M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Artman SA (firma)"

Kraj, 10 października 2008

Anna Paczkowska dyr. marketingu Top Secret

Anna Paczkowska objęła stanowisko dyr. marketingu marki Top Secret w firmie Redan. Przez ostatnie miesiące marketingiem Top Secret zarządzała Inga...

Kraj, 17 września 2008

Wsparcie marki Mohito odłożone na przyszły rok

Artman SA uruchomił pierwsze sklepy z odzieżą damską pod nową marką Mohito. Otwarto je w Białymstoku, Czeladzi, Zgorzelcu, Puławach, Koninie...

Przetargi, 14 lipca 2008

Euro RSCG Sensors pracuje z nową marką Artmana

Artman SA wybrał agencję Euro RSCG Sensors do obsługi budżetu public relations nowej marki odzieżowej Mohito. Do przetargu oprócz zwycięskiej...

Przetargi, 12 czerwca 2008

Artman wybiera agencję PR do obsługi Mohito; kreacją zajął się PZL

Artman SA rozpoczyna przetarg PR dotyczący wprowadzenia nowej marki odzieżowej Mohito adresowanej do młodych kobiet. Do przetargu zaproszono trzy agencje...

Kraj, 21 maja 2008

Rada Reklamy rozpatrzyła rekordową liczbę skarg na reklamy House i uznała je za nieetyczne

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej w ramach Rady Reklamy uznali reklamy billboardowe marki odzieżowej House (Artman SA) za nieetyczne....

Kraj, 14 kwietnia 2008

LPP po przejęciu Artmana ma na nowo pozycjonować marki Cropp i House

Połączenie firm LPP (właściciela marek Reserved, Cropp i Esotiq) oraz Artman SA zaowocuje powstaniem jednej z największych firm odzieżowych w...

Kraj, 11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

Przetargi, 31 października 2007

Trzy agencje i trzy domy mediowe w przetargu House

Trzy agencje reklamowe: McCann Erickson, JWT oraz Koledzy - Strategia i Kreacja - startują w przetargu marki House (Artman SA),...

Przetargi, 29 października 2007

Artman szuka agencji dla marki House

Firma odzieżowa Artman, właściciel marki House, zaprosiła pięć agencji do strategiczno-kreatywnego przetargu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pierwsze prezentacje są zaplanowane jeszcze...

Kraj, 29 czerwca 2007

Relacje inwestorskie w portfolio usług ITBC Communication

Agencja public relations ITBC Communication poszerzyła ofertę swoich usług o działania z zakresu relacji inwestorskich. Nowa usługa obejmuje zarówno promocję...

Kraj, 26 czerwca 2007

Media Ambassador twórcą e-sklepu dla marki House

Wrocławska agencja interaktywna Media Ambassador, odpowiedzialna za projekt serwisu marki odzieżowej House (Artman SA), zaprojektowała i opracowała nową funkcjonalność w...

Kraj, 19 czerwca 2007

Monika Kapłan-Gerc dyrektorem marketingu Artmana

Monika Kapłan-Gerc została nowym dyrektorem marketingu w firmie Artman będącej właścicielem młodzieżowej marki ubrań House. Do obowiązków nowego dyrektora będzie...

Kraj, 16 marca 2007

"Welcome to Paradise" - ruszyła kampania wiosenno-letniej kolekcji House

House, marka odzieżowa należąca do Artmana SA, rozpoczyna kampanię pod hasłem "Welcome to Paradise". Autorem pomysłu i hasła jest dział...

Kraj, 14 czerwca 2006

CCC reorganizuje i rozbudowuje struktury marketingowe

Krzysztof Śliwiński, nowy dyrektor marketingu firmy obuwniczej CCC, ma zreorganizować i rozbudować ten dział. Marketer wraz z wprowadzeniem nowych produktów...

