M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ariel (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 16 grudnia 2014

P&G z wielką kampanią edukacyjną

Firma wystartowała z rozległą kampanią mającą uwrażliwiać na stosowanie detergentów w formie kapsułek w obecności dzieci.

Kraj, 13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Kraj, 20 sierpnia 2014

24/7 awansuje

Ośmiu konsultantów awansowało w strukturach agencji.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 23 października 2013

P&G wprowadza kapsułki Vizir

Największa w Polsce marka proszku do prania w nowej formie.

Kraj, 20 czerwca 2013

Saatchi & Saatchi Poland dla Ariela

Wystartowała międzynarodowa kampania marki.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

Kraj, 20 marca 2013

Kolejna marka P&G obsługiwana przez 24/7PR

Agencja zajmie się projektami marki Ariel.

Zagranica, 12 października 2012

Nowa kampania Ariela

Kampania P&G dla marki Ariel przenosi natężenie z funkcjonalności do emocjonalnego podejścia do produktu.

Kraj, 19 września 2012

Barbara Penconek ma nowe kompetencje w P&G

Menedżerka odpowiada za kategorię feminine care w Europie Środkowej.

Zagranica, 20 sierpnia 2012

P&G sponsorem paraolimpiady w Londynie

W przyszłym miesiącu międzynarodowy gigant, partner MKOl, będzie sponsorował Paralympic Ball.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Nowe stanowisko Rutkowskiej w P&G

Objęła funkcję POSM design & production specialista.

Kraj, 12 lipca 2012

P&G rusza z kolejną fazą komunikacji kapsułek Ariel

W lipcu br. rozpoczęła się druga faza kampanii, w której główny nacisk położony został na komunikację wydajności produktu.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Zagranica, 13 marca 2012

P&G posprząta Londyn

Burmistrz miasta wsparł akcję koncernu przed olimpiadą.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Kraj, 24 listopada 2011

Persil bardziej skoncentrowany

Henkel wprowadził nowy wariant swojej marki premium w kategorii proszków.

Przetargi, 17 listopada 2011

Interactive Solutions będzie pracować dla Pampersa

Agencja wygrała regionalny interaktywny przetarg marki.

Zagranica, 6 października 2011

P&G kontra Unilever

Procter & Gamble zablokował reklamy proszku Unilevera Persil Small & Mighty pod zarzutem, że wprowadzają w błąd konsumentów.

Kraj, 19 września 2011

Rex z gałązką kwitnącej wiśni

Henkel ma nową propozycję w ekonomicznym segmencie proszków do prania.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z Saatchi do Change Integrated

Ewa Cieniak objęła w agencji stanowisko head of design.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

P&G zwiększył wydatki na marketing

Mimo większych przychodów ze sprzedaży zysk netto koncernu był niższy o 7 proc., za to znacznie zwiększono inwestycje w reklamę.

Zagranica, 14 czerwca 2011

Paraolimpijczycy znaleźli sponsora w 2012 r.

Procter & Gamble będzie wspierał paraolimpiadę, która odbędzie się w przyszłym roku w Londynie.

Kraj, 11 maja 2011

Tomasz Szymański dołącza do Ars Thanea

Nowy menedżer objął stanowisko account supervisora.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Zagranica, 29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

Kraj, 25 marca 2011

P&G premiuje zakup Ariela pralką

Ruszyła wiosenna promocja marki proszków do prania.

Kraj, 4 stycznia 2011

P&G funduje zakupy w Carrefourze

Firma rusza z konkursem konsumenckim, w którym wygrać można rok zakupów w Carrefourze za darmo.

Kraj, 20 grudnia 2010

PZ Cussons poszerza ofertę marki E

Marketer wprowadza pod tą marką żele do prania.

Kraj, 22 listopada 2010

Saatchi & Saatchi jedynym polskim zwycięzcą Epiki

W konkursie przyznano 61 nagród i 4 grand prix.

Kraj, 19 listopada 2010

Dwie prace Saatchi na short-liście Epiki

Organizatorzy konkursu podwyższyli liczbę punktów niezbędnych, aby dostać się na short-listę.

Kraj, 18 listopada 2010

Awanse w P&G

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Kraj, 26 października 2010

P&G wprowadza na polski rynek nową markę

Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.

Kraj, 11 października 2010

Grand prix konkursu Golden Drum dla Change

Agencja została w ten sposób wyróżniona za pracę przygotowaną dla Skody. Nagrody trafiły także do McCann Erickson i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 4 sierpnia 2010

P&G poszerza markę Ariel o nową kategorię

Procter staje do walki z Reckitt Benckiserem w kategorii odplamiaczy.

Zagranica, 29 lipca 2010

P&G i MKOl razem na 10 lat

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

Kraj, 18 maja 2010

Ariel z Indesitem

Za zakup proszku - pralka.

Kraj, 26 marca 2010

Kampania Ariela autorstwa Saatchi & Saatchi trafi też na inne rynki

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla Procter & Gamble kreację telewizyjnej kampanii reklamowej nowej linii produktowej marki proszku do...

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 14 października 2009

P&G uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Procter & Gamble (P&G) uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce". Można w nim kupić online produkty biorące udział w...

Zagranica, 30 września 2009

P&G ruszy w przyszłym roku z dużą akcją ekologiczną w USA

Procter & Gamble od przyszłego roku rozpocznie swój największy w historii projekt ekologiczny. Marketer planuje, że do 30 mln amerykańskich...

Kraj, 8 września 2009

Polska kampania Ariela będzie emitowana w regionie

Od początku września trwa kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki Ariel z portfolio Procter & Gamble. Jej celem jest zachęcenie konsumentów...

Kraj, 8 lipca 2009

Ariel Color & Style w ujęciu dynamicznym

"Zachowaj piękno kolorów" - pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter &...

Kraj, 9 marca 2009

Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy

Sieć handlowa Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy. Ruch ten związany jest ze spowolnieniem gospodarczym i spodziewanym...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 10 lutego 2009

Świeża Bazylia rozszerza współpracę z P&G o obsługę Always

Procter & Gamble powierzyło agencji Świeża Bazylia obsługę public relations produktów marki Always. Tym samym obie firmy poszerzyły współpracę. Dotychczas...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Zagranica, 2 października 2008

P&G wprowadza do oferty nowy żel piorący marki Ariel

Procter & Gamble wprowadzi do sprzedaży żel do prania pod marką Ariel Excel Gel. Jego wyróżnikiem ma być możliwość prania...