M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Arip (firma)"

Kraj, 19 października 2015

Nowa odsłona kampanii UPC [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain.

Kraj, 30 kwietnia 2015

UPC Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii

Projekt realizują Heart & Brain, Arip i Macroscope OMD.

Kraj, 2 lutego 2015

"Zachcianki" - kolejna realizacja Heart & Brain, Filmprodukcji, Arip i Macroscope OMD dla UPC

Ewa Kasprzyk ponownie jako Megateściowa.

Kraj, 9 maja 2014

Cherokee w wersji rewolucyjnej

Fiat promuje nowy model Jeepa.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Lancia wspiera model Ypsilon Elefantino [wideo]

Głównym kanałem kampanii reklamowej jest internet.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Pakosińska w kolejnym spocie UPC [wideo]

Koncept kreatywny znów oparty na dialogu artystki i jej alter ego.

Kraj, 24 maja 2012

Giulietta znowu się promuje

Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna modelu Giulietta marki Alfa Romeo.

Kraj, 27 kwietnia 2012

BoboVita z myślą o alergikach

Nutricia wspiera nowość szeroko zakrojoną kampanią.

Kraj, 5 października 2011

UPC zwiększy nakłady na reklamę

Operator chce przejąć jak najwięcej klientów kupionego Astera; dzięki temu wzrosną jego przychody, a w ślad za tym także budżet na reklamę.

Kraj, 26 września 2011

Fiat ruszył z nową komunikacją Giulietty

Kampania reklamowa podkreśla efektowne elementy techniczne auta.

Kraj, 2 września 2011

Maciej Biernacki kieruje obsługą klienta w EmLab

Według nieoficjalnych informacji objął stanowisko head of client service.

Kraj, 16 sierpnia 2011

UPC reklamuje superszybki internet [WIDEO]

Działania są preludium do większej jesiennej kampanii.

Kraj, 27 maja 2011

Fiat Auto Poland wspiera kampanią sprzedaż Alfy Romeo

W reklamach występuje aktorka Uma Thurman.

Kraj, 12 maja 2011

UPC też ma reklamę z sercem i rozumem [WIDEO]

Operator kablowy sprytnie nawiązuje do reklam TP SA.

Kraj, 19 kwietnia 2011

UPC promuje pakiety

Operator zachęca klientów do skorzystania z nowej oferty pod hasłem "Wiosenny HIT w UPC!!!".

Kraj, 1 kwietnia 2011

Fiat organizuje konkurs dla Giulietty

One-to-One, Arip i Maxus przygotowały konkurs i kampanię dla Alfy Romeo.

Kraj, 4 marca 2011

BoboVita przekonuje do zakupu

Marketer rozdaje 100 tys. zł w promocji konsumenckiej.

Kraj, 2 marca 2011

Uma Thurman z trojaczkami

Alfa Romeo Giulietta reklamowana w telewizji.

Kraj, 3 stycznia 2011

Lavazza z Mokate

Od stycznia firma Mokate przejmuje dystrybucję słynnej włoskiej kawy, ma zwiększyć nakłady na marketing tej marki.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 7 grudnia 2010

UPC przejmie Aster za 2,4 mld zł

Największa sieć kablowa w kraju przejmie czwartego co do wielkości operatora na rynku. Po akwizycji UPC będzie docierać do ok. 1,4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Katarzyna Pakosińska w reklamach UPC

Artystka z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii wizerunkowej UPC Polska.

Kraj, 20 maja 2010

UPC na mundial

Operator przygotował kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki nowoczesnym usługom UPC abonenci mogą w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem.

Kraj, 8 grudnia 2009

Lavazza kolejny rok z agencją Arip

Lavazza na kolejny rok przedłużyła umowę o współpracy z agencją reklamową Arip. Obejmuje ona obsługę polskiego budżetu w zakresie planowania...

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Kraj, 10 listopada 2009

Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię TV

System Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię telewizyjną. Wystartuje ona w grudniu. Produkt zyska także wsparcie w postaci promocji...

Przetargi, 29 października 2009

Arip przeprowadzi loterię promocyjną marki Felix z nagrodami za ponad 400 tys. zł

Agencja reklamowa Arip wygrała przetarg firmy Intersnack Poland Sp. z o.o., producenta solonych orzeszków ziemnych, orzeszków smakowych, orzechów pistacjowych, orzechów nerkowca...

Kraj, 23 września 2009

4 nowych członków SAR, sprawa Value Media czeka

Agencje reklamowe Pompidou, Arip, Brasil oraz Soul and Mind zostały przyjęte w poczet członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Agencje te zyskały...

Kraj, 22 września 2009

UPC Polska wprowadza ultraszybki internet i startuje z kampanią reklamową

Operator kablowy UPC Polska wprowadza do oferty ultraszybki internet (nawet 120 Mb/s). Usługa udostępniana będzie pod marką UPC Fiber Power....

Kraj, 11 września 2009

Lavazza wraz z Saeco wchodzi na rynek systemów espresso

Lavazza wraz z firmą Saeco wchodzi na rynek systemów do parzenia espresso z kapsułek w warunkach domowych. Produkt nazywa się...

Kraj, 17 sierpnia 2009

UPC rusza z projektem "Dwoimy się i troimy"

Rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska. Działania będą prowadzone pod hasłem "Dwoimy się i troimy". Linia kreatywna opiera się na...

