niego Tomasz Lis, który ostatnio (od stycznia ub.r.) pracował...

Kraj, 17 czerwca 2009

Hoop inwestuje w portal społecznościowy wody Arctic

Hoop Polska, właściciel marki wody mineralnej Arctic, uruchomił portal społecznościowy dla młodych kobiet www.mamczas.pl. Portal nawiązuje do kampanii telewizyjnej Arctica,...

Kraj, 13 maja 2009

Ewa Pachorenko brand managerem Arctica

Ewa Pachorenko awansowała w strukturach marketingu Hoop Polska i zajęła stanowisko brand managera marki Arctic. Do końca maja 2009 r....

Kraj, 8 maja 2009

Hand Made i Quest Agency tworzą alians biznesowy

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....

Kraj, 7 maja 2009

R20 po relaunchu, odwrócenie sezonowości Paoli

Hoop Polska po zmianach w obrębie Hoop Coli i Arctica przeprowadził relaunch napoju energetycznego R20. Sposób komunikacji zmienia również Paola....

Kraj, 4 maja 2009

Hoop nie wyklucza wprowadzenia nowej marki wody mineralnej

Hoop Polska chce mocniej zaistnieć na rynku wody mineralnej. Jego wartość w ub.r. szacowana była przez ACNielsen na 2,2 mld...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Hoop porządkuje portfolio i zwiększa budżet do ponad 40 mln zł

Hoop Polska, właściciel m.in. marek Hoop Cola i Jupik, wdraża nową strategię marketingową i porządkuje portfolio marek. Zwiększa też tegoroczny...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Arctic w kampanii przemawia do kobiet

Dziś rusza kampania telewizyjna odświeżonej wody Arctic z portfolio Hoop Polska. Adresowana jest do młodych, niezależnych kobiet. Nowy manifest marki...

Kraj, 31 marca 2009

Hoop wprowadza limitowanego grejpfrutowego Arctica

Hoop Polska, producent napojów, wprowadza do sprzedaży limitowaną wersję niegazowanej smakowej wody Arctic. Będzie to woda o smaku grejpfrutowym -...

Kraj, 26 marca 2009

Kryształ nowym symbolem marki Arctic, wody z portfolio Hoop Polska

Hoop Polska wprowadziła zmiany w obrębie marki Arctic w segmencie wody klasycznej - gazowanej i niegazowanej. Odmieniono także brand Arctic...

Przetargi, 10 marca 2009

OS3 Multimedia zajmie się obsługą Arctica w internecie

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę strategiczną w internecie marki wody mineralnej Arctic z portfolio Hoop Polska,...

Przetargi, 12 grudnia 2008

Hand Made utrzymało obsługę budżetu marki Arctic

Firma Hoop Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki wody Arctic. Zwycięską agencją została Hand Made, która dotychczas obsługiwała działania wspierające...

Przetargi, 10 grudnia 2008

Made in Mind zwyciężyła w przetargu na R20

Hoop Polska, producent napojów bezalkoholowych (m.in.: Hoop Cola, Arctic, Jupi), rozstrzygnął przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę napoju energetycznego R20, w którym...

Przetargi, 28 listopada 2008

Hoop Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową napoju R20

Firma Hoop Polska rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do obsługi napojów energetycznych R20, dowiedzieliśmy się...

Przetargi, 24 października 2008

Hoop Polska szuka agencji do obsługu budżetu Arctic

Hoop Polska jest w trakcie przetargu reklamowego na obsługę marki wody Arctic. W przetargu biorą udział agencje: JWT, Leo Burnett,...

Kraj, 26 września 2008

Strategiczne plany Hoop Polska, wkrótce ruszą przetargi dla marek Arctic i Jupi

Firma Hoop Polska skoncentruje działania marketingowe na sześciu markach: wodzie Arctic, syropach Paola, napojach energetycznych R20, Hoop Coli, owocowych napojach...