Kraj, 23 maja 2006

Artman ma nowego dyrektora marketingu, prowadzi przetargi

Natalia Głowacka została nową dyrektor marketingu marki House należącej do giełdowej spółki Artman SA. Głowacka, która była szefem marketingu Ectaco...

Kraj, 21 kwietnia 2006

12 nominacji w kategorii fotografia i 3 w kategorii ilustracja w konkursie KTR

W Konkursie Twórców Reklamy (KTR) w kategorii print jury nominowało 12 prac w kategorii fotografia i 3 prace w kategorii...

Przetargi, 9 stycznia 2006

Artman rozważa przegląd agencji mediowych dla marki House

Firma Artman rozważa przegląd agencji mediowych dla swojej marki odzieżowej House. Obecnie firma podsumowuje współpracę z agencją MediaCom Warszawa i...

Kraj, 22 listopada 2005

Nowy art director i copywriter w agencji Eskadra Promarket

Magdalena Pińczyńska objęła stanowisko art directora w agencji Eskadra Promarket. Jest absolwentką Wydziału Architektury Wnętrz ASP w Krakowie. Doświadczenie w...

Kraj, 18 października 2005

House i 4fun.tv przygotowują wspólnie cykl programów "Ubieraj się!"

Marka odzieżowa House (Artman SA) i telewizja 4fun.tv przygotowują wspólnie cykl programów "Ubieraj się!". Premierowy odcinek programu zostanie wyemitowany 22...

Kraj, 14 października 2005

Anna Grzesiak awansowała na stanowisko PR managera marki House

Anna Grzesiak po roku pracy na stanowisku specjalisty ds. PR i marketingu została PR managerem marki House w firmie Artman...

Kraj, 14 października 2005

PTC pozyskała nowych partnerów do programu lojalnościowego Heyah

Należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej marka Heyah w ramach swojego programu lojalnościowego Klub Heyah rozwija współpracę z kolejnymi partnerami -...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 19 września 2005

Suzan Giżyńska została trzecim dyrektorem kreatywnym w Just

Suzan Giżyńska objęła stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Just, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie trzecim dyrektorem kreatywnym w firmie, pełniąc...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Wokalistka Agnieszka Chylińska została ambasadorem marki House

Artman SA, właściciel marki House, doszedł do porozumienia z managementem wokalistki Agnieszki Chylińskiej w kwestii współpracy podczas wrześniowego festiwalu w...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Wspólna kampania House i CD Projekt

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA -...

Kraj, 20 czerwca 2005

House przeprowadzi muzyczno-konkursową akcję kopromocyjną z Sony BMG

Marka odzieżowa House (Artman SA) i Sony BMG startują ze wspólną akcją promocyjną. Bohaterem akcji jest najnowsza płyta Jamiroquai "Dynamite"....

Kraj, 2 czerwca 2005

House i Axe przygotowały wspólną akcję promocyjną

Marka odzieży House (Artman SA) oraz marka kosmetyków Axe (Unilever) rozpoczynają długofalową współpracę kopromocyjną. Obecnie rusza ich pierwsza wspólna akcja....

Przetargi, 30 maja 2005

Artman w czerwcu rozstrzygnie przetarg na obsługę marki House

Firma Artman SA, właściciel marki House, w czerwcu rozstrzygnie przetarg reklamowy na obsługę kampanii jesienno-zimowej (patrz DS "MMP" z 13...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence, w sumie przyznano 12 nagród

W 9-letniej historii konkursu reklamowego Kreatura organizowanego przez VFP Communications, wydawcę tygodnika "Media & Marketing Polska", po raz pierwszy Grand...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Wyjaśnienie: Kampanię House przygotowała agencja Cytryna

W informacji z ostatniego wydania DS "MMP" pt. "Artman startuje z kampanią nowej kolekcji odzieży House" nazwa agencji przygotowującej kreację...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Artman startuje z kampanią nowej kolekcji odzieży House

Artman SA (producent odzieży marki House) rozpoczął kampanię pod hasłem "Clothes Talk". Założeniem komunikacyjnym jest przekazanie, że ubrania z nowej...

