M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Artegence (firma)"

Kraj, 16 listopada 2017

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Kampanii towarzyszy akcja składania życzeń bliskim pod hasłem: "Bank Dobrych Życzeń".

Przetargi, 25 października 2017

Artegence będzie pracować dla Oriflame

Agencja zwyciężyła w przetargu.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 14 września 2017

Artegence zajmie się obsługą digital Volkswagena

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie klienta w obszarach big data i machine learning.

Kraj, 29 sierpnia 2017

F5 nawiązuje współpracę z Artegence

Agencja odświeży serwis wydawcy i przeprowadzi kampanię.

Kraj, 23 sierpnia 2017

Konta dla Młodych w kampanii PKO BP [wideo]

Działania prowadzone są głównie w internecie, medium wspierającym jest kino.

Kraj, 17 sierpnia 2017

PKO BP reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię, która potrwa do końca września, przygotowały: Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.

Kraj, 16 sierpnia 2017

Jan Cieślar odchodzi z Grey Group

Zakłada studio gier The Failcores.

Kraj, 9 sierpnia 2017

Grupa Efigence dla Emirates NBD

Agencja odpowiadała za zaprojektowanie nowego interfejsu i UX.

Kraj, 28 czerwca 2017

Jakub Cieśluk nowym head of client service w Artegence

Poprzednio związany był z agencją Kalicińscy.com.

Kraj, 7 czerwca 2017

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje MEC Wavemaker, marką contentmarketingową MEC. Do MEC Wavemaker dołączył właśnie zespół creative headów, którzy odpowiadają za jakość kreacji agencji.

Kraj, 10 maja 2017

Aleksandra Maleszyk na pokładzie Artegence

Zasila dział obsługi klienta.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sosnowski, Bajkowski i Has dołączaja do Havas Engage

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 15 marca 2017

Agata Palmowska wraca do Artegence

Wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 7 marca 2017

Adam Zdeb został head of creation w Artegence

Będzie koordynować procesy kreatywne na rzecz kluczowych klientów agencji.

Kraj, 2 marca 2017

Dorota Bubka obejmuje w Greyu stanowisko creative group head

Wcześniej pracowała jako creative group head w Artegence.

Kraj, 1 lutego 2017

Tomasz Pisanko nowym head of strategy w Artegence

Z branżą reklamową związany jest od 12 lat.

Kraj, 3 stycznia 2017

Nagrody za 3,16 mln zł w loterii Playa

Loterię fioletowego operatora reklamują Zygmunt i Filip Chajzerowie.

Kraj, 14 grudnia 2016

Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem

Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.

Kraj, 12 grudnia 2016

Nowy polski gracz na rynku gier i grywalizacji

Wystartowała firma Warappa.

Kraj, 1 grudnia 2016

Kohman i Szostak account directorami Artegence

Będą zarządzać projektami kluczowych klientów agencji.

Kraj, 10 listopada 2016

37 wyróżnień, 11 statuetek i grand prix w 20. edycji Kreatury

Jury konkursu zakończyło obrady.

Kraj, 2 listopada 2016

"Kobiety w reklamie" zgłosiły swoje kandydatki do zarządu KTR

Siedem nazwisk zostanie przekazanych do obecnego zarządu.

Kraj, 25 października 2016

Lubię To - Linked by Isobar i MEC najbardziej efektywne na Effie 2016

Rozdano 30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play.

Kraj, 18 października 2016

Artegence współtworzyła nową odsłonę serwisu Wyborcza.pl

Formuła ma być bardziej przyjazna dla użytkowników.

Kraj, 29 września 2016

Kuba Wojewódzki w kolejnej reklamie Playa, z podtekstem

Operator reklamuje Formułę Duet, sprytnie wykorzystując plotki o rzekomym ślubie.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Agencja dla tego klienta pracuje od 2013 roku.

Kraj, 23 sierpnia 2016

Artegence realizuje działania dla Amnesty International

Agencja przygotowała nową stronę i poprowadzi nowy projekt organizacji.

Kraj, 19 sierpnia 2016

Play ponownie wprowadza usługi telewizyjne

W podstawowym, ograniczonym wariancie są bezpłatne, jako bonus dla klientów. Są też trzy dodatkowo płatne. W sumie 45 kanałów za 35 zł miesięcznie.

Kraj, 15 lipca 2016

Ewelina Płoskonka została PR managerem w Artegence

Poprzednio związana była z Virgin Mobile.

Kraj, 13 lipca 2016

Wojciech Starzewski performance managerem w Resolution

Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu.

Kraj, 7 czerwca 2016

Play jako pierwszy zaczyna walkę o rejestrację prepaid

Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.

Kraj, 17 maja 2016

Gratka.pl z kampanią w TV i online

Projekt przygotowały: Artegence, Papaya Films i Starcom.

Kraj, 9 marca 2016

Play rozbuduje sieć mobilnego internetu

Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.

Kraj, 8 marca 2016

Agata Palmowska w kreacji Isobar Polska

Do Isobaru przeszła z Cheila.

Kraj, 1 marca 2016

Ewa Farna reklamuje promocję "Rok internetu za darmo" Playa

Za projekt reklamowy odpowiadały Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.

Kraj, 24 lutego 2016

Play ma 14 mln klientów i 25 proc. rynku

Ubiegłoroczne przychody komórkowego operatora wyniosły 5,36 mld zł i były o 22 proc. wyższe niż w 2014 r. Play w 2015 r. był drugim, po Orange Polska, operatorem telekomunikacyjnym pod względem wydatków reklamowych.

Kraj, 23 lutego 2016

Ewa Drzyzga reklamuje Play

Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.

Kraj, 4 grudnia 2015

Andrzej Rogoń i Mateusz Kawęczyński dołączają do Twin

Wzmocnienia w nowej agencji na rynku.

Kraj, 3 grudnia 2015

Play wydał na marketing w 2015 r. o 17 proc. więcej

145 mln zł netto wyniosły koszty reklamy i marketingu fioletowego operatora w ciągu dziewięciu miesięcy br.

Kraj, 2 grudnia 2015

Artegence i Isobar prowadzą nową kampanię Playa

W nowej aktywacji celebryci zdradzają swoje muzyczne "grzeszki".

Kraj, 8 lipca 2015

Użytkownicy sieci bohaterami akcji internetowej [wideo]

Po zakończeniu angażującej akcji powstał materiał wideo, który teraz będzie promowany online.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Awanse i transfery w Cheil Poland

Agata Palmowska dołącza do kreacji, dwie osoby awansują na account managerów.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

Kraj, 15 grudnia 2014

Niestandardowa kampania Społecznosci.pl na Bezuzyteczna.pl

Kreację stworzyła agencja Artegence, media kupił MediaCom.

Kraj, 27 listopada 2014

Biuro Podróży Reklamy zdobywa grand prix w 18. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Kraj, 25 listopada 2014

Olga Frąc odchodzi z Efigence i Artegence

Jej obowiązki przejmuje Kinga Kłos.