Kraj, 5 września 2008

Izabela Głodek awansuje na category managera w Hoop Polska

Izabela Głodek awansowała na stanowisko category managera w firmie Hoop Polska. Zajmie się kategorią syropów, niegazowanych napojów owocowych oraz markami...

Kraj, 15 lipca 2008

Edyta Bach PR managerem Hoop Polska

Edyta Bach została PR managerem Hoop Polska SA. Jest to nowe stanowisko w firmie, powołane po fuzji Hoop SA i...

Kraj, 8 lipca 2008

Kampania TV wspiera gazowany wariant wód smakowych Artic

Marka Arctic (Hoop SA) ruszyła z nową kampanią reklamową, która promuje serię wód mineralnych z owocowym smakiem w wersji delikatnie...

Kraj, 20 czerwca 2008

Hoop będzie wspierał kampanią nowe warianty wody Arctic Icy Fruit

Hoop kontynuuje zapoczątkowane w lutym br. działania reklamowe dla marki Arctic. Naprzemiennie promuje klasyczną wodę Arctic i niegazowane wody smakowe...

Kraj, 12 marca 2008

Hand Made i MindShare autorami nowego projektu dla Arctic

Hoop prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną marki wody Arctic. Realizowane działania obejmują telewizję (m.in.: Polsat, TVN, TVN Siedem). Za kreację reklam...

Przetargi, 4 lutego 2008

Kofola szuka agencji BTL dla Hoopa

Kofola Holding prowadzi procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji BTL - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powierzone jej będzie odświeżenie...

Kraj, 25 czerwca 2007

Hoop reklamuje wodę Arctic - ponownie z Hand Made

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Arctic (Hoop SA). Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zlecenie w...

Przetargi, 14 czerwca 2007

Hand Made pracuje dla wody Arctic

Agencja Hand Made pracuje nad kampanią telewizyjną wody Arctic w portfolio Hoop SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. To wynik przetargu, o...

Przetargi, 16 marca 2007

MindShare Polska prawdopodobnym zwycięzcą przetargu Hoop SA

MindShare Polska prawdopodobnie przejmie obsługę budżetu Hoop SA, producenta napojów. Marketer finalizuje podobno negocjacje z domem mediowym - informacji tych...

Kraj, 2 listopada 2006

Hoop zrównuje się w udziałach ilościowych z PepsiCo

Według najnowszych danych ACNielsen Hoop zrównał się w kategorii napojów w ilościowych udziałach rynkowych z Pepsi-Cola General Bottlers. Obie firmy...

Kraj, 6 września 2006

Rafał Masiak został marketing managerem Wrigley Polska

Rafał Masiak objął stanowisko marketing managera w firmie Wrigley Polska. Będzie zarządzał m.in. markami: Airwaves, Juicy Fruit, Orbit, Winterfresh. Rafał...

Kraj, 10 sierpnia 2006

Hoop bez dyrektora marketingu

Rafał Masiak, dyrektor marketingu Hoop SA, ma odejść z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Masiak przebywa obecnie na urlopie i nie...

Kraj, 10 lipca 2006

Hoop SA wprowadza do portfolio wodę mineralną Nałęczów Zdrój

Producent napojów Hoop SA rozpoczął sprzedaż nowej marki wody mineralnej Nałęczów Zdrój. Hoop podpisał ze spółką Nałęczów Zdrój (jest producentem...

Kraj, 9 czerwca 2006

Hoop rozpoczyna kampanię odświeżającą markę wody Arctic

Hoop SA rozpoczyna kampanię telewizyjną wody mineralnej Arctic. Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic...

Kraj, 20 grudnia 2005

Maspex nie potwierdza pogłosek o możliwej fuzji z Hoopem ani im nie zaprzecza

Grupa Maspex Wadowice może połączyć się z Hoop SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie z wiarygodnego źródła. Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy...

Przetargi, 17 listopada 2005

Hoop prowadzi przetarg na obsługę kreatywną

Firma Hoop prowadzi przetarg na obsługę kreatywną. Według nieoficjalnych informacji dotyczy on marek Arctic, Hoop Cola i Shrek, a do...