Kraj, 22 marca 2005

House rozpoczął współpracę z Subaru, trwają rozmowy z kolejnymi partnerami

Marka odzieżowa House (Artman SA) rozpoczęła współpracę promocyjną z klubem lojalnościowym Subaru (jego członkami są właściciele aut Subaru, którzy po...

Kraj, 28 lutego 2005

Artman ruszy w kwietniu z nową kampanią odzieży House

Firma Artman rozpocznie w kwietniu działania reklamowe wokół najnowszej wiosenno-letniej kolekcji odzieży House adresowanej do ludzi młodych. Ich autorem jest...

Kraj, 21 lutego 2005

Samsung Fun Club będzie długofalowo współpracował z marką odzieżową House

Samsung Electronics Polska rozpoczął długofalową współpracę z Artman SA, właścicielem marki odzieżowej House. Jak zapowiada Anna Grzesiak, specjalista ds. PR...

Kraj, 21 grudnia 2004

Artman rozpoczyna współpracę także z Brainshop U-boot

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego...

Kraj, 21 grudnia 2004

Artman rozpoczyna współpracę także z Brainshop U-boot

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego...

Przetargi, 26 listopada 2004

Cytryna wygrywa przetarg na obsługę marki House

Agencja Cytryna wygrała przetarg na obsługę marki odzieżowej House należącej do firmy Artman SA. Na short-liście znalazły się także agencje:...

Przetargi, 8 listopada 2004

Artman wybrał cztery agencje na short-listę przetargu

Artman SA, producent odzieży marki House, wybrał short-listę przetargu na agencję reklamową. Na short-liście znalazły się cztery agencje: Cytryna, U-Boot...

Kraj, 29 października 2004

Artman SA nie wyklucza zmian w obsłudze budżetu mediowego

Artman SA, producent odzieży marki House, finalizuje przetarg na agencję reklamową, która przygotuje działania reklamowe wspierające kolekcję wiosna-lato 2005 tej...

Kraj, 13 października 2004

House chce powiększyć target odbiorców, rozpoczyna szerszą komunikację

Artman SA, producent odzieży marki House, poszerza grupę docelową swoich produktów i zamierza w związku z tym prowadzić szerszą niż...

Kraj, 13 lipca 2004

Ryszard Brąglewicz zostanie media managerem w Maspeksie Wadowice

Ryszard Brąglewicz, dotychczas group account manager w domu mediowym MediaCom Warszawa, obejmie 19 lipca nowo utworzone stanowisko media managera w...

Kraj, 10 maja 2004

House przygotowuje antypokaz kolekcji o prowokacyjnym charakterze

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w...

Kraj, 22 kwietnia 2004

House rozpoczyna konkurs i kampanię w internecie

Artman, producent odzieży House, rozpoczął wczoraj kampanię w internecie. Potrwa ona do 23 maja, jej osią jest konkurs dla internautów,...

Kraj, 20 kwietnia 2004

House organizuje cykl imprez muzycznych pod hasłem Polska Trasa Klubowa 2004

Artman SA, producent odzieży marki House, zorganizuje w maju i czerwcu cykl imprez muzycznych w największych miastach. W Wyższej Szkole...

Kraj, 9 kwietnia 2004

House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie

Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...

Kraj, 25 lutego 2004

Artman szuka szefa marketingu i planuje wsparcie dla marki House

Firma Artman, producent odzieży marki House, poszukuje osoby, która zastąpi dotychczasowego marketing managera. Funkcję tę pełni obecnie Renata Stanasiuk, która...

Kraj, 28 lipca 2003

Pierwsza kampania telewizyjna House of Colours ruszy we wrześniu br.

Na początku września br. wystartuje kampania reklamowa krakowskiej firmy Artman, właściciela sieci salonów odzieżowych House of Colours, obecnych na terenie...