Kraj, 21 maja 2009

Grandes Kochonos - Agencją Roku, a Starcom - Domem Mediowym Roku 2008 według "MMP"

Grandes Kochonos po raz drugi z rzędu została przez redakcję "Media & Marketing Polska" wybrana Agencją Reklamową Roku. O jej...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Blue Angels Advertising w grupie Infinico

Agencja reklamowa Blue Angels Advertising i wschodząca w skład grupy Infinico (m.in. Arip, Databroker) agencja interaktywna Rabbits.pl połączyły się. Nowa...

Przetargi, 23 kwietnia 2009

RWE Stoen prowadzi przetarg reklamowy

RWE Stoen szuka agencji do obsługi budżetu reklamowego w zakresie ATL i BTL. Ze zwycięzcami firma podpisze umowy na trzy...

Kraj, 6 marca 2009

Michał Kwasieborski przechodzi z VA do Arip

Michał Kwasieborski wzmocnił dział kreacji agencji reklamowej Arip (Infinico Group) jako art director. Jest odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kreatywnych m.in....

Kraj, 26 lutego 2009

Arip odpowiada za promowanie tegorocznej edycji kalendarza Lavazzy w Polsce

Lavazza przedłużyła z agencją reklamową Arip współpracę obejmującą pełną obsługę polskiego budżetu w obszarze planowania i zakupu mediów. Firmy współpracują...

Kraj, 13 lutego 2009

Banah rozpoczyna realizację pierwszych projektów dla Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Banah Group rozpoczyna realizację pierwszych projektów komunikacyjnych dla Banku Pocztowego (współpraca jest efektem rozstrzygniętego niedawno przetargu). Agencja będzie...

Kraj, 6 stycznia 2009

Pracownicy Poczty Polskiej jako aktorzy w nowej reklamie Banku Pocztowego

Bank Pocztowy należący do Poczty Polskiej i PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową programu Ekstra Procent pozwalającego na zwiększenie oprocentowania...

Kraj, 18 grudnia 2008

Lech Wałęsa w kampanii informacyjnej Lancii

Fiat Auto prowadzi również w Polsce kampanię informacyjną związaną z udziałem marki Lancia w światowym szczycie laureatów Nagrody Nobla. W...

Kraj, 11 grudnia 2008

Katarzyna Słońska-Flis senior art directorem w Arip

Katarzyna Słońska-Flis objęła nowo utworzone stanowisko senior art directora w agencji reklamowej Arip. Będzie pracowała dla takich kientów, jak: Nutricia,...

Kraj, 1 grudnia 2008

Nutricia Polska przeprowadziła relaunch herbatek BoboVita

Nutricia Polska wprowadziła nowe herbatki BoboVita. W sprzedaży dostępnych jest 14 różnych smaków herbatek dostępnych w dwóch liniach: "Z owoców...

Kraj, 20 listopada 2008

Michał Miś dyrektorem kreatywnym w Artegence

Michał Miś objął stanowisko dyr. kreatywnego w agencji interaktywnej Artegence. Zastąpił Bartłomieja Wyszyńskiego, dyr. ds. strategii Artegence, który tymczasowo pełnił...

Kraj, 19 listopada 2008

Arip realizuje promocję konsumencką LG

LG rozpoczęło promocję konsumencką "Weź LG w swoje ręce". Promocja jest wsparciem głównej kampanii "5 lat gwarancji". Promocja skierowana jest...

Kraj, 18 listopada 2008

Bank Pocztowy rozdaje nagrody za założenie konta - rusza kampania

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową, której elementem będzie konkurs SMS-owy "Konto pełne nagród". W konkursie można wygrać nagrody rzeczowe, w...

Kraj, 24 października 2008

Robert Pietrzyk prezesem agencji Arip

Agencja reklamowa Arip wprowadziła zmiany w zarządzie spółki. Są one wynikiem jej wejścia do nowo powstałej grupy marketingowej Infinico. Prezesem...

Kraj, 16 października 2008

Dariusz Matuszewski event marketing & sponsoring directorem w Momentum Worldwide

Dariusz Matuszewski objął stanowisko event marketing & sponsoring directora w Momentum Worldwide (McCann Worldgroup). Do jego obowiązków należeć będzie obsługa...

Przetargi, 10 października 2008

Grandes Kochonos zdobyło budżet marki Valbon

Hochland Polska rozstrzygnął przetarg reklamowy marki serów pleśniowych Valbon (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 29 września br.). Zwycięzcą...

Kraj, 7 października 2008

Paweł Wiśniewski dyrektorem kreatywnym w agencji Arip

Paweł Wiśniewski jest nowym dyrektorem kreatywnym w agencji marketingu zintegrowanego Arip (grupa Infinico). Zastąpił Michała Misia, który odszedł z agencji....

Przetargi, 29 września 2008

Hochland szuka agencji reklamowej dla marki Valbon

Według naszych informacji Hochland Polska prowadzi przetarg reklamowy, którego celem ma być wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi serów pleśniowych marki...

Kraj, 17 września 2008

Bank Pocztowy rezygnuje z kampanii parodiującej wystąpienie premiera

Bank Pocztowy, który planował niewielką kampanię internetową parodiującą telewizyjne wystąpienie premiera Donalda Tuska, zrezygnował z tego pomysłu. Nie udało